Super snelle levering

Makkelijke site en ik had de producten ook snel in huis

Beperkt kleding assortiment, maar uitstekende website en service.

Product op vele plekken al niet meer leverbaar maar hier nog wel en snelle levering ook nog, ik ben er erg blij mee.

Goed overzichtelijke web-site en snelle levering. Maar ook dat ze wat werkkleding betreft ook grotere maten hebben!!!

prima verkoper

Prima verkoper. De goederen zijn snel geleverd en ook op een goede wijze. Na iets teruggestuurd te hebben en snel een retourlabel te hebben ontvangen is ook het geld weer snel teruggestort.

snelle levering goed produkt

top netjes verpakt

Perfect!

Heel correcte service. Vriendelijk en snel contact met de klantendienst.

Binnen 24 uur had ik mijn bestelling binnen. Eerst gebeld, leuk contact. Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Alles goed geregeld en de volgende dag al In huis .

Zeer goede service !

Zeer goede service,je wordt netjes en correct geholpen.

Erg vriendelijke service en reëel!

Op de website stond 40% winter korting. Dit werd bij afrekenen niet zO berekend. Er ging maar 20% van af. Toch besteld, in notities en als antwoord op de bevestigingsmail dit gemeld. Eerst volgende werkdag kreeg ik al een mail terug en de resterende 20% terug op mijn rekening. Super!!

Zo hoort het

klantvriendelijk en fijne en mooie producten

je wordt er altijd goed geholpen en een artikel is makkelijk te ruilen Helemaal top.

Prima producten

Wel wat vreemd dat ik via Bol.com een bepaalde maat niet kon bestellen maar toen ik direct naar Goossen Atomica site ging dit geen enkel probleem was.

Prettig contact en goede service

Fijne winkel. Ik had retour fout gedaan, lossen ze voor me op. Super aardig.

Geweldig geholpen. Op mijn vraag of de schoenen die ik wilde bestellen nog in voorraad waren liep de medewerkster met de telefoon in de hand het magazijn in om dat te controleren. Volgende dag in huis.

Snelle Service

Super snelle service, heerlijke jas

Beste Loraine, Dank voor de mooie review. Veel plezier met de jas en hoop tot een volgende keer. Groeten, Goossens Atomica

Kwaliteit!

Mooie overhemden, goede kwaliteit en snelle levering!

Beste heer/mevrouw, Dank voor de mooie review. Veel plezier met de overhemden en hoop tot een volgende keer. Groeten, Goossens Atomica

Tegenwoordig al blij dat iets binnenkomt en onbeschadigd. Dat is hier het geval. 2 mooie vazen ontvangen.

Beste heer/mevrouw, Dank voor de mooie review en goed te horen dat u blij bent met de mooie vazen. Veel plezier ermee en hoop tot een volgende keer. groeten, Goossens Atomica

Snel en netjes afgeleverd

Mooi artikel !

Snelle leveriMooi product en snelle levering

Goede website en professioneel afgehandeld

Prima geregeld

Positief

Alles wat u beloofd klopt

Vest is niet na verwachting. Deze ga ik terug zenden.

Goede jas voor een redelijke prijs en snelle levering!