Pluspunten
de snelheid van leveren en het aanbod in de kleine damesmaten bv.maat 35
Verbeterpunten??
Pluspunten
Online besteld, ging makkelijk, snel in huis, mooi ingepakt. kortom tevreden.
VerbeterpuntenIk was in centrum Maastricht en de schoenen die ik wilde hebben hadden ze alleen in de Wijck en daar moest ik dan zelf maar heen, dat vond ik jammer en niet echt service.
Pluspunten
Prima tel. bereikbaar. Zeer snelle service. Perfecte en zeer prettige Klanten service/contact..
VerbeterpuntenGeen. Ga zo door.
Pluspunten
Goede communicatie, snelle levering
Pluspunten
Mooie collectie.
Pluspunten
A tot Z , goed snel en zorgvuldig
Pluspunten
duidelijk, snel en goed geïnformeerd. product is geweldig en valt totaal niet tegen. goed verpakt ook.
Verbeterpuntennee
Pluspunten
Keurige, snelle levering.
Pluspunten
Snelle levering en mooi ingepakt en verzorgd.
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Super service en levering!
VerbeterpuntenGeen verbeterpunten
Pluspunten
Wat een mazzel! Een superaanbieding met een perfecte service en het allerbelangrijkste:prachtige laarsjes van mijn favoriete merk. Ik ben helemaal happy dus voor herhaling vatbaar!!
Pluspunten
Goede communicatie en snelle afhandeling bestelling en retour.
Pluspunten
Ik vindt het een heel goed bedrijf,ondanks dat ik in belgie woon ,heb ik mijn bestelling met 2 -3 dagen in huis.
VerbeterpuntenEigenlijk geen verbeter punten
Pluspunten
Snelle reactie op de e-mailberichten en goede service..
VerbeterpuntenTip: de geretourneerde artikelen beter controleren op schade!
Pluspunten
snelle en correcte levering