Pluspunten
Snelle levering. Meteen de volgende werkdag in een goede en mooie verpakking
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Doen wat ze afspreken.
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Super snelle levering
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Zeer tevreden over de levering en het op de hoogte houden vanaf bestelproces tot en met de levering.
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Snel en correcte levering. Mooi verpakt en top-merken in het assortiment.
Pluspunten
Keurig en zeer attent verzorgd. Uitgebreide verzorgingstips. Kortom perfecte service.
Pluspunten
Heeel attent dat flesje nagellak dat jullie erbij hadden gestopt. En dat jullie daarmee het goede doel steunen vind ik helemaal geweldig. Ik bestel mijn schoenen niet meer bij van Assem maar bij jullie. Dat flesje nagellak waarmee jullie het goede doel steunen gaf de doorslag
Pluspunten
ZEER TEVREDEN!!
Pluspunten
Uitstekende producten en razendsnel geleverd
Verbeterpuntengeen
Pluspunten
Zeer goede en vriendelijke service aan de telefoon indien vraag; duidelijke website; zeer mooie schoenen. Ook in de winkels trouwens zeer vriendelijk personeel. Ook levering in België mogelijk.
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Goede, snelle en professionele service en kwaliteit
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
prachtige collectie en snelle levertijd
Verbeterpuntenretourbetaling afgeprijsde artikelen werkt niet, zo bestel je niet graag. De schoenen zijn al zijn ze afgeprijsd toch altijd nog boven de 75 euro, dan is het toch niet nodig de klant te laten betalen.
Pluspunten
zeer snelle service
Pluspunten
Altijd correcte service
Pluspunten
Vriendelijke klantenservice, snelle afhandeling bestelling!
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Heeft hele mooie schoenen! Verzending ook heel snel, zaterdag besteld, dinsdag al in huis.
Pluspunten
Snelle levering. Schoenen waren nog helemaal nieuw, ondanks dat ze in de aanbieding waren. Ben heel blij met mijn bestelling!
VerbeterpuntenGeen.
Pluspunten
Snelle levering en bij vragen snel antwoord
Pluspunten
Snelle levering, nette klantenservice!
VerbeterpuntenWellicht bij de schoenen aangeven of ze groot of klein vallen. De schoenen die ik besteld had vielen erg klein (39 past altijd!) en nu heb ik €13 aan verzendkosten uitgegeven die niet nodig waren als ik wist dat dit model zo klein zou vallen.