Weer mooie schoenen gekocht bij jullie. Alleen de verzending via Post NL liet op zich wachten. Ik begrijp dat dit door de drukte komt, denk alleen dat het via DHL sneller gaat! Je wil tenslotte je schoenen zo snel mogelijk in huis!
Zeer goed
Vandaag besteld de volgende dag door monfance thuis bezorgd chapeau
Helemaal naar wens
Xxxx
Goede maattabel op jullie site, waardoor ik dr juiste ( afwijkende) maat heb besteld! Top!
Schoenen waren jammer genoeg niet oké Ze zijn retour, en keurig mail gehad dat ze goed ontvangen zijn , geld word over enkele dag gestort Vr groetjes Yvonne
Bij thuiskomst stond er een mooie oranje doos klaar. Schoenen keurig verpakt en een retourpakket erbij. Uitstraling gaf een gevoel van luxe wat je normaal gesproken ook in de winkel krijgt.
Schoenen volgens mijn verwachtingen
Schoenen besteld in webshop. Na 5 dagen nog geen track and trace ontvangen. Telefonisch contact opgenomen. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en er werd alle moeite gedaan om mij te helpen de schoenen zsm in huis te krijgen.
In tegenstelling tot grote webwinkels in deze drukke periode verwerkt Monfrance juist wel snel je retour. Daarbij vind ik dat Monfrance al jaren een hele mooie elegante collectie heeft.
Mooiste merken, beste pasvorm en ruime keuze.
Post NL liet even op zich wachten Maar het is helemaal goedgekomen Bedankt !
vlotte levering, tevreden met het bestelde artikel
Hoi, Jammer dat de bestelling via de post gaat, omdat ik dichtbij woon en de schoenen ook ergens had kunnen gaan ophalen in Maastricht. Dat scheelt levertijd, want die was n dikke week en jullie kosten Ivm de verzending per post. Maar ik ben blij met m’n aankoop! Groet Dion Poper
Beste Dion, Allereerst dank voor het mooie cijfer! Wij streven er inderdaad naar om pakketten in de omgeving van Maastricht zelf te bezorgen. Echter, soms is het door omstandigheden niet mogelijk om deze levering uit te voeren. Om deze reden hebben wij voor uw bestelling ervoor gekozen om deze te versturen per post. Wij vinden het fijn te vernemen dat u blij bent met uw aankoop en wensen u dan ook veel draagplezier! Met vriendelijke groet, MONFRANCE schoenmode
Ik heb de laarsjes terug gestuurd. Waren veel te groot. Een maatje kleiner veel te klein. Ik heb bijna 8 euro betaald voor de retour kosten.. Dat is jammer... Ik zou dat anders doen.. Mvg M
Beste M, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat de schoenen niet pasten. In onze branche komt zo’n 30% retour, dat is erg veel. Er komt veel kijken bij retourneren van bestellingen. Bestellingen worden gecontroleerd, ingepakt, opgestuurd, bij een eventuele retourzending wordt het pakketje uitgepakt, gecontroleerd en gaat het artikel terug de voorraad in. Het bestellen, thuis op het gemak passen en retoursturen is natuurlijk makkelijk, maar is tegelijkertijd ontzettend duur en tevens slecht voor het milieu. Dit is waarom we gekozen hebben om de klant te laten betalen voor de retourkosten. Wellicht kunt u zich op dit moment niet vinden in onze keuzes. Dat begrijpen wij. Echter, hopelijk kunt u begrijpen dat wij bezig zijn met een betere toekomst voor zowel het milieu als voor MONFRANCE schoenmode. Onze klantenservice staat voor u klaar. Mocht u een volgende keer willen bestellen dan kunt u contact opnemen voor een maatadvies, zodat eventuele retourkosten u bespaard kunnen blijven. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, MONFRANCE schoenmode
Snelle levering, keurig verpakt en ook nog eens voor een prima prijs
Mooie merken, goede service
Zo happy met mijn enkellaarsjes! Prima service tot aan de deur!
Een prettige ervaring
Heb een bestelling moeten retourneren en dit wordt meteen correct afgehandeld.
Mooi enkellaarsje van Lilian
1e ervaring was prima!
Uitstekende service, schoenen binnen 2 uur na bestelling thuis bezorgd. Jammer dat schoenen euvel hadden. Maar retourbezorging verliep wederom snel en met uitstekende vriendelijke service.
Super service!