Prachtige sneakers. Op zondagavond besteld en heel kort daarna bezorgd door PostNL. Een absolute aanrader deze webshop, top.
Goede eravering! Medewerker van Monfrance belde nog even om maat te checken. Goede service vind ik dat!
Als een pakket per POSTNL wordt verstuurd, snap ik niet dat het pakket niet op een postbusadres kan worden bezorgd. Onderdeel n Van POSTNL nota bene. Mvg, C. Poncin
Top!
Erg goede service ook via de mail, ze geven je goed advies en staan voor je klaar.
Snel verstuurd en ontvangen! Het pakket was keurig verzorgd met alle benodigde papieren erbij. Prima service dus!
Niets op aan te merken
Very nice and good quality boots. Ordered 2 pairs. Fast delivery to Germany.
Snelle en uitstekende service
Blij met mijn schoenen tegen een zeer goede prijs. Goede communicatie, snelle levering. Pakket was ook goed verzorgd, mooi ingepakt. Ik ben meer dan tevreden.
Snelle service
Heb mooie BOSS sneakers besteld. Deze werden zeer snel geleverd. Ik ben tevreden.
Heb twee paar prachtige laarzen ontvangen waarvan de levering ook keurig op tijd was!
Snelle levering, mooie laarsjes maar helaas door te hoge wreef retour gestuurd. Daarna vrij snel bedrag weer teruggestort gekregen op mijn rekening.
Prima
Ik was bekend met de pantoffels, mijn oude paar zijn versleten.
Zoals steeds : snelle en correcte service!
Mooie webshop, fantastische merken en goede afhandeling
Snelle berichtgeving en levering. En een zorgvuldige afhandeling en levering
Normaal kom ik jaarlijks naar het prachtige Maastricht en jullie winkel, maar corona gooide roet in het eten. Dus heb ik Maastricht naar het even zo mooie Terschuur laten komen! Prima verzorgd, keurig ingepakt en snel geleverd. Loafers zijn helemaal goed en passen prima. De maattabel is echt super handig!
Goede service tijdens lockdown. Wat moeilijk is met online kopen dat je het product slecht kunt beoordelen op pasvorm. Iets meer informatie op de website over de breedte van de schoen en of er een los zooltje in zit verhoogt de slaagkansen. Nu moest de bestelling helaas retour omdat de schoenen niet pasten. Ook waren details op de foto niet goed zichtbaar en vielen ze daardoor in het echt tegen.
Eerste levering vd Floris v Bommel schoenen/ maat 43,5 enkele dagen langer op zich laten wachten door de drukte, géén probleem! Deze maat was te groot en daarom geretourneerd wat €7,25 koste!, Ik wilde deze schoen hebben dus opnieuw besteld maat 43, deze zijn snel geleverd en zitten goed. Teleurstellend is dat online bestellen nagenoeg bij elke webwinkel kostenloos is waarom bij MONFRANCE niet? Ik vind uw winkel, waar ik geregeld Floris v Bommel schoenen of accessoires haal, prima echter nu ik voor de eerste keer online bestel is het vwb retour kosten slechte service voor vaste klanten.
Beste Henk, Bedankt voor uw review. Bij bestellingen vanaf €75,- brengen wij geen verzendkosten in rekening bij pakketten die vanuit MONFRANCE naar de klant gaan, ook niet bij artikelen waar reeds hoge kortingen op zitten. De kosten van deze verzendingen brengt PostNL wel gewoon bij ons in rekening. In onze branche komt zo’n 30% retour, dat is best veel en dus erg kostbaar. Daarom hebben wij ervoor gekozen de klant te laten betalen voor eventuele retourzendingen. Om te voorkomen dat klanten een maat bestellen die te klein of te groot is, hebben wij voor ieder merk het maatadvies vermeld op onze website. Het nadeel van online shoppen is dat u de schoenen van tevoren niet even kunt passen. Graag hadden we u verwelkomd en geadviseerd in een van onze winkels in Maastricht, onder het genot van een lekker kopje koffie, maar helaas zijn al onze fysieke winkels al weken verplicht gesloten. Hopelijk tot snel in een van onze winkels! Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, MONFRANCE webshop
Mooie aanbiedingen en snelle service, s’avonds besteld dag erna al in huis.
Zeer netjes
In Coronatijd online besteld. Werd snel aan de deur geleverd met bijpassende instructie. Van de drie paar schoenen helaas 2 paar geretourneerd i.v.m. te groot. Retournering via de webshop op een locatie in Maastricht. Fijn dat dit kan.