10

Goede levering, snel ook tussen kerst en oud en nieuw

Wel jammer dat je bij schoenen van ver boven de 100 euro na 30% korting zelf de verzendkosten moeten betalen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Correct en snel

Webshop waar mijn favoriete merken met voldoende keuze en aantrekkelijke prijzen aangeboden worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed geregeld!!

Keurig verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig en snel

Supergoed verpakt en echt de ene dag besteld en de volgende dag in huis. Top winkel

  • Aanbevelen? Ja
10

Telefonisch goed bereikbaar en zeer goed geholpen

Zelf had ik enige twijfel over de kleur van de schoenen die ik had gevonden. Medewerker heeft mij hierover 2 x keurig over terug gebeld. ik zo zijn naam niet meer, maar hij heeft super geholpen. Als jullie nog terug kunnen zien wie mijn heeft geholpen, zeg dan maar dat ik blij ben met de kleur en zijn hulp. Groet

  • Aanbevelen? Ja
7

Snelle, goede levering

Positief

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering!

De schoenen die ik voor mijn vrouw heb gekocht zagen er in het echt nog mooier uit dan op de foto. Goede prijs en maat klopte ook precies. Bezorging 2 dagen na bestellen. Prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service!

Hele mooie schoenen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima!

Overzichtelijke website. Met name het vermelden van de hak hoogte en de breedte maat van de leest, zeer essentieel, en daardoor zéér prettig.

  • Aanbevelen? Ja
9

ruimste keuze Magnanni schoenen die ik ken

Zeer ruime keuze Magnanni schoenen. Daarnaast een hele goede service en snelle afhandeling van de aankoop.

  • Aanbevelen? Ja
10

Correcte afspraken

Beste Na de bestelling geplaatst te hebben werd ik via mail op de hoogte gehouden voor de levering. Alles verliep volgens afspraak. Super!

  • Aanbevelen? Ja
10

heel goed

gisteren besteld vandaag gekregen

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service

Altijd goed geholpen! Er wordt meer dan voldoende tijd besteed aan je als klant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Mooie schoenen

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer vlotte, adequate en correctie communicatie.

Een fijn bedrijf. Denkt mee met de klant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend en vlot verzonden.

Bestelling vlot en keurig verzorgd opgestuurd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service en snelle levering!

Zeer klantvriendelijk personeel en snelle levering via de webshop.

  • Aanbevelen? Ja
10

Topservice

Ik kreeg netjes een mailtje van Angelique dat er bij de controle voor verzending van mijn schoenen een krasje op het leer was geconstateerd, met een foto er van. Het was minuscuul dus ik had geen bezwaar. Bij ontvangst was er inderdaad nauwelijks iets te zien. Geweldige service, de schoenen waren maandag verzonden en woensdag had ik ze al in Frankrijk ontvangen, keurig verpakt. Daar wordt je als klant heel blij van!

  • Aanbevelen? Ja
5

Snelle levering, maar annulering niet mogelijk

Het pakket is snel geleverd, dat is fijn. Maar ik had perongelijk de verkeerde schoenen bestelt, op de site stond dat ik om het te annuleren het contact formulier in moest vullen. Maar daar kreeg ik pas 2 dagen later antwoord op, dat begrijp ik maar nu moet ik wel zelf de retour kosten betalen. Dat is het enige punt wat ik jammer vind.

  • Aanbevelen? Ja
10

Eenvoudig en snel

Eenvoudig en snel

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service!

2 paar schoenen besteld, na 2 dagen al geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfekt.

Ik dacht dat ik in eerste instantie de verkeerde schoenen had besteld. Fijn om te ervaren dat je ook nog een bedrijf gemakkelijk per telefoon kunt bereiken. Uiteindelijk bleek dat ik wel de correcte schoenen had besteld. En de volgende dag heb ik ze al ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service

Keurig op tijd en alles dik in orde!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!!

Ik had schoenen voor mijn man besteld maar op mijn werk laten bezorgen. Word ik netjes gebeld of dit adres (Renault garage) wel klopte...😊 Super nette service👍

  • Aanbevelen? Ja
10

Supersonisch snel - mooi pakketje!

Absoluut geen opmerkingen. Alles vlot verlopen.

  • Aanbevelen? Ja