Mooie schoenen en snelle levering
Telefonisch contact gehad met Angelique, heel vriendelijk en duidelijk! En dan de snelle en goede levering, mooi pakket. Super blij met de enkellaarsjes 😀
Heldere en overzichtelijke website, makkelijk te navigeren naar de schoenen die je wilt. Laadt snel, ook bij trage WiFi.
Naast een snelle levering en vlot verloop krijgen we een mooie doos, speciale omslag en mooie soreuk erbij. Je voelt je als klant in de watten gelegd en het voelt aan als een exclusieve aankoop. Geslaagd wat mij betreft!
Duidelijke werkwijze. Netjes verpakt.
Snelle levering en ruime keuze in prachtige en goede kwaliteit schoenen ik ben heel tevreden en blij met de mooie pumps
Ben blij met dit bedrijf. Zeker het feit dat ik via de webshop kan bestellen.
goede service en snelle bezorging.
Snel en keurig verpakt ,zeer tevreden
Bestelling van schoenen, 2 dagen later in een keurig verpakte doos ontvangen met een persoonlijk geschreven kaartje. Nog gebeld ivm terug sturen, zeer correct aan de telefoon. Ik ben hartstikke tevreden over Monfrance.
TOP
Zeer snel en goed ontvangen!
Voordat ik een online aankoop deed, had ik een "bijzondere vraag". Deze heb ik via de chat gesteld. Heel erg snel kreeg ik antwoord op mijn vraag en ook meteen advies. Via e-mail ben ik verder geholpen. Ook na de aankoop nog. Kortom: Goed online bereikbaar, snel antwoord, goed advies en prima "nazorg". Ook online leuke aanbiedingen in de "outlet" aanwezig. DOEN !
Schoenen besteld volgende dag pakketje in huis.
Besteld op de site en op tijd geleverd. Prima allemaal.
Mooie producten, snelle levering, mooi verpakt
Besteld en 2 dagen later al in huis. Mooi enkellaarsje gekocht, heb het meteen de hele dag aan gehad. Ondanks hogere hak, zitten ze heerlijk. Groetjes Anja
Snelle en nette levering.
Ik had de schoenen online besteld en binnen 24u al thuis bezorgd. Super fijn! Mooie schoenen tegen betaalbare prijzen.
product voldoet geheel aan verwachting mooi verzorgd pakket, echt een kadootje voor mijzelf ik begrijp volkomen dat jullie niet meedoen aan de gratis retourneercultuur,waar ik zelfaltijd moeite mee heb
Laarzen snel en keurig bezorgd.
Snel antwoord op vragen via mail. Keurig verpakt Prachtige schoenen
Zeer blij dat ik de laarzen, die ik jaren geleden in Maastricht in het bruin gekocht had, nu via de webshop in het zwart kon bestellen. Zo lastig om hoge laarzen met een extra brede schacht te vinden. Top, dus!!
Super!
Goed verpakt en snelle levering