10

Goede zaak

Er was 1 ding niet op voorraad, dus hebben ze gebeld en tot goede te vredeheid opgelost. Verder us alles netjes binnengekomen en heb ik er veel plezier van.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima kwaliteit; snelle levering

Geen gedoe, zo geregeld en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Het kon niet beter.

De fineliners waarnaar ik op zoek was zijn niet gemakkelijk meer te krijgen. Ik was blij ze bij Hobbygigant toch nog te vinden, bestelde ze en kreeg ze netjes en degelijk verpakt thuisgestuurd.

  • Aanbevelen? Ja
1

Niet goed !

Het slabbetje dat ik aan kreeg , stonk zo muf dat ik het 2x moest wassen voor het eruit was . Dat vond ik echt niet kunnen .

  • Aanbevelen? Nee
9

topi topi

de bestelling was in orde!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige handwerkwinkel

Altijd mooie materialen, vriendelijke mensen met goed advies. Ze mogen dus gewoon niet stoppen...

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele fijne webshop

Ik heb al meerdere keren een bestelling gedaan, elke keer wordt er snel en netjes geleverd. De prijs is prima en het assortiment uitstekend, dus heel jammer dat ze moeten stoppen.....

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

bestellingen zijn altijd goed verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service en snelle levering

Borduurstof besteld en binnen 2 dagen binnen top!!

  • Aanbevelen? Ja
5

Prima

Ik had aangegeven dat het om een kado ging voor mijn 80 jarige schoonmoeder met haar adres: nog nagebeld of er een kaartje bij kon. Ja dat was ok! Helaas geen kaartje, wel de factuur erbij en het patroon onvindbaar. Die moest worden gedownload (had ik niet goed begrepen) maar de downloadlink had ik. Dus ze kreeg bollen wol als kado met verder geen instructies en begreep er werkelijk niets van………jammer.

  • Aanbevelen? Nee
10

Excellent service and very quick with the order

Excellent service and good order to delivery time. Very communicative about your order. My order needed adjustment and they called to let me know and make an alternate option. Very impressed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd vlotte levering, goede communicatie en alles netjes verpakt.

Fijne webshop voor wat ik nodig heb om mijn kraamcadeaux te kunnen borduren. Jammer dat ze er mee gaan stoppen, altijd een erg goede ervaring gehad.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Ik ben eerlijk. Jammer dat hobbygigant geen Lana Grossa heeft, blijft voor mij het topgaren. Maar Langyarns die ik nu heb besteld valt ook niet tegen... dus afwachten of ik daar ook mee ga werken!! Gr. Odile

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel positief en prettig

Mijn 1epakket is nooir aangekomen,bij Pist.nl blijven steken.Na overleg met Esther heeft zij opnieuw mijn bestelling verstuurd en dat heb ik vanochtend op kunnen halen! Wat een service,heel veel dank !!

  • Aanbevelen? Ja
5

net niet helemaal

In mijn fineliner kleurbox zaten twee identieke donkerblauwe pennen, maar geen wit.

  • Aanbevelen? Nee
9

Super

Snelle levering, verpakking intact. Vraagje over een product was onmiddellijk beantwoord. Aanrader voor iedereen

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal goed

Makkelijk bestellen, goed contact betreffende de levering. Goed materiaal. Helemaal tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele goede kwaliteit

Ben al jaren klant

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

nette en snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Super goede service, snelle reactie en meteen een handeling. Kwaliteit van de producten is fantastisch.

  • Aanbevelen? Ja
9

Netjes verpakt snel geleverd

Het portemonneetje is van goede kwaliteit een echt leer netjes verpakt in een goeie verpakking snel aangeleverd

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima verzorgd ,goed vriendelijk en geholpen.vakkundig

Ik ben in de 20 jaar in de winkel geweest, we zaten daar vlakbij op de camping, altijd prima vriendelijk en vakkundig geholpen.Ook als ik wat online bestelde.Ik vind het erg jammer dat ze er mee stoppen.Dat was een grote schrik. Nog gauw een flinke bestelling gedaan. Die prima ,vlug en goed werd verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Super goede service!

  • Aanbevelen? Ja
9

Top ,eedenkers

Na een foutje bij de bestelling, werd dit direct netjes opgelost. Er werd vriendelijk meegedacht over de kleuren die ik zou kunnen gebruiken bij mijn project.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele fijne winkel

Snel verzenden,goede prijs en kwaliteit. Je kan van alles vinden.

  • Aanbevelen? Ja