Mooie producten, snelle afhandeling wat bestelling en levering betreft. Top!
Gewoon goed.
Groot assortiment en goed lopend proces.
Dankjewel
Twee keer een mail gestuurd en een review geplaatst in de hoop dat er gereageerd zou worden maar tot op heden niks. Één ster krijgen ze omdat als je nieuwe bestelling plaatst deze er op de afgesproken tijd is Aanbevolen ja voor nieuwe bestellingen Nee omdat problemen niet opgelost worden
De kleur die ik besteld had,was er niet. Daarover ben ik gebeld. Een andere kleur gekozen en na twee dagen had ik het pakket in huis
Aks ik een bestelling online plaats wordt er snel geleverd, mocht een artikel er niet meer zijn dan overleggen ze met mij. Ook de winkel in Apeldoorn is fantastisch, altijd als ik op vakantie ben ga ik een paar keer langs, neem dan hanwerkers van de camping mee om daar ook iets te kopen. Jammer dat jullie stoppen met de zaak. 20 jaar geleden kwanen mijn moeder en ik er al. In de winkel kun je ook rustig rondkijken en een mooi handwerk uitzoeken, er zijn ook veel handwerk pakketten en mooie brei en haakboeken.
De bestelling online was snel en makkelijk. En toen ik een email stuurde over een datum om de bestelling in de winkel op te halen, kreeg ik prompt een vriendelijk en nuttig antwoord. Het ophalen in de winkel zelf was ook super makkelijk. En ze hebben een enorme keus.
goede service, bestelling was perfect
Duidelijk met bestellen. Goed productomschrijving
geweldig patroon dat snel en goed geleverd werd
Snelle en adequate levering
Bestelling na een dag binnen.
Ben uitstekend geholpen toen ik vragen had over een bestelling en alles wordt keurig en vlot verstuurd.
Na een pakket besteld te hebben zijn de kleuren van de wol die ik besteld heb totaal niet zoals verwacht. Toen ik klantenservice belde kreeg ik niet eens de tijd om m’n verhaal te doen. Ik werd telkens bot onderbroken en kattig gewezen op dat ik beter moest lezen. De discussie ging over de verwachting van de kleuren. Ik bestelde aardetinten en ik heb een pakket ontvangen met maritieme kleuren (licht en donkerblauw, licht en donkergrijs, wit en een koele beige tint). Volgens de klantenservice waren dit aarde tinten en er was totaal geen begrip voor mijn teleurstelling. Toen ik begon over het retourneren werd er op dwingende en zelfs bestraffende toon gemeld dat ik op basis hiervan niet zomaar iets retour mocht sturen. En dat ik de verzendkosten dan zelf moest betalen. Ik heb dit contact op deze manier dermate vervelend ervaren, dat als hobby gigant niet aan het opheffen was, ik er in de toekomst never nooit meer iets zou bestellen. Ik heb nooit eerder zo’n nare ervaring met een klantenservice gehad. Terwijl een dergelijke online winkel toch bedoeld is om mensen blij te maken met een hobby, zou je denken. En van een dergelijke toon en discussie weggebleven zou worden. Maar in de ogen van de medewerker leek het alsof ze mijn beleving en vraag heel irritant vond en dat ik als klant fout zat. Ik heb dus besloten het pakket te houden en ik hoop dat ik er nog iemand blij mee kan maken. Want, de persoon voor wie ik het pakket kocht wil aardetinten. En dat zijn toch echt andere kleuren dan de koele tinten die ik ontvangen heb! Wat de medewerker hier ook van mag vinden.
Hobbygigant is zeer snel met het versturen van mijn benodigdheden en ook nog eens heel betaalbaar. Ik vind het dus heel jammer dat zij gaan stoppen...
Mooie spullen. Leuke aanbiedingen
Gemakkelijk te bestellen, mooi pakket, snel geleverd, goede prijs.
Ruime keuze en zeer behulpzaam. Jammer dat ze stoppen, weer een kwaliteitswinkel minder.
Producten zijn zoals je ze ziet op het plaatje
Bestelling zoals gewenst stond klaar om af te halen. Ondanks volle winkel, alle tyd om een kleurkeuze te veranderen. Jammer dat ze er een eind aan breien
Altijd vriendelijk en deskundig geholprn
Mooie producte
Goede service
Goed verpakt en snel verstuurd! Ik zal zeker opnieuw bestellen.