Hoi Hobbygignant is al een hele poos mijn favoriete website als het om hobby materiaal gaat. Nu krijgen ze helemaal een dikke duim omdat ik iets besteld had voor mijn moeder en dat bleek niet goed te zijn en ik kon het gewoon retour sturen zonder problemen. Ga zo door.
Zowel online als in de winkel helemaal top!
de leveringen altijd op tijd, snel en correct en fijne kwaliteit
Snelle levering, zeer goede kwaliteit van materiaal
Heel goede producten ontvangen, snel in huis. Verder geen contact nodig gehad, het is een betrouwbare webwinkel!
Als je een PAKKET bestelt van bijna € 100,- verwacht je dat je het breiwerk in z'n geheel af maken en niet dat je van 2 van de 5 kleuren wol te kort komt. Bij bellen wordt als enige oplossing geboden: bestel maar 2 bollen extra (ook weer € 20,-). Korting of een voucher is niet bespreekbaar. Het zou aan mijn breistijl liggen (waarom 3 kleuren dan wel genoeg). Jammer, want het product op zich is prima!
Dit zijn nog echte experts die weten waar ze over praten. Eva en Willeke hebben mij prima geholpen om de foutjes die ik had gemaakt in mijn trui op te lossen. Hele tevreden.
Besteld, kreeg mail dat er verwacht werd over 3 tot 5 werkdagen te versturen, want niet op voorraad. Nu 10 werkdagen later, niets gekregen. Reply op de mail is onbestelbaar, telefoonnummer kon ik niet bereiken. Nadat ik heb gemaild, werd mij verteld dat het nog ongeveer een week zou duren voor levering. Gevraagd of ik kon afzeggen en mijn geld terug kon krijgen. Dat kon, en stond ook netjes 2 dagen later op mijn rekening. De reden dat ik niet aanbeveel, is dat als ik iets bestel dat volgens de website op voorraad is, ik niet verwacht dat het dat niet is en ik er 3 weken op moet wachten.
Originele beoordeling
Besteld, kreeg mail dat er verwacht werd over 3 tot 5 werkdagen te versturen, want niet op voorraad. Nu 10 werkdagen later, niets gekregen. Reply op de mail is onbestelbaar, telefoonnummer is niet in gebruik, geen reactie op de mail naar het mailadres op de website. Contactformulier ingevuld, maar ik zal mijn geld wel kwijt zijn. Heel jammer.
2 maal iets besteld. 1e keer levering via GLS was slecht (verkeerd huisnummer en in de kliko). 2e keer levering via PostNL (iets duurder) maar perfect.
Vaker bij hobbygigant bestelling gedaan. Artikelen worden altijd snel geleverd. Ook duidelijke berichten over levering.
Hele snelle levering.ik woon in België,en had op vrijdag 16 augustus iets besteld . En op maandag 19 augustus had ik het pakke5je al aangekregen. Super tevreden.
Het boek is door de brievenbus gedaan en dat is prima, maar er moet dan wel een bescherming om het boek,nu waren twee puntjes beschadigd door de klap. Als u daar iets meewilt doen zou leuk zijn. Met vriendelijke groet Lieneke.
Goede service. En snel antwoord als je een vraag had.
Zeer goede service
Goede zaak die de afspraak nakomt
Schrijven prima en snelle bezorging. Het doosje was wel dicht . Maar ruw behandeld .
Geweldig.
Ik kreeg prima advies en er werd goed meegedacht. Reeds de volgende dag werd het bestelde bezorgd vergezeld van een leuk stofje. Echt een verrassing.
Xx
Vandaag besteld en morgen kan ik m’n knopen op m’n broek zetten zonder naald en draad. Hélemaal TOP,…
Haaknaalden besteld, maar moet meer dan een week wachten tot ze in huis zijn. Dat duurde veel te lang en is niet van deze tijd.
Duidelijke website: goed gestructureerd en met veel informatie over het product. (Bijvoorbeeld er staat duidelijk aangegeven welke draad met welke breipennen gecombineerd kan worden.) Snelle levering: de producten werden de volgende dag of de dag erna geleverd (brievenbus pakketjes). Behulpzaam: er werd vooraf telefonisch contact opgenomen toen een product iets anders was dan op de website was aangegeven.
makkelijk site en op tijd levering
Wat een collectie aan garen bijna te veel, heerlijk snuffelen tussen de wol en katoenen bij vragen word ik altijd vriendelijk geholpen.
Prettig telefoongesprek om bestelling correct te laten zijn.