10

Heel erg goed

Heel mooie wol zeker prijs kwaliteit goede opvolging wanneer je pakket geleverd wordt bij problemen nemen ze contact op met u zo dat je altijd op de hoogte blijft

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie kwaliteit

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
3

"Garantie" zelfde dag verzonden is misleiding

Klein product besteld en de site zegt duidelijk "Onze garanties: Vóór 16.00 besteld, zelfde dag verzonden". product blijkt echter niet op voorraad te zijn en de verwachting is "begin volgende week". Verder geen bericht en dan wordt het nog een week later. Dit kan op zich gebeuren, maar intussen blijft die garantie iedere dag bij het product staan terwijl ze weten dat ze dit niet kunnen waarmaken.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima!!

Lang yarns garen besteld van de nieuwjaarsactie. Daarbij stond vermeld maak gebruik van onze korting en ontvang de Punto 62 patronen boek gratis bij je bestelling. Helaas ondanks de zeer snelle levering geen gratis patronen boek. Gebeld en na overleg omdat het niet duidelijk genoeg vermeld stond in de nieuwsbrief mail, wordt het patronen boek alsnog opgestuurd. Ik vind het een hele lieve en goede service van hobbigigant, blij mee..top Snelle levering, goede service en dat met mijn eerste bestelling..dus ja prima!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede webshop

Ze hadden precies de breinaalden die ik nodig had. Deze werden snel en goed verpakt door de brievenbus geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Bestelling geplaatst en door een foutje is er wat mis gelopen. Meteen contact opgenomen en alles is goed, netjes en vriendelijk verholpen. Zeker een aanrader voor alle hobby spulletjes!

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles prima geregeld

Bestelling is correct uitgevoerd. Werd nig gebeld met de vraag of mijn bestelling wel klopte.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle service

Goed product en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Is goed maar lang wachten voor de levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Super klantenservice

Mijn bestelde Muud breitas werd niet geleverd. Dat was niet te wijten aan Hobbygigant, maar aan de vervoerder GLS. Contact opgenomen met GLS die me terug verwees naar Hobbygigant. Zij hebben vervolgens onmiddellijk met een telefoontje naar mij gereageerd en eea opgelost. SUPER !!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Al jaren mijn favoriet

Al jaren maak ik gebruik van de website voor mijn bestellingen en ben zeer onder de indruk van de verzorgdheid van versturen en de eventueel noodzakelijke service naderhand.

  • Aanbevelen? Ja
8

Makkelijk te bestellen, snel in huis

Makkelijk te bestellen snel in huis

  • Aanbevelen? Ja
9

Klacht zeer goed opgelost

In eerste instantie door mij betaalde verzendkosten na terugsturen foute levering werden na een mail hierover alsnog keurig terugbetaald.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super,

Voor het eerst online besteld, kwam vroeger al bij jullie in de zaak met mijn helaas overleden schoonzus, altijd prettig, goede service , dus online bestellen is heel vertrouwd en zeer goed geregeld! Dankjewel,

  • Aanbevelen? Ja
1

Matig product tegen zeer hoge totaalprijs, slecht bezorgd

Een aankoop van matige prijs, verzonden met gigantische verzendkosten, terwijl het in een enveloppe had gepast. Waardeloze informatie over de verzending ( GLS). Het pakje kon gelukkig door de brievenbus. Wat de hoge verzendkosten absurd maakte. Product heeft matige kwaliteit.

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijke medewerkers die meedenken.

Ik wilde van dezelfde schrijfster van de boekjes: Boven de Wolken nog een ander boekje wat niet in voorraad was, erbij. Was geen probleem en fijn geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Behulpzaam en attent.

Nette en acurate verzending van de materialen. Als een product onverhoopt niet aanwezig wordt er voor vervanging gezorgd in overleg. Het personeel is vriendelijk en attent. Een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
5

Matig

Mijn producten werden keuring op tijd geleverd en voldoen ook kwalitatief aan mijn verwachtingen. Alleen de geur van de producten was niet in orde. Het was alsof het materiaal uit een oude zolder of muffe kelder was gekomen. Het duurde ongeveer een week voor die geur weg was. Heb hierover ook een mail naar hobbygigant gestuurd maar nooit een reactie gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Doen zich veel moeite voor de klant.

Fijne service, Doen zich erg veel moeite voor de klant.

  • Aanbevelen? Ja
1

Bestelling niet geleverd

Bestelling is niet geleverd ook niet na contact met de klantenservice.

  • Aanbevelen? Nee
10

Altijd mooie producten

Blij met de klantvriendelijkheid en hulp. Zelfs als ik een keer iets fout heb besteld is het met één telefoontje geregeld. Als jaren tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
1

Very bad retour process

Every retour takes ages to process, and I always need to contact the hobbygigant in order to claim it.

  • Aanbevelen? Nee
10

Hele goede service

Een van mijn bestelde artikelen kon niet snel geleverd worden toen heeft men mijn betaling direct teruggestort

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn bedrijf

Webshop is overzichtelijk. Bestelling ging vlot en netjes verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk en overzichtelijk in alle opzichten.

Zeer duidelijke website, overzichtelijk volgens hobby's. Zeer ruime en afdoende uitleg bij elk artikel. Zeer democratische prijzen. Duidelijke opvolging van de bestelling. Zeer snelle levering, volledig, veilig en stevig verpakt. Hier vinden we wat we nodig hebben voor onze vrije tijd. Zeker de moeite waard om hier eerst eens een kijkje te nemen vooraleer naar andere sites te gaan. (Vergelijken kan altijd maar deze vind ik persoonlijk de beste site in de branche qua prijs en kwaliteit!!!) Veel dank aan het ganse team van Hobbygigant.

  • Aanbevelen? Ja