Pluspunten
Zeer tevreden,bestel al jaren bij de Hobby Gigant.En staan je ook altijd vriendelijk te woord als je belt of gebeld wordt.En niet te vergeten je krijgt snel je bestelling.
VerbeterpuntenGa zo door.
Pluspunten
Overzichtelijke website Prima aanbiedingen, waar je iets mee kan Patronen op de site goed bereikbaar Prima prijs
VerbeterpuntenJammer dat je pas bij € 75,- gratis verzending krijgt!
Pluspunten
Top, hetgeen wat besteld was voldeed aan de verwachting!
VerbeterpuntenGeen, prima service.
Pluspunten
Snel handelend en zeer vriendelijk!
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
snelle levering.
Verbeterpuntenwebsite werkte niet goed v.w.b. betaling. voorraad klopte niet.
Pluspunten
Toen de levering maar niet kwam heb ik telefonisch contact gehad en ik werd héél goed geholpen! Waarvoor dank!
VerbeterpuntenNihil
Pluspunten
veel keuze goede service levertijd ook zeer goed
Pluspunten
Snelle levering, goede kwaliteit en dat voor een voordelige prijs. Absolute aanrader
Pluspunten
heldere website, snelle levering
Pluspunten
Snelle levering, mooi geprijsd artikel. Het was een cadeau en diegene was er erg blij mee!
Pluspunten
prima behandeling
Pluspunten
snel vacuüm verpakt
Verbeterpuntengeen
Pluspunten
Na contact meteen super antwoord gekregen en snelle verzending.
VerbeterpuntenNvt
Pluspunten
Snelle levering, duidelijke website.
Vele plezier met het haken en bedankt voor de mooie beoordeling. Je maakt ons daar erg blij mee.
Pluspunten
Snelle reacties.
VerbeterpuntenGeen.
Kim, Esther en Richard hebben een lekkere glimlach op hun gezicht, dankzij de mooie beoordeling. Bedankt.
Verbeterpunten
Lagere verzendkosten
Ik begrijp je opmerking over verzendkosten. Helaas berekent PostNL en GLS ons hun tarieven. Op een bestelling van enkele euro's zit onvoldoende marge om gratis verzending mogelijk te maken. Sorry.
Verbeterpunten
Als jullie iets niet kunnen leveren. Graag ook op de website goed bijhouden wat niet leverbaar is
Excuses voor het niet kunnen leveren. Sorry dat we je eerst blij hebben gemaakt en daarna teleurstelden.
Pluspunten
mooi op tijd met de levering
Hoe gaat het met het beestenspul? Stuur je ons een foto als ze klaar zijn?