Pluspunten
De bestelling kwam op tijd binnen
VerbeterpuntenDe borduurzijde vond ik zeer onhandig verpakt,ik ben daar een avond bezig meegeweest om dat handig overzichtelijk te sorteren . Ik zou dan voor de kleuren geen minitekens doen maar cijfers .bovendien zou de borduurnummers ook gemeld moeten worden voor het geval je toch tekort zou hebben.
Bedankt voor de tips. Wij hebben ze al doorgegeven aan de fabrikant. Veel succes met je project
Pluspunten
Goede communicatie, snelle levertijd
VerbeterpuntenGeen
Kim is heel blij met je positieve beoordeling! Zij wil graag het resultaat van je haakwerk zien. Tot de volgende keer
Pluspunten
Super snelle levering. Heel tevreden.
De Cal is dit jaar weer wondermooi. Mijn collega gaat er ook een maken. Ik zou willen dat ik er nog een te pakken kan krijgen
Verbeterpunten
Artikel zou vacuüm verstuurd worden. Zat wel in vacuümverpakking maar was niet vacuüm getrokken waardoor het niet door de brievenbus ging. Duurde daarom waarschijnlijk langer voor dat t geleverd werd.
Sorry dat de vacuumverpakking lek is geraakt. Als PostNL daarvoor een boete rekent dan betalen wij die jou graag. Sorry voor het ongemak
Veel plezier met je project. Groetjes Esther
Gaat een mooi kussen worden. Stuur je ons een foto als die klaar is?
Pluspunten
De order was door hobbygigant snel afgehandeld.
VerbeterpuntenHet negatieve punt is de vervoerder. Een mail gekregen om het pakket te volgen, maar werkt niet goed. Je hebt geen idee van de bezorging. Uiteindelijk was ik niet thuis en is het ongevraagd naast de schuur gezet.
Wij hebben de vervoerder om uitleg gevraagd waarom de link niet correct werkt. Zij bieden hun verontschuldigingen aan.
Pluspunten
hele fijne rondbreinaalden. ik koop voortaan bij deze bedrijf.
Verbeterpuntengeen
Pluspunten
Voordelig geprijsd Vlotte levering uit voorraad
Pluspunten
Snelle levering. Gebruiksvriendelijke website. Top!
Pluspunten
Snelle levering!
Pluspunten
Hebben veel soorten hobby artikelen Van alles wat
Pluspunten
De bestelling was snel verwerkt
VerbeterpuntenDe service en de afhandeling ve klacht
Wat vervelend, naar ik begrepen heb heeft u het pakket alsnog ontvangen.
Pluspunten
Goede klantenservice: toen ik belde betr vertraging vd bestelling, werd het alsnog vlot geregeld en kwam het vlg dag met een pakketbezorger.
VerbeterpuntenAlertheid dat er geen bestellingen tussendoor glippen.
Pluspunten
duidelijke site, makkelijk te bestellen
Verbeterpuntenjammer dat het pas bij 75 euro gratis verzenden is
Pluspunten
Duidelijk en behulpzaam in de communicatie.
VerbeterpuntenDe levertijd van een nalevering duurt redelijk lang. De eerste bezorging ging helaas mis door GLS, maar dit is goed opgepakt door jullie.
Pluspunten
Zeer correcte behandeling
Verbeterpunteniets sneller een mail opvolgen