10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Gewoon een topbedrijf voor de creatieve mensen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

goede en snelle levering

Verbeterpunten

nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Er worden verschillende soorten spullen verkocht dus als je zoals ik meerdere creatieve hobby’s hebt, kun je voor meerdere dingen terecht. Wat ik erg leuk aan mijn aankoop vind, is dat het echt een compleet pakket is. Wol, brei- en wolnaalden en een patroonboek zodat ik meerdere dingen kan maken. Top vind ik dat en wat mij betreft zouden jullie meer van dit soort pakketten mogen maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mijn eerste bestelling was binnen 2 dagen geleverd

Verbeterpunten

Bij tweede bestelling geen volledige informatie over bestelling en leverbaarheid. Een deel van bestelling geleverd terwijl leverbare wol, wel in huis, niet geleverd werd. Hierdoor duurt het erg lang voordat ik bestelling in huis heb.

  • Aanbevelen? Nee
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snel en goede prijs

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Grote verscheidenheid aan producten, zeer overzichtelijke informatie, goede mogelijkheid om op verschillende garens te sorteren.

Verbeterpunten

Ik kon mijn bestelling niet volgen zonder een account aan te maken. De links in de e-mails werkten niet, omdat dus geen account had gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Snelheid/Levertijd
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Ik vind het een mooi bedrijf, of hoe wij zeggen een lekkere winkel. Er is heel veel keus, veel kennis van het vak, goed en netjes. Lekker vaak open, je ziet dat er jaren lange ervaring in de winkel leeft. Zou wel een dag gratis mee willen draaien, om het echt mee te maken. TOP!!

Verbeterpunten

In de borduur hoek, zou ik een iets kleinere tafel zetten, of twee kleine. Dat je door het midden kan lopen naar de andere kant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Communicatie
  • Kennis & Vakmanschap
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering en gemakkelijke betaling

Verbeterpunten

Misschien de kwaliteit van de produkten wat beter controleren. De breiwol die ik besteld had zit vol fabrieksfouten

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Iitgebreis assortimeny

Verbeterpunten

Erg teleurgesteld over de lange verzendlijst. Er staat net grote letters op de website garantie zelfde dag verzenden als je voor 16 uur bestelt maar indien iets niet voorradig is gebeurt dat niet naar als klant is er geen zicht op of iets wel of niet voorradig is omdat ze voorraad winkel en website in 1 voorraadstaten beheren en dus misgrijpen als iets ook in de winkel is verkocht. Helaas werd ik als klant niet geïnformeerd dat het langer ging duren. Ik moest zelf erover bellen (al 3de werkdag na bestelling)Toen kreeg ik te horen dat ik wel op de lijst stond om te contacteren... tja dat is leuk maar slecht dat je dus te laat bent en de klant eerder belt. En dan is er de optie om datgene wat wel op voorraad is alvast te sturen. Ook waarom dat dan niet meteen gedaan op de dag van bestelling? Of dien ze dat pas als klanten gaan klagen? En dan duurt ontvangst ook nog meerdere dagen omdat ze een goedkope bulk verzendoptie gebruiken. Waardeloos. Hier kom je heden niet meer mee weg. De consument verwacht een pakje tegenwoordig volgende dag kan dat niet dan gooi je jezelf uit de markt

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super geholpen nadat ik dubbel betaald had!

Verbeterpunten

Geen verbeterpunten

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Bestelling in prima staat ontvangen, leuk de extra toevoeging van de herfstblaadjes!

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Zou niet weten

Verbeterpunten

Weet niet

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Vriendelijke klantservice, efficiente probleemoplossing en wanneer ze zeggen dat ze je terugbellen doen ze dat ook daadwerkelijk binnen de kortste tijd én met een meer dan bevredigende oplossing! Kan het beter? Ik denk het niet. Top!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super goeie ervaring,zou met een overschrijving betalen, gaf hier problemen, daar er geen overschrijvings waren,kon heel makkelijk door mijn schoondochter betaalt worden, door Internet bankieren, heel fijn,

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Verbeterpunten

Ik moest zelf achter mijn bestelling aan bellen omdat ik geen mails kreeg. Dus ook geen bestelnummer maar wel bijna 40 euro betaald. Na een week gebeld en was de helft aanwezig. Dat gekregen na 2 dagen. Maar de andere helft tot op heden nog steeds niet gekregen

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Prima vriendelijk personeel

Verbeterpunten

Ik zou het niet weten

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

duidelijke site ,goede service, vlugge levering

  • Aanbevelen? Ja
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Normaal veel keuze en een snelle levering.Gelukkig levering naar Frankrijk beschikbaar.

Verbeterpunten

Een website die up to date is!!!!!! De aanwezige voorraden kloppen niet, worden aangepast na bestelling en zelfs toen klopten ze niet en was levering na 2 weken nog niet mogelijk. Als men de belofte doet om de volgende dag een mail te sturen en die komt niet....... communicatie dus erg slecht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Verbeterpunten

geen verbeter punten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Snelheid/Levertijd
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Voor het eerst iets besteld en de handel is goed aangekomen. Goed verpakt.

Verbeterpunten

nog niks. Kwaliteit zullen de breiers wel kennen.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Gemakkelijk te bestellen en goede snelle service

  • Aanbevelen? Ja