8

De kwaliteit is perfect

Als er wol niet te leveren is zou een telefoontje fijn zijn i.p.v. een mail.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele snelle levering .

De wol en sokken breinaalden waren goed verpakt!

  • Aanbevelen? Ja
6

Kan nog geen menig geven

Wegens wachten op verdere voorraad moet ik nog op mijn bestelling wachten. In de afhandeling daarvan waren ze netjes maar aangezien ik de wol nog niet ontvangen heb kan ik geen oordeel geven

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi product

Ik ben zeer tevreden over het product en de levering was ook lekker snel. Prima prijs kwaliteit verhouding.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden

Goede prijzen. Mooi assortiment. Supersnelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte service

Ik bestelde iets wat niet voorradig was; Na een simpel telefoontje werd er een nieuwe bestelling geplaatst die 's anderendaags aan mijn deur stond. Binnen de week stond het teveel betaalde geld op mijn rekening.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service bij online bestellingen. Goede geholpen bij de Brei beurs in Zwolle.

Snelle service bij online bestellingen. Goede geholpen bij de Brei beurs in Zwolle.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super handige schaar

Super handige schaar met fijne zachte greep en mooie vorm om alles perfect re snijden. Grote schaar en handwerk schaartje besteld, beide scherp en fijn om mee te werken. Ben er super blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super!

Wat ik bestelde was er niet meer genoeg, wel een gelijkbaar artikel. Hier belde Hobbygigant mij om te overleggen. Dikke pluim!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service en snel geleverd.

Er was iets mis gegaan met het invoeren van mijn cadeaubon, waardoor deze niet verrekend werd met het totaalbedrag. Met een telefoontje was dit snel en prima opgelost. Heel fijn contact. Dit maal via internet besteld, maar ook de winkel is top.

  • Aanbevelen? Ja
5

Niet zorgvuldig

Mijn bestelling werd vlot geleverd. Echter ook een bestelling geleverd gekregen welke niet voor mij bedoeld was. De afhandeling van dit pakket vond ik niet zorgvldig. Heb het al lang teruggestuurd en je zou verwachten dat ik even in kennis gesteld was dat mijn verzonden pakket door hobbigigant ontvangen was. Maar niks van dat alles.

  • Aanbevelen? Nee
1

in afwachting

Vijf werkdagen na de betaling staat mijn bestelstatus nog steeds op "wachten op betaling". Telefonisch contact met de klantendienst lukt niet. De telefoon wordt niet beantwoord. Nu heb ik een mail gestuurd om meer informatie te krijgen, ik ben zeer benieuwd.

  • Aanbevelen? Nee
9

Positief

Hallo, ik kan niet bedenken dat fout liep. Prima en vlugge verzending.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat een wolcollectie!

Eindelijk een plek waar veel echte schapenwol in alle kleuren en diktes te krijgen is. In een woord geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle, goede service

Besteld, snel in huis. Juiste producten voor een mooie prijs

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen

De wil was niet op voorraad, netjes mail dat het even op zich liet wachten

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle communicatie en goede service

Mijn bestelde product was niet op voorraad en ik kreeg hier netjes een mail over. Vervolgens was het er toch nog sneller dan was toegezegd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Tip top!

Netjes op tijd geleverd. Netjes ingepakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed

Ik ben zeer tevreden, snel, veilig en betrouwbaar.

  • Aanbevelen? Ja
6

Klein min puntje

Snelle levering producten goed verpakt echter een min puntje niet alle bollen garen zijn van t zelfde verfbad nr dus een kleurverschil in t breiwerk

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Voor het eerst besteld bij hobbygigant, mijn bestelde breimaschine kwam heel snel aan. Breimaschine was ook goed verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
7

Snelle levering, maar slechte kwaliteit badstof

Ik bestelde een babyhanddoek met borduurrand. De badstof is helaas niet van goede kwaliteit. Er zaten snel draden en runs in de stof.

  • Aanbevelen? Nee
10

Mijn eigen fout is keurig opgelost door hobbygigant

Per ongeluk twee dezelfde boekjes besteld .omdat ik geen mail had ontvangen heb ik gebeld. Na uitzoeken door de medewerkers bleek dat ik een dubbele bestelling had. Na overleg mocht ik de bestelling retour zenden en heb mijn geld keurig retour gehad.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, snel geleverd, goede prijs.

Goede service, snel geleverd, goede prijs. Overzichtelijke website

  • Aanbevelen? Ja