2

Bestelling niet ontvangen en reageren ook niet op mailcontact

Enige wkn geleden een bestelling gedaan, nog steeds niets mogen ontvangen , daardoor contact met de klantenservice opgenomen, deze reageren niet op de mails.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed en snel geleverd, ben zeer tevreden.

Zal een volgende keer zo weer een bestelling plaatsen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Uitstekende kwaliteit wol Juist advies qua aantal bollen er nodig zijn zodat je niet tekort komt Prijs kwaliteit:waaw !!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Correct , duidelijk.

Goede service en je wordt op de hoogte gehouden als er oponthoud is met de levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed, en een een groot assortiment.

Zeer goed, en een een groot assortiment. Snelle levering bij bestellingen. Mooie overzichtelijke winkel

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima kan niet anders zeggen!

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

hobbygigant is niet alleen giga in zijn aanbod, maar ook in communicatie en service !

ik bestelde reeds verschillende zaken bij Hobbygigant en telkens werd er snel en correct geleverd. Als iets toch niet voorradig is, werd ik opgebeld om mij ervan te verwittigen en samen een oplossing te bedenken om het gevraagde toch snel geleverd te krijgen. Steeds even vriendelijk en attent. Ook per mail verloopt de communicatie vlekkeloos. Kortom , ik ben een tevreden klant en zou deze firma aan iedereen aanraden . En als je de zaakvoerster aan de lijn hebt gehad, lijkt het alsof het zonnetje door je telefoon straalt , hartverwarmend in deze soms koude tijden.

  • Aanbevelen? Ja
5

Jammer

Het is jammer dat je bij een bestelling groot of klein transportkosten dient te betalen. Het zou zeker een service zijn dat je bij een bestelling boven vb. €50 geen transportkosten dient te betalen.

  • Aanbevelen? Ja
5

Jammer

Het is jammer dat je bij een bestelling groot of klein transportkosten dient te betalen. Het zou zeker een service zijn dat je bij een bestelling boven vb. €50 geen transportkosten dient te betalen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Bestelling niet geleverd

2 weken geleden bestelling geplaatst. Nog niet geleverd. Geen bericht gehad waarom niet. Eigenlijk geen ster verdiend

  • Aanbevelen? Nee
2

Bestelling niet geleverd

2 weken geleden bestelling geplaatst. Nog niet geleverd. Geen bericht gehad waarom niet. Eigenlijk geen ster verdiend

  • Aanbevelen? Nee
10

Attent

Attent

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie artikelen

Altijd zeer tevreden . Bestel hier al jaren intussen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie artikelen

Altijd zeer tevreden . Bestel hier al jaren intussen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ontvangen wat ik had besteld.

Vlot geleverd

  • Aanbevelen? Ja
9

super snelle verzending

Ik had maar een kleinigheid nodig, maar het was er erg snel. 1 dag besteld, 2e dag geleverd.!

  • Aanbevelen? Ja
9

super snelle verzending

Ik had maar een kleinigheid nodig, maar het was er erg snel. 1 dag besteld, 2e dag geleverd.!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super netjes geholpen

Nadat ik een bestelling had gedaan van 62 euro zag ik gratis verzending vanaf 75 euro. Met Hobbygigant gebeld en gevraagd of ik nog kon veranderen. Ja hoor…..wol bij besteld en verzendkosten terug gekregen. Super netjes. Kan ik de dames van Heel Hierden Haakt en breit weer blij maken met een lading wol. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed.

Prima service en goede communicatie. Er was 1 onderdeel van de bestelling niet op voorraad, daarover werd meteen een mail gestuurd waarin de verwachte dag van versturen werd vermeld. Ruim voor de verwachte dag ontving ik de bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed.

Prima service en goede communicatie. Er was 1 onderdeel van de bestelling niet op voorraad, daarover werd meteen een mail gestuurd waarin de verwachte dag van versturen werd vermeld. Ruim voor de verwachte dag ontving ik de bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
9

Verkopen prima materialen

Online bestellingen komen volgens afspraak binnen

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed.

Prima service en goede communicatie. Er was 1 onderdeel van de bestelling niet op voorraad, daarover werd meteen een mail gestuurd waarin de verwachte dag van versturen werd vermeld. Ruim voor de verwachte dag ontving ik de bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed.

Prima service en goede communicatie. Er was 1 onderdeel van de bestelling niet op voorraad, daarover werd meteen een mail gestuurd waarin de verwachte dag van versturen werd vermeld. Ruim voor de verwachte dag ontving ik de bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed.

Prima service en goede communicatie. Er was 1 onderdeel van de bestelling niet op voorraad, daarover werd meteen een mail gestuurd waarin de verwachte dag van versturen werd vermeld. Ruim voor de verwachte dag ontving ik de bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed.

Prima service en goede communicatie. Er was 1 onderdeel van de bestelling niet op voorraad, daarover werd meteen een mail gestuurd waarin de verwachte dag van versturen werd vermeld. Ruim voor de verwachte dag ontving ik de bestelling.

  • Aanbevelen? Ja