8

Steeds goede service

Zou alleen iets vlugger mogen geleverd worden.

  • Aanbevelen? Ja
1

het bijgeleverde patroon in het wolpakket klopt niet.

Het proeflapje is volgens het wikkel 16x24 in tricot. In het patroon staat dat het proeflapje in kabelpatroon 16x24 moet zijn. Dit levert dus een trui op die veel te smal is. Bovendien klopt het aantal steken voor het afkanten van schouder en hals (122) niet met het aantal steken dat op de pen staat. Ik ben diep teleurgesteld. En heb waarschijnlijk extra wol nodig om er nog wat van te maken. Nooit weer!

  • Aanbevelen? Nee
8

Alles snel en goed geleverd

Netjes en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

snel en netjes

Ik heb voor de eerste keer bij Hobbygigant besteld en ik heb de levering snel ontvangen. Helaas zat er een zakje met verkeerde knopen in de doos. Na een mailtje heb ik supersnel het goede zakje gekregen. Goed opgelost!

  • Aanbevelen? Ja
9

Grote keuze aan een correcte prijs en een levering zoals het hoort.

Ik zocht voor processiekleding van een heel grote groep zeer specifieke drukknoppen. Hobbygigant was de enige die voldoende voorraad had om meteen het nodige te leveren. Andere webwinkels konden maximum de helt leveren en gaven daarna een levertijd van meer dan een maand. Nu was ik binnen 8dagen geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Op tijd geleverd en mooie kwaliteit van het garen. Keurig het patroon erbij.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Zocht al langer naar aparte ogen en ander afwerk materiaal, maar nu mijn adres gevonden. Dank jullie wel

  • Aanbevelen? Ja
9

Duidelijke website en snelle levering

Op de site is alles duidelijk en goed te vinden daarnaast is de levering snel en wordt alles keurig verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk en snel

Website is duidelijk en ze leveren snel. Gewoon goed dus.

  • Aanbevelen? Ja
2

Nog geen bericht gekregen

Mijn wol is besteld op 25 oktober. Witte wol was niet in voorraad, ze gingen deze bestellen ,maar ik heb nog steeds geen bericht gekregen wanneer deze toekomt

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd.

Snel besteld, fijne website en eerder bezorgd dan aangegeven.

  • Aanbevelen? Ja
6

Redelijk dit keer

Meerdere dingen besteld. Eén product niet direct leverbaar, daardoor wordt hele bestelling vastgehouden tot dat ene product er weer is en meegestuurd kan worden. Hierdoor nog steeds niets ontvangen. Ik ervaar dit als slechte service omdat op moment van aanklikken van product dit nog voorradig was.

  • Aanbevelen? Ja
6

Even twijfelachtig

Lange levertijd met een skecht te volgen track en trace code. En dat voor best hoge verzendkosten. Groot assortiment. Vr fr

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne en nette service

Ik had twee dingen besteld een was niet op voorraad meteen kreeg ik een mailtje dat het iets langer duurde en dat alles tegelijk werd opgestuurd en weer een mailtje dat alles er was en heel snel alles gekregen. Net en zorgvuldig. Dank daar voor

  • Aanbevelen? Ja
2

wachten

helaas ben ik nog altijd aan het wachten op mijn bestelling die ik heb gemaakt op 31 Oktober. Op 1 November kreeg ik een e-mail van de helpdesk om mij te melden dat ze mijn order niet kunnen zenden omwille dat ze de producten zelf nog moesten bestellen, ik heb dit niet op de website gezien dat ze deze niet in voorraad hadden en zou het fijn vinden mochten ze deze aanpassen om toekomstige klanten te laten weten of ze deze in voorraad hebben of niet. op 8 November heb ik een mail terug gestuurd om hen te bedanken voor de informatie. op 11 November heb ik even een mail gestuurd om te informeren achter mijn pakketje, volgens helpdesk hebben ze de producten binnen gekregen maar die zou niet compleet zijn? we zijn nu ondertussen 15 dagen verder van de order dag en ik heb nog altijd niets gehoord. ik heb vandaag 14 November een mail gestuurd om te weten te komen wanneer mijn pakketje mogelijk geleverd zou worden. dit is ook mijn eerste keer om iets te bestellen bij hobby gigant dus kan ik niet echt veel vertellen of veel punten geven omwille dat ik nog niets heb aangekregen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Tevreden

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goede service

Ik werd gebeld omdat er iets niet klopte aan het adres, heel fijn dat ze daar op letten!

  • Aanbevelen? Ja
9

makkelijk en overzichtelijk om te bestellen

gemakkelijk om bestelling te plaatsen en goede prijs -kwaliteit verhouding en snelle levering. betrouwbaar, wat je besteld wordt ook geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Snelle bezorging en prima product. Blij mee

  • Aanbevelen? Ja
7

prima

vlotte levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Bestellingen worden snel geleverd en als er iets niet voorradig is en later geleverd wordt er goed over gecommuniceerd. …. En ook heel fijn het ruime assortiment, voor mij de snoepjeswinkel op hobbygebied.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle, perfecte levering

Bestelde artikelen allemaal snel geleverd. Ging iets fout bij het verzenden, werd meteen opgelost. Helemaal perfect!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle levering

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuke producten en snel bezorgd.

Leuke en duidelijke website met veel en leuke producten. Snel bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht. Zowel winkel als webwinkel

Net bij deze wol winkel geweest. De winkel is erg onoverzichtelijk. De medewerkster was heel onvriendelijk, terwijl ik in de vitrine kast aan het kijken was was haar reactie: “pardon?” Ik wist even niet wat mij overkwam door haar reactie. De reactie van haar was niet oké, het kon op een betere en klantvriendelijke manier. Bijvoorbeeld: waar kan ik u mee helpen? Waar bent u naar opzoek? Heel jammer dat dit zo is gegaan. Van mij een dikke min punt en ik kom daar zeker nooit weer terug! Een tip: misschien de gangpaden dicht maken waar de klanten niet bij mogen komen en de artikelen meer overzichtelijker plaatsen zodat klanten erbij kunnen komen en alles beter kunnen bekijken. Dit bespaart frustratie tussen klanten en medewerkers.

  • Aanbevelen? Nee