8

Ervaring positief

Overzichtelijke website. Ruim aanbod. Mail ontvangen ivm met artikel niet voorradig , alsnog redelijk snel ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

zoals het hoort

zeer vlot

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke website en vlot bezorgd

Een fijne ervaring

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geregeld

De klantenservice was erg vriendelijk en reageerde snel op mijn vraag. Ik wilde graag een artikel hebben dat nog niet op voorraad was en had me dus opgegeven om een mail te ontvangen wanneer het weer op voorraad was. Heb toen een nette mail gekregen. Toen ik het artikel besteld had, waren de mails ook erg duidelijk en heb ik het snel ontvangen. Over het algemeen dus heel tevreden over de service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Te website werkt perfect, de goederen worden snel verstuurd en te prijzen zijn scherp. Wat wil je meer ?

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goed verpakt en snel bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie producten en snel bezorgd

Betrouwbare webshop. Bestellingen worden keurig verpakt en snel verzonden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Veel keus

Snelle levering en goede prijs!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en goed verpakt.

Een erg goed product wat snel geleverd was.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie producten, snelle verzending

Hele mooie dingen, alleen jammer dat je verzendkosten en retourkosten (ik had de verkeerde kleur besteld maar uiteindelijk gehouden omdat t niet compenseert om terug te sturenn). Verder toppie!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel bezorgd

Mijn bestelling kwam de dag na bestellen binnen. Dus hoefde ik niet lang te wachten om te te kunnen beginnen met mijn knutselproject.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima verzorgd!!

Vriendelijke, behulpzame medewerkers die ook nog meedenken! Prima service! Dank jullie wel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle, nette verzending

Kleine houten ladenblokjes gekocht. Werd snel en netjes verzonden en product is leuk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en op maat afgestemde levering

Snelle en complete levering. Super fijn dat jullie de kleur van mijn bestelling aan wilden passen.

  • Aanbevelen? Ja
10

is goed

wat ik bestel komt goed over. daar ben ik blij mee. gr hannie

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

ik had breipennen besteld. Vlug en netjes bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
1

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet. Dus kan niks zeggen verder.

Kan niks zeggen omdat ik mijn bestelling nog steeds niet heb

  • Aanbevelen? Nee
9

Simpel en goed.

De bestelling (verjaardagscadeautje) moest nabesteld worden dus even bezorgd of het wel tijdig zou arriveren. De klantendienst bood een andere oplossing aan waar ik echter geen gebruik van maakte. Uiteindelijk arriveerde het op exact de juiste dag. Leuke verrassing en fijne communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en snelle levering

Makkelijk te bestellen via de site en snelle levering, betrouwbaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Kennis van zaken, goede service en snelle bezorging

Zowel in de winkel als webshop kennis van zaken, goede service en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
9

(licht)Blauwe handdoek met borduurrand

Mooie kwaliteit handdoek, de borduurrand is wat stug, ik prikte mijn vinger er kapot op. Hobbygigant leverde snel en keurig verpakt!

  • Aanbevelen? Ja
8

Makkelijk besteld en snel bezorgd

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte en correcte afhandeling van de bestelling

Alles keurig verpakt en vlot geleverd

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en goede service

Goed

  • Aanbevelen? Ja