9

Top

Snelle levering en mooi product

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Een vlotte service en bij een probleem handelen jullie direct en komen jullie met een oplossing.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service

Perfecte service, alles goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig!

Ik woon in de buurt van Apeldoorn dus ga makkelijk langs in de winkel. Heb ook regelmatig dingen online besteld en dan opgehaald in de winkel. Je wordt altijd goed geholpen maar kunt ook rustig (heel lang) rondlopen. Ik ben superblij dat er in mijn woonplaats zo'n fijne zaak is!

  • Aanbevelen? Ja
6

Te weinig wol

Helaas bevat mijn pakketje net te weinig wol voor mijn Sophie Hood maat large. 5 bollen is echt wel te nipt berekend. Ik ga nu een extra bol moeten bestellen en daarvoor weer tien euro verzending moeten betalen, en weer wel wat dagen moeten wachten op levering...? Beetje teleurgesteld. Verder was de kwaliteit van de wol wel goed (buiten een paar vervelende draadovergangen/knobbels).

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed gesorteerd

Kan lekker snuffelen en bekijken wat ik wil maken. Ideeën opdoen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima bedrijf

Moest stiften hebben, prima en snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel prettig geholpen was iets vergeten bij mijn bestelling dat werd gelijk opgelost

Heel vriendelijk geholpen toen ik erachter kwam dat ik iets vergeten was bij mijn bestelling wed gelijk opgelost zodat ik niet nog een keer verzendkosten hoefde te betalen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit

Het product is snel geleverd en is van goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
2

Muffe wol

Helaas stinkende wol ontvangen. Meerdere keren geprobeerd te bellen, contactformulier ingevuld, 4 emails gestuurd naar al hun verschillende adressen , en tot op heden geen reactie ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee
10

heel goed

heel goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele fijne ervaring

Via de website producten besteld. Helaas één kleur wol niet op voorraad. In de winkel werd de tijd genomen om de alternatieven te tonen en ik ben tevreden naar huis gegaan. Een hele fijne ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Mijn ervaring met Hobby Gigant heb ik als heel goed en prettig ervaren Mijn bestelling was prima verzorgd en bezorgd Mijn hartelijke dank hiervoor Met vriendelijke groet Adrie Nagtegaal-van Reenen

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Na telefonisch overleg, goed luisterend naar mijn vraag, het artikel gevonden en meteen naar verzenden gestuurd. Tweede bestelling: het garen was duidelijk afgeprijsd voor black Fryday.

  • Aanbevelen? Ja
4

Kwaliteit valt tegen

De draad is zeer onregelmatig, soms gevaarlijk dun.... Het merk is: Bliss, Wool Addicts by Langyarns

  • Aanbevelen? Nee
8

Mooi prodct.

Snelle en nette bezorging.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke communicatie

Mijn spulletjes waren niet allemaal tegelijk leverbaar. Daar kreeg ik bericht over en na een paar dagen wachten kreeg ik het allemaal in één keer opgestuurd. Het was goed verpakt ook!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snel bezorgd!

De ene dag besteld en de volgende dag thuis! Ook altijd even een persoonlijk berichtje erbij! Super!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie kwaliteit

Badcape met borduurrand, washand en slabbetje gekocht voor mijn aanstaande 1e kleinkind. De kwaliteit van de spullen voelen zeer goed. Ook prima te borduren. Bestelling makkelijk geplaatst. Verzending via GLS. Hier moet je wel iets meer geduld voor hebben maar uiteindelijk met 3 dagen had ik de bestelling in huis.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vlotte levering en duidelijke site

Duidelijke site met veel keuzes, vlotte levering. Houden zo!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Supersnel geleverd

Mooie kwaliteit van de producten en supersnel geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Super snell, goede bezorging van fijn materiaal

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd prima.

Snelle verzending. Mogelijkheid tot ruilen of bijbestellen. Ruime keuze in de winkel en goede website. Vriendelijk en vakkundig personeel. Sinds mijn moeder is overleden kom ik nooit meer in Apeldoorn,dus ik mis de Beekbergse Wolhal daardoor.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geen

Alles afgeleverd zoals gewenst zeer netjes Dankjewel Monique

  • Aanbevelen? Ja