Mijn bestelling 192300 nog steeds niet ontvangen. De eerste keer dat ik bij u iets bestel maar ook de laatste !! Ik verwacht een reactie waar mijn pakketje blijft !!!
Leuke producten, snelle en correctie service
Mijn ervaring is heel positief. Van het moment van de bestelling tot aan de levering is alles heel goed en vlot verlopen een ook he t kontakt met de klant en service liep uitstekend. Ook het knooppakket wat is heb gekocht is goed, maar ik vind het zelf op maat knippen van de wolstrengen niet erg praktisch, ook al omdat de wol niet mooi gedraaid blijft. Ik heb liever de cupjes met op maat voorgesneden wol.
Houten bijtring 70 mm zijn niet veilig voor baby's. deze ringen gaan snel stuk! Ik heb er 50 besteld maar zeker 20% breekt zo doormidden..
Mijn bestelling is zeer correct behandeld en aan mij verzonden.
Een overzichtelijke webshop en snelle service hebben veel keus
Ik bestel meestal online is voormij makkelijk omdat ik geen rijbewijs heb dus geen auto heb en dan is dit voor mij heel erg makkelijk
Ik werd goed geholpen en zodat ik weer wat moois kan breien
Prima service en snelle bezorging.
Mijn order was heel snel binnen. Producten waren ook goed.
Snel in huis en een prima kwaliteit
geweldig, snel en correct
ruime keuze van knutsel en naaibenodigdheden, goede opvolging van online bestelling
Netjes opgestuurd en snelle levering ik raad iedereen aan van mij een 10 op 10
Hallo, ik ben een nieuwe klant, ik heb op 7 maart mijn eerste bestelling geplaatst die nog steeds niet is aangekomen. BESTELNUMMER 192132 Kunt u mij meer informatie geven over de status ervan?
Ik had enkel heel vriendelijke dames aan de telefoon die me werkelijk konden helpen met wol van de Fa. LANG die in Duitsland niet meer kan besteld worden. En ja, jullie hadden nog genoeg van die kleur daar!!!
Ik vond het erg duidelijk om te bestellen via de site, de volgende dag had ik mijn bestelling al in de brievenbus liggen. Prima dus om hier mijn spullen te bestellen!!
Grote voorraad en snelle levering
Een heel groot en kwaliteit -vol assortiment en een geweldige goede en snelle service, kortom een top bedrijf!
Snelle levering goed verpakt :)
Ik heb op 19 februari mijn bestelling gedaan. Ik heb nog steeds niets ontvangen en wanneer ik vraag wanneer mijn artikel aankomt krijg ik enkel een vaag antwoord dat ze het artikel nog niet in voorraad hebben. Waarom verkoopt u het dan? En waarom krijg ik geen exacte datum wanneer het aankomt? Ik ben zeer ontevreden
Voor de eerste keer een bestelling geplaatst. Verliep allemaal volgens afspraak. Werd snel geleverd
Ik had een bestelling gedaan waarvan 1 item niet leverbaar was. Ik werd netjes gemaild met de vraag of ik wilde wachten of dat ik een alternatief wilde ontvangen. Zonder problemen gekozen voor een alternatief.
Krijg altijd goed antwoord via telefoon en produkt snel geleverd.
Ik heb hobbygigant ervaren als mooie onderneming, met kwalitatief goede producten, snelle service en passie voor wat ze verkopen.