10

betrouwbaar

Telefonisch overleg mogelijk. Bestelde materialen werden tijdig geleverd. Overgebleven wol kon na 2 maanden nog geretourneerd worden.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Breibijbel besteld omdat die op voorraad was en de volgende dag geleverd zou worden. Niets ontvangen. Na 2 weken zelf maar contact opgenomen. Boek was niet op voorraad en zou besteld worden. Was wel zo netjes geweest als ze dat gelijk hadden laten weten op het moment van bestellen ipv niets laten horen. Geld terug gevraagd, werd paar dagen later teruggestort

  • Aanbevelen? Nee
10

Heel vriendelijke medewerkers

Als je vragen hebt dan wordt je heel goed geholpen en ze zijn heel vriendelijk. Het pakketje is netjes verstuurd en heel goed toegekomen. Het enige dat ik kan zeggen is doe zeker zo verder. Echt top

  • Aanbevelen? Ja
3

Heel slecht

Slechte bezorging de envelope eraf in de brievenbus gepropt en tijd schrift beschadigd Heel slecht

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima webwinkel

Ik heb hier al meerdere malen wol, garen en toebehoren besteld. Altijd de juiste artikelen toegestuurd gekregen. Altijd zeer snel in huis. Daar is helemaal niets op aan te merken. Ook de website vindt ik zeer duidelijk en de kleuren van de wol en garens op de website komen goed overeen met werkelijkheid. Bovendien worden de verzendkosten zeer schappelijk berekend. Kortom: helemaal top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal top top top

Na bestellen, gelijk bevestiging en vervolgens binnen 3 dagen in huis( weekend bestelling)

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima keuze, prima afhandeling

Groot assortiment, wij hadden plotseling meer keuze dan verwacht. Snelste verzending die mogelijk is en ze hebben er ook voor gezorgd dat het door de brievenbus paste.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mijn bestelling was vlot en goed

Prima

  • Aanbevelen? Ja
9

snelle bezorging

fijne bol garen

  • Aanbevelen? Ja
10

goede produkten

De website is overzichtelijk, snelle levering en prima produkten!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en correct

Altijd een goede, nette afhandeling van mijn bestellingen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima webshop

Ik heb hier een bestelling gedaan, die niet volledig op voorraad was. Ik werd gebeld of een deel opgestuurd moest worden of dat ik wilde wachten tot alles binnen was. Na een week kreeg ik een mail dat de bestelling werd verzonden, alles was prima geleverd. Aardige mensen aan de telefoon, hergebruik van materialen (doos waarin werd verzonden), helemaal top!

  • Aanbevelen? Ja
2

Ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen.

Ik werwacht al sinds ik op 14 februari mijn bestelling deed en betaalde op mijn pakje. Graag zag ik zo snel mogelijk de bestelling bezorgd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super service

Krijgen heel vriendelijk advies en hulp als we iets snel willen ontvangen, Super vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goedj

Jammer dat het later werd en moest ik ook trac en tracé gebruiken waar ik niet bekend mee was

  • Aanbevelen? Nee
8

Snelle en correcte levering.

De bestellingen worden altijd vlot geleverd. De omschrijvingen zijn duidelijk. Prijs/kwaliteit is prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super tevreden

Super snelle en correcte levering. Ook de prijs van de wol tovert een glimlach op mijn lippen . Op deze manier is het heel leuk handwerken❤️

  • Aanbevelen? Ja
10

prima bedrijf, levert keurig op tijd

prima bedrijff met hele groot assortiment

  • Aanbevelen? Ja
9

Stipt en goed

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling bij de Hobbygigant.

  • Aanbevelen? Ja
2

de kleur klopt niet

Ik heb dus licht roze of roze haakgaren besteld , maar is het gewoon zalm het is goed zo want de ervaring leert met andere dat men toch niets doet en als je eenmaal zalm voor roze heb gekregen dan heb je toch pech? de kwaliteit van de garen daar is niets mis mee maar men weet tegenwoordig geen kleuren te onderscheiden

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed

Ik bestel en Hobbygigant levert snel. De prijs-kwaliteitsverhouding is ook goed, je kan gelukkig kiezen uit verschillende prijsklassen. En het assortiment is ruimer dan je ooit op kan breien.

  • Aanbevelen? Ja
7

Makkelijk bestellen en meestal binnen een dag kan je je bestelling ophalen.

Het is meestal redelijk makkelijk bestellen en daarna binnen een dag op te halen. Je moet soms wel es lang bij de kassa wachten maar verder prima winkel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig verzonden.

Ontving bestelling vlot.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super kwaliteit

Goede materialen, snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles bestens

De bestelling was vlot klaar om afgehaald te worden

  • Aanbevelen? Ja