10

Heel goed

Snelle correcte levering

  • Aanbevelen? Ja
2

Patroon onduidelijk

Levering snel. Veel geld voor wat je krijgt. Patroon niet gebruikt, erg onduidelijk. Uitleg patroon ontbreekt.

  • Aanbevelen? Nee
8

niets op aan te merken

snelle levering , goed verpakt, duidelijke patroon omschrijving.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vlot verloop

Artikelen zijn zoals beschreven en vlot geleverd. De verzendingskosten vind ik vrij duur

  • Aanbevelen? Ja
9

Website laat alles goed zien

Bestel altijd en wat he op de website ziet is ook zo als het thuis komt. De keuze iis ruim . De website heel overzichtelijk. Bestelling wordt goed verzorgd/verpakt. Mocht er onverhoopt iets toch niet zijn, wordt je aktijd gebeld om telefojisch naar oplossing te zoeken

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Klantvriendelijk, snelle levering, uitstekende kwaliteit bestelde producten

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en garen naar wens

Hobby gigant is een van de weinigen die dit garen verkoopt. De service is goed en de levering snel.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed gedaan

Keurig op tijd. En het juiste product geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Snel geleverd en netjes op de hoogte gehouden

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel

Super aardige personeel, behulpzaam , onderzoekend, kwaliteit, zeer snel enz

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Snelle verzending, goed assortiment voor kumihimo!

  • Aanbevelen? Ja
7

Correcte en snelle levering.

Ik heb nog maar weinig ervaring bij jullie maar de trui is alvast goed meegevallen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Behulpzaam en klantvriendelijk

Net pakket, afgeleverd op het aangevraagde adres.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een site met veel artikelen

Van bestellen tot bezorgen ging alles perfect. Echt een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed en snelle levering

mooi dingen en veel keuze

  • Aanbevelen? Ja
10

Bestelling snel geleverd

Breinaalden zonder knop besteld, verschillende maten. Tevreden over de producten en bezorging.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima, snelle levering

Prima, snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

snelle en goede service. aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
8

Op 1 keer na ging alles goed

Op 1 keer na heb ik nooit problemen

  • Aanbevelen? Ja
10

Mijn ervaring met Hobbygigant is uitstekend.

De door mij bestelde zaken zijn binnen no time toegestuurd en voldoen erg goed. Kortom Ik heb goede ervaringen met Hobbygigant.

  • Aanbevelen? Ja
8

Verzending ging niet goed, maar wel snel verzonden en goed product

Het pakketje is verstuurd naar een mevrouw in Groningen. Op de pakbon stond wel mijn adres en telefoonnummer en die mevrouw heeft mij keurig gebeld en het pakketje doorgestuurd. Product is helemaal ok en naar verwachting en zit al op de hoodie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden en netjes verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Keurig

Bij teleurstellende kleur na telefonisch contact terug gestuurd en geld (minus verzendkosten) retour. Inmiddels andere kleur besteld.

  • Aanbevelen? Ja
3

Moeilijk

Bestelling gedaan had ik geen geld meer op mijn rekening, bestelling willen afzeggen linke niet met jullie in contact komen. Heel slecht voor zoon groot bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima!

Prima.

  • Aanbevelen? Ja