8

Alles wat er in de winkel ook te vinden is

Omdat ik de Beekbergse wolhal ken, krijg ik altijd meteen een zelfde soort vertrouwd gevoel als ik op HobbyGigant kijk. Alle informatie is er en alles wat je in de winkel vindt is daar ook. Als tip wil ik geven dat de kleuren van garen wat mij betreft handiger zouden uitkomen als je 1 pagina hebt voor bijvoorbeeld Durable Cosy Fine, waaronder je dan alle kleuren meteen ziet staan, die in dat garen beschikbaar zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige webshop !

Veel mooie producten, mooie prijzen en snelle levering die stevig verpakt is !

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele fijne winkel met goed advies

Een hele fijne winkel, met deskundige medewerkers. Altijd goed en eerlijk advies, ook wanneer je iets anders moet en hierdoor iets moet afwijken van het originele patroon. Ik kom er graag.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Garen besteld en de volgende dag lag het al in de brievenbus.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima snelle levering

Ik heb diverse piepjes besteld voor de speeltjes van onze hond. 1 soort was niet voorradig. Ik kreeg netjes een mail gestuurd en we kwamen tot een goede oplossing. Vervolgens werd het volgens afspraak geleverd. Top leverancier

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Na betaling meteen ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
5

Lang onderweg

Valt me tegen hoe lang het duurt voor je het krijgt de meeste winkels is de volgende dag. Hooguit twee dagen

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie kwaliteit wol en goede levering.

Mooie kwaliteit wol, goede levering en ook nog een mooi patronenboek er bij gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Ik vond de bezorgservise vewarend ik dacht voor klein beetje extra dat post.nl het zou bezorgen maar gls heeft bezorgd Alles zat netjes verpakt en alles was zat in de doos

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed

Bestelling dag erna al geleverd wat heel fijn is.

  • Aanbevelen? Ja
8

Bestelling was prima

Alles was perfect. Ben erg tevreden over Hobbygigant. Zou het andere aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Goed en efficiënt

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle correcte levering van mijn bestelling

Mijn bestelling was netjes verpakt en snel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ja

Ja

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie producten snelle levering

Heel tevreden! Zie titel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Beslellingen worden altijd prima verzorgd.

Makelijk te bestellen . Materiaal van uitstekende kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
10

heel erg behulpzaam en klantvriendelijk

heel erg goed geholpen na telefonisch gesprek

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele goede service.

Haak pakket aangepast, via tel contact. Zeer vriendelijk geholpen goed mee gedacht. Prettige ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima webshop!

Overzichtelijke webshop, makkelijk bestellen en snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
8

tevreden over hobbygigant.

bestelling goed ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Duidelijke website, prima prijs en snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geregeld tijdens corona lockdown

Goede kennis en vriendelijke mensen, goed geregeld hoe ik tijdens lockdown toch kon afhalen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Correct verpakt, op tijd verstuurd

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig om het materiaal naar keuze in huis te hebben.

Ik ben heel kieskeurig wat betreft bollen wol voor een trui. Het merk dat ik graag gebruik om kabeltruien te breien was nergens in de winkel meer voorradig, maar wel bij de hobbygigant. Ik weet dat deze kwaliteit goed in vorm blijft en heerlijk 'weg' breit. De bestelling ging vlot en zo ook de levering. Kortom ik ben zeer tevreden. Mvg, M

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed

Alles is keurig geregeld. Snelle bezorging. Goed assortiment. Kan de wol makkelijk vinden.

  • Aanbevelen? Ja