10

Super webwinkel

Ik wilde iets nieuws proberen, namelijk sloffen breien en vilten, maar daar had ik vragen over, dus ik heb gebeld en heel vriendelijk te woord gestaan, maar ook is de bestelling echt lekker snel geleverd met een leuk presentje. Dus keep up the good work, zou ik zeggen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!!

Hobby Gigant is een ruimdenkende winkel in handwerk artikelen maar vooral garen voor breien en haken. Een zeer ruim assortiment waarmee je vele kanten uit kunt. Mooie garens voor kleding en fijne garens van sokkenwol. Goed assortiment met accessoires voor bewerking van de garens. De website is volledig, overzichtelijk en uitgebreid, vooral ook met goede informatie. We komen er graag voor wol en om patronen te snuffelen :)

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed.

Veel,verzorg, en vriendelijke bediening.

  • Aanbevelen? Ja
8

Ik bestel en heb het snel in huis.

Jammer dat niet altijd alles wat ik wil bestellen op voorraad is.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Wat we gekocht hebben is goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Jullie assortiment is groot de service / bezorging is snel. En als er iets is geven jullie goede feedback.

  • Aanbevelen? Ja
8

snel binnen gekregen

Het pakje was goed verpakt en snel binnen.Het ziet er goed uit

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima bezorgd

Mijn bestelling was binnen 2 dagen bezorgd en was goed te volgen via de link. Keurig verpakt en prima verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, professionals, breed assortiment, meedenken in oplossingen

Echt een vakkundig team en mooie materialen

  • Aanbevelen? Ja
10

Super klantvriendelijk

Ze hielpen mij om mijjn wol op tijd binnen te krijgen toen ik naar het buitenland vertrok

  • Aanbevelen? Ja
9

alles werd netjes en snel bezorgd

veel keuze dit maakt kiezen moeilijk maar wel erg fijn. snel bezorgd en goed verpakt.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle levering

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle correcte levering

Ik was iets vergeten bij mijn bestelling, toen heb ik gebeld , en het kon zonder extra verzendkosten mee met de eerste bestelling! Top!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en altijd vriendelijk.

prettig om contact mee te hebben. correcte verzending en altijd leuk krabbeltje op de rekening. dus gewoon goed.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima producten

Prima producten, niets mis mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Precies volgens verwachting: aanrader

  • Aanbevelen? Ja
6

Snelle verzending , boekje met borduurpatronen onduidelijk

Ik zocht kraamcadeaus. Slab, washand en badcape gevonden met junglemotief. Onduidelijk in het boekje van “Rico” welke kleuren , patronen te gebruiken. Er ontbraken ook wat kleuren. Deze gebruikt uit eigen voorraad. Eindresultaat is wel mooi. Volgende keer een cadeau.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en altijd correct.

Goede website en service.

  • Aanbevelen? Ja
1

Weer niet alles op voorraad

4 jaar geleden een grote bestelling gedaan. Niet alles op voorraad en zonder overleg hebben zecmaar wat gedaan. Gisteren wol en breinaalden bestelt en betaald. Vandaag een mail, niet alles op voorraad en als het er over 14 dagen niet is nemen ze contact op. Hallo ik heb wel betaald, zij hebben nu mijn geld( net als de vorige keer) en leveren niets.

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig

Had een bestelling geplaatst en die kwam een dag later keurig verpakt bij mij thuis met de post. Dat norm ik TOP Service

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Er was iets stuk gegaan bij het verzenden en ik kreeg meteen een vriendelijke mevrouw aan de lijn die het goed heeft opgelost. Binnen enkele werkdagen had ik een vervangend exemplaar.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede tweetalig breipatronen en snel bezorgd

Goede tweetalig breipatronen en snel bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed!

Ik bestel altijd mijn Aida stof bij Hobbygigant en ik ben altijd tevreden. Het is vaak al de volgende dag binnen en zoniet en duurt het wat langer nemen ze contact op. Ik kan deze winkel dan ook van harte aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Snelle levering, best lastig leesbaar patroon

Prima service, wol vacuum opgestuurd, en patroon in een link in de mail. Het patroon is lastig leesbaar, ik doe vast iets verkeerds maar iedere keer weer naar het nederlandse blad toe scrollen en de extra toevoegingen die weer 20 pagina’s verderop staan, opzoeken is erg vervelend.

  • Aanbevelen? Ja