10

alles goed aan gekomen wat ik bestelt heb

hallo ik heb het netjes in een doos binnen gekregen mijn complimenten gr dini

  • Aanbevelen? Ja
10

Na een foutje in de verzending, in 1 dag hersteld.

In plaats van 300 had ik maar 100 kaartjes ontvangen. De klantenservice was per telefoon direct bereikbaar en de volgende dag had ik het restant van mijn bestelling in huis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Mijn pakket voldeed volledig aan mijn verwachtingen

  • Aanbevelen? Ja
7

Foute levering, wel netjes hersteld.

Ivoor Borduurstof besteld, kreeg ik crème borduurstof geleverd. Gebeld en netjes afgehandeld. Alleen voor mij jammer dat het even duurde voor ik kon gaan borduren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles prima in orde!

Vlotte bestelling en levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top winkel

Geweldige service, pakket besteld, was kwijt bij de bezorger, aangegeven bij de winkel, stuurden gelijk een andere, was op tijd voor Sinterklaas , later kwam het 2e pakket toch bij ons aan, na overleg werd er een link gestuurd, kon het kosteloos retourneren, kortom, komen hier al jaren, en zullen dit ook jaren blijven doen, zal deze winkel ook zeker aanbevelen, geweldig , dikke pluim !!!!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle en nette verzending van de wol!

Snelle en nette verzending van de wol!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede en snelle service

Snel het patroon ontvangen met duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle service

Fijne zaak vriendelijke klantenservice en proberen oplossend te denken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super bedrijf.

Alles verloopt naar wens

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel bezorgd, netjes verpakt

Wol heel mooi vacuüm verpakt tot plat brievenbuspakketje.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

Nadat bleek dat een van de kleuren van het door mij bestelde pakket niet leverbaar was werd ik opgebeld door een medewerker en samen met haar heb ik een zeer bevredigende oplossing gevonden voor het probleem. Goed meedenken en adviseren. Een toppertje.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goeie kwaliteit in een wip in huis!!

Heb diverse materialen en patronen besteld en zeer tevreden over. Laatst nog patroon babyvestje, het downloaden lukte niet, Mail weggedaan en snel reactie terug met nieuwe link om te downloaden. Super tevreden over jullie, Succes voor het nieuwe jaar weer !!.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service en levering

Ik ben tevreden. Helaas kan ik nog niets zeggen over het product zelf omdat het een cadeautje is voor mijn dochter voor Kerst.

  • Aanbevelen? Ja
8

Helemaal goed!!!

Snelle, complete levering, Prima!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Vulling voor knuffels zeer goed en goedkoper dan in andere winkels.

  • Aanbevelen? Ja
9

Groot assortiment en snelle levering

Altijd snel geleverd. En een groot assortiment. Altijd fijn om online te shoppen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed bedijf

Spullen worden snel en netjes geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
1

..

Na 1.5 week niets ontvangen

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle levering, veel keus

Ik moet een heel stuk rijden om naar de winkel te gaan, maar het is de moeite waard. Echt een lekkere handwerkwinkel met heel veel keus en goed advies. En als ik niet rijd bestel ik alles via internet. Het wordt dan heel snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering

Ik kreeg snel het pakket binnen op de beloofde dag. Helaas ontbrak een item. Na een berichtje kreeg ik het gelijk opgestuurd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Snelle levering en product was goed omschreven. Helemaal wat ik zocht! Hartelijk dank Hobbygigant.nl Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel snel en correct

Uitgebreid aanbod, snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!!

Ben helemaal tevreden over Hobbygigant. Prima geholpen voordat ik mijn bestelling kon plaatsen. Leuke attentie bij de bestelling. Bijzonder klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Goede service ook aan het telefoon, behulpzaam en vriendelijk. Groot assortiment en snelle levering, top!

  • Aanbevelen? Ja