10

top!!!!

Leuk en persoonlijk bedrijf. Bij elke bestelling ontving ik een met de handgeschreven groet en succes met het maken van mijn aangekochte artikelen. Dit vind ik echt top! Met plezier bekijk ik de site waar heel veel leuke en mooie dingen te vinden zijn. Ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Veel keus en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Mijn bestelling was super snel in huis. En ik blijf graag bij jullie bestellen vooral novita blijf ik bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden

Snelle levering, compleet en goed verzorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Snelle verzending

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Heel fijne winkel. Grote voorraad. Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Mijn bestelling was al vlug te volgen en wrrd snel geleverd. Alles was dik in orde!

  • Aanbevelen? Ja
7

prima

Heel fijn om handwerkbenodigdheden te kunnen bestellen. Zeker omdat er bijna geen handwerkwinkels bestaan. Behalve in grotere plaatsen. Het is wel vervelend dat er bij 'kleine benodigdheden' verzendkosten in rekening worden gebracht. De verzendkosten zijn soms hoger dan het product dat je (vaak snel) nodig hebt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Snelle levering en goede communicatie !

  • Aanbevelen? Ja
10

Groot assortiment!

Omdat ik zelf in Apeldoorn woon, ga ik meestal naar de winkel. Er is een groot assortiment en ze zijn zeer deskundig als je vragen hebt. De winkel is recent verbouwd en ziet er netjes uit. Al zou ik er wel een leuke oude tafel neerzetten met houten stoelen ipv dit bruilofts ameublement. Wat betreft onlinebestellen... Dit is er snel en netjes verpakt. Ook kun je het in de winkel ophalen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch!!!!!

Heel regelmatig bestel ik haakgarens bij Hobbygigant. Altijd wordt het pakket snel geleverd. Advies geven de dames altijd. Ook als een leverancier de kwaliteit van een bekend haakgaren verlaagd heeft, geeft men advies wel garen wel geschikt is voor het haken van knuffels. Overigens ben ik al zeker 30 jaar klant van de Beekbergse Wolhal. Helaas ben ik niet meer zo mobiel, dat ik er naar toe kan gaan, maar mijn auto zou er bijna vanzelf naar toe rijden. Ik dank jullie voor jullie geweldige service. De groeten aan Richard,

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Netjes geleverd zoals besteld.

  • Aanbevelen? Ja
10

vlotte levering, duidelijke website

vlotte levering en duidelijke website

  • Aanbevelen? Ja
9

snelle goed verpakte levering

mooie kwaliteit produkten en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfevt

Perfect

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima kwaliteit, levering wat langzamer

Fijne producten. Maar levering zou bij twee zendingen de volgende dag zij . Werd toch 2 dagen later.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik had een artikel niet ontvangen bij mijn bestelling. Werd supersnel nageleefd.

Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

super

alles duidelijk beschreven

  • Aanbevelen? Ja
10

Bestelling dik in orde

Bestelling dik in orde. Zeer tevreden over het product.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben jullie grootste fan

Willeke die telkens een persoonlijke boodschap schrijft is zo geweldig. En de bestelling word ongelooflijk snel thuis bezorgd, alles is altijd perfect. Dus niets veranderen, ga zo door met jullie goede bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
1

Niet zo best

Besteld een kleur 73, en deze is niet meer beschikbaar voor bijna meer dan een half jaar en mijn vloerkleed van 2 x 2 meter project kan ik niet eindigen. Let op wat je koopt bij dit bedrijf. Ben zeer teleurgesteld, men had kunnen zeggen dat er niet genoeg wol was.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle levering mooie wol

Ook het briefje erin met succes. Heel lief

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed, snel, netjes

Een goed assortiment. Snelle levering en netjes afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel geleverd

Mijn bestelling was supersnel geleverd en heel redelijk geprijsd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Niets op aan te merken.

Prima

  • Aanbevelen? Ja