10

prima webshop!

Prima webshop, alles snel verzonden en netjes verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Specialist in het leveren van alle kleuren losse Funtastic stiften

Al jaren lang mijn leverancier van Funtastic dikke viltstiften van vele speciale kleuren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed verpakt, snel bezorgd

De heerlijke zachte wol was in goede staat binnen de opgegeven termijn geleverd. De wol voelt aangenaam warm aan. Mijn haakproject was binnen 3 dagen af. Het haakt zo lekker weg. Ik ben zeer tevreden over het resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een geweldige "ouderwetse" winkel.

Wat een verademing zo'n ouderwetse winkel met personeel met verstand van zaken en een luisterend oor. Ook de nabestelling verliep zonder problemen en werd na korte tijd bezorgd. Kortom niets dan lof.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne webwinkel, snelle bezorging

Goe d assortiment, snel bezorgd, hier kom ik weer terug!

  • Aanbevelen? Ja
10

Ontzettend aardig en behulpzaam

Erg vriendelijke service, mooie producten.

  • Aanbevelen? Ja
6

Goede kwaliteit, nare geur

Al eerder bestellingen gedaan , alles verloopt steeds goed. Vorige keer en ook nu weer valt op dat het textiel muf ruikt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Ook na levering van een defecte kleur verfpen probleemloze oplossing door toesturen nieuwe pen. Top!

  • Aanbevelen? Ja
9

ik ben een tevreden klant

Heel ruime keuze aan kwaliteitsproducten. Makkelijk opzoeken van gewenste items dankzij het duidelijke opzoekingssysteem. Vlotte en correcte uitvoering van de bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Netjes verzorgd en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Fijne levering als er iets niet leverbaar is bellen ze op en zoeken oplossing

  • Aanbevelen? Ja
8

Hulpvaardig en vriendelijk. Mooie collectie.

Ik was al lang op zoek naar een patroon voor een vest waarvoor al lang wol had. Tegen betaling kreeg ik de patroon; deze is aan mij toegestuurd. Heel veel dank daarvoor. En als ik t.z.t. weer wol nodig heb klop ik weer bij jullie aan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Groot assortiment van uitstekende kwaliteit

Hobbygigant heeft voor vrijwel iedere creatieve hobby een groot assortiment aan benodigdheden, ontzettend leuk om in rond te neuzen naar iets nieuws, maar je vind er ook daadwerkelijk wat je nodig hebt. De kwaliteit is top, de omschrijving volledig waardoor je ook goed weet waar je aan toe bent. Levertijd was zoals beschreven, in dit geval hartstikke snel en netjes verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service en zelfs een persoonlijke woord erbij, van Willeke(?) Echt super

Hele snelle service, echt top

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Voor het eerst kennisgemaakt met Hobbygigant, geweldige service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima assortiment en goede levering

Ik heb sinds kort een paar keer besteld. Ikben erg tevreden over de levering en de kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer deskundig advies

prettig geholpen zowel in de winkel als het via contact bij online bestelling

  • Aanbevelen? Ja
10

een boekje met leuke kleine borduurmotiefjes!

Precies waar ik naar op zoek was!

  • Aanbevelen? Ja
8

Slecht het patroon uit te kunnen printen

Het patroon van mijn Milano buideltas komt zeer slecht door met uitprinten

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Snelle levering mooie producten

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed

De bestellingen zijn correct, goed verpakt passen door de brievenbus (vacuüm) en snel in huis

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige samenwerking

Bestelling de volgende dag bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel fijn, goede kwaliteit!

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk

De medewerkster hielp mij heel erg goed met de uitleg over een patroon!!!

  • Aanbevelen? Ja
1

Bij winkel bezoek zeer klantonvriendelijk en onbeschoft behandeld

Tijdens winkelbezoek werd ik door een vrouw met lang grijs haar op onbeschofte wijze te woord gestaan. Volgens haar was het niet de bedoeling achter dozen een bol wol te pakken ivm een trap naar beneden. Ik heb direct aangegeven alleen 1 doos op ooghoogte op een andere doos te hebben neergezet dan kon ik net bij die bollen die ik wilden. Mevrouw koos ervoor op zeer luide belerende toon door te wauwelen dat men niet achter de dozen mocht komen. Tja dat had ik al gelijk gezegd hè dat ik niet achter de dozen (dat kon namelijk niet) was gaan zoeken maar eroverheen 2 bollen kon pakken. Mevrouw had overigens de bollen wol gewoon van mij afgepakt en luid tetterend liepen we vervolgens naar DE plek. Daar bleek dat ik gelijk had want je kon niet achter de dozen zonder eerst de buitendeur open te maken, dit liet mevrouw nog zien ook. Eindelijk ging haar katterige en luide toon plotsklaps veranderen in poeslief of was dit omdat ik haar op normale toon had gezegd mij niet als een kleuter te behandelen. Geen excuses wel wat vriendelijker over arm gestreken. Dit is trouwens niet de eerste keer dat ik vind onbeschoft te zijn behandeld. Eerst denk je dat het aan jou ligt misschien maar niets is minder waar. Misschien als webwinkel oké maar als fysieke winkel moet er wat betreft personeel nog veel gebeuren. Hier staan overwegend positieve reviews maar bij Google maps daar vind je de winkelreviews en ben ik dezelfde problemen tegengekomen. Overigens was ik er met nog iemand en zij was net zo in shock als ik en ons gezellige shop dagje met als laatste stop onze gedeelde hobby wol heeft nu een grijs randje. Wij zullen hier niet meer komen en mijn winkel account moeten zij verwijderen.

  • Aanbevelen? Nee