Uitstekend!!

Snelle keurig verzorgde levering.

Super snelle levering.

Zoals beloofd was de levering de volgende dag. Alles netjes ingepakt met een leuk presentje erbij!

Super tevreden.

Super snel bezorgd en zeer mooi en zorgvuldig verpakt!

Prima levertijd, prachtige box met leuk presentje! Mooie kleding!

Leuke persoonlijke levering.

Eerste keer hier besteld en kreeg echt een leuke persoonlijke levering met een kaartje en zeepje erbij. De verpakking was wel erg groot voor het topje wat ik besteld had. Mileu technisch gezien had dit zelfs door de brievenbus gekund in een kleiner pakje. Tip voor volgende keer. Voor de rest zeer tevreden ook over de gratis verzending!

Helaas kon u mij de juiste maat niet verstrekken. U heeft mij echter geweldig te woord gestaan en ge

Helaas kon u mij de juiste maat niet verstrekken. Het gesprek per telefoon was zeer begripvol. De betaling was ook zeer snel geroutineerd. Hartelijk dank. P.S. Zeer klantvriendelijk!

Product besteld en zeer snrl geleverd. Product voldoet aan verwachting

Fijne website en super snel geleverd.

Snelle verzending, leuk verpakt!!

De bestelling van mijn broek werd super snel verzonden en was ook heel leuk en persoonlijk ingepakt!! De broek zit ook nog eens als gegoten dus heel blij!

Snelle levering en leuk ingepakt

Mooi en met zorg verpakt

Netjes en mooi met zorg verpakt. Het is echt n feestje als je het pakketje openmaakt. Ook de persoonlijke touch waardeer ik ernorm

Topmode

Goede service, fijne winkel

Snelle levering, goed verpakt met persoonlijk touch

Snelle service, mooi verpakt! Persoonlijke touch

Goed en snel

Deze webshop heeft een mooi assortiment en levert snel en goed. Ook de terugbetaling bij een retour wordt snel gedaan. En gedurende het proces word je steeds op de hoogte gehouden.

Voor herhaling vatbaar

Het was mijn eerste aankoop bij Trendiesbyme. En zeker een positieve eerste ervaring. Snelle reacties, goede service. Vriendelijk en alhoewel online voelde het persoonlijk. Mocht ik weer een aankoop willen doen dan, al ik zeker ook Trendiesbyme (online) gaan bezoeken. Mocht ik een keer in Harderwijk zijn dan zal ik jullie op zoeken.

Zeer snelle levering met een persoonlijk kaartje erbij. Feestje om uit te pakken!

Uitstekende ervaring.

Uitstekende ervaring, Snelle levering & keurige service.,

Vlot bezorgd en prima verzorgd!

Bestellen goed retour minder

Snelle verzending, makkelijk bestel proces Retour zijn ze snel voor geweest om op te halen, maar een week later kwamen ze weer? En geld is ook nog niet retour

Goede morgen Mireille, wij hebben even uitgezocht hoe het kan dat de retourzending nog niet bij ons binnen is gekomen. Als wij de track en trace status bekijken is er een aantal keren door toedoen van DHL een vertraging ontstaan. Waarom is onduidelijk. Zoals het er nu naar uitziet komt de retour 28-04-2022 bij ons binnen en zullen wij direct tot uitbetaling overgaan. Onze excuses, helaas zijn wij ook afhankelijk van derden. Team TRENDIES BY ME

Goede service en snelle verzending!

Supersnel

Dit was mijn eerste ervaring met Trendies by me en ik zal er zeker nog een keer bestellen. ongelofelijk snelle afhandeling en bezorging en persoonlijk tintje aan het pakketje. Helaas moest ik de blouse terugsturen omdat hij me niet stond.

Snelle en correcte levering

Mooi verpakt en snelle levering.

Fantastische service en super collectie

Heel plezierig, fantastische service en super collectie. Zowel online als in de winkel!

Boven verwachting!!

Echt een dikke aanrader!! Ik wou een bepaalde broek die daar te verkrijgen was. Ik heb m online besteld, de levering was supersnel en hij zat in zo een leuke doos!! Ik werd er helemaal blij van. (Mede door de spreuken en omdat je kon merken dat er echt met zorg ingepakt was) Bij openen een prachtige spreuk, de broek was met zorg ingepakt in dun papier. Nadat de doos geleegd was stond er weer een prachtige spreuk op de bodem. Er was ook nog een hartje ingestopt als extra met een foto van de medewerkers!! Top!! Ik ga zeker daar vaker bestellen. (Ik ben pedicure en nagel stylist en heb t aan veel klanten laten zien, en aangeraden)