Snelle levering, netjes verpakt, met persoonlijke boodschap.

Snelle en nette levering!

Goede kwaliteit.

Snelle levering met veel aandacht voor de presentatie. Echt een dikke tien!

Broek die ik had besteld was er toch niet .

Had een broek besteld, maar kreeg later een mail dat de bestelling was geannuleerd omdat ze de broek niet konden vinden . Erg jammer en kreeg pas 4 dagen later weer mijn geld terug. Kan gebeuren maar zorg dan dat het geld meteen wordt teruggestort!

Beste Alenka, Wat vervelend om te horen dat uw ervaring met ons zo gelopen is en dat u ons een onvoldoende geeft. Wij streven altijd naar de beste service en proberen dan ook mee te denken in oplossingen. Toch willen wij wel terugkomen op uw review, omdat wij wel denken ons best gedaan te hebben. U had deze broek uit de sale op zaterdag 13-04-2024 besteld en wij hebben met verschillende mensen gezocht naar de broek. Helaas was deze niet meer te vinden in onze winkel, dit kan te maken hebben met een voorraadfout, maar ook door diefstal zijn gekomen. Binnen een half uur hebben wij u een mailtje gestuurd met daarin de verontschuldiging dat wij helaas de broek moeten annuleren. In dit mailtje hebben wij aangeboden dat wij de andere maat eventueel beschikbaar hebben en op kunnen sturen; als excuus hebben wij een 10% kortingscode toegevoegd; en u op de hoogte gesteld dat de uitbetaling 3 tot 5 werkdagen kan duren. Voor de betalingen werken wij met een serviceprovider en zijn hiervan ook afhankelijk. Voordat wij u op de hoogte hebben gesteld hadden wij de serviceprovider al opdracht gegeven om tot uitbetaling over te gaan. Wij zien dat dat op dinsdag 16-04-2024 rond 13:00 uur de bevestiging van terugbetaling is ontvangen. Dit is al binnen 1,5 werkdagen, wat zelfs sneller is dan de aangegeven tijd. Wij hopen dat u uw review wilt overwegen en komen graag in contact als er verder uitleg nodig is. Een heel mooi weekend gewenst en wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Team TRENDIES BY ME

M’n bestelling was cadeautje om uit te pakken.

De doos met daarin een mooi pakketje was een feestje voor mezelf om uit te pakken. Een lief hartje, een vriendelijke groet van het team en een kortingscode voor bij een volgende bestelling. De prijs kwaliteit van m’n bestelling kwam goed over één.

Hele goede service

Mooie webshop met mooie merken en goede service. Als je pakket binnen krijgt netjes en persoonlijke tekst. Persoonlijk vind ik dat erg leuk dat ook daar tijd en liefde is in gestopt. Kortom ik vind deze site top! Ga zo door …

Behulpzaam en goede service

Altijd vriendelijk en deskundig advies

Wat een persoonlijke snelle bezorging!

Mijn eerste trui besteld en meteen de andere dag in huis. Keurig, liefdevol verpakt. Met een leuke attentie. Mijn complimenten.

Geweldigde Service en bediening.

Als man zijnde om kleren te ruilen voor je vrouw wordt ik hiermee goed geholpen.

Gezellige winkel met veel keus.

Goed geholpen, vriendelijke medewerkers, gezellige winkel

Lief kaartje en een kleinigheidje erbij. Keurig ingepakt. Top!

Prima ervaring

Besteld en supersnel ontvangen. Kom hier zeker vaker!

Mooi assortiment, snelle levering!

Ik was blij verrast met de inhoud van de doos met het bestelde shirtje! Niet alleen het shirtje was leuk, maar ook een persoonlijke attentie in de vorm van een kaarsje plus kaartje en een kortingscode voor een volgende aankoop. Een aangename verrassing!

Snelle verzending, goed verpakt. Leuke attentie er bij :)

Fijne collectie en duidelijke communicatie

De winkel heeft fijne merken. Als je hebt besteld, word je goed op de hoogte gehouden van het bestelproces.

Mooi artikel, met zorg ingepakt en snel bezorgd

Heel tevreden

Ik heb een hele positieve ervaring

Heb contact via mail gehad over een retour. Super snel wordt er gereageerd en heel vriendelijk. Kan niet beter.

Uitmuntend

Mooi verpakt en super netjes ingepakt met een presentje erbij. Ook werd ik gebeld dat de levering 2 dagen zou duren omdat de broek beschadigd was (dat bleek bij het inpakken). Dat vind ik heel bijzonder!

Fijne Webshop

Jammer dat alles te groot was Maar snelle correcte servies bij al mijn vragen

Supersnelle levering, een heel verzorgd pakket en de mogelijkheid om achteraf te betalen. Top!

Snel en vriendelijk geholpen met een vraag, daarna snel mijn bestelling ontvangen

Bestelling netjes verpakt zonder plastic en een klein cadeautje erbij;)

SUPER!

Super mooie winkel en webshop! Ontzettend service gericht en zeer klantvriendelijk. Je kunt hier met een gerust hart een bestelling plaatsen het komt zeer zeker goed!

Levering was heel snel en goed

Vlotte levering.

Mooie site, veel keus en vlotte levering

leuke broek uit sale

leuke broek summum met korting gekocht, snelle levering en hartelijk ingepakt.