Super klantvriendelijk, meedenkend, hele goede heldere communicatie. Echt een aanrader!

Erg blij!

Top,gedan!!!

Snelle levering en goede klantenservice

Binnen een dag was m’n pakketje binnen. Er was een probleempje, maar daar werd goed over nagedacht en meerdere opties waren mogelijk. Uiteindelijk was het niet nodig. Heel vriendelijk team en een energieke uitstraling. Een zaak die liefde voor z’n werk heeft!

Zo leuk verpakt incl een leuk cadeautje. product was uitstekend zoals de foto en netjes op tijd.

Leuke mode

Leuk om online te kunnen kopen in deze modezaak. Mis wel bij het modeartikel de stofsamenstelling. Als je dat wilt weten moet je een bericht sturen. Dit zou gelijk zichtbaar moeten zijn. Denk dat het de verkoop ten goede komt.

Hele fijne webshop

Leuke kleding gekocht. Helaas was 1 artikel niet de juiste maat. Retour was makkelijk aan te melden. Er ging iets verkeerd met de ophaaldienst, dit werd direct rechtgezet. Erg tevreden!

Leuke sportieve kleding

Goed geregeld op internet de kleding te bestellen!!

Persoonlijk & snel!

Erg blij met de door jullie geleverde trui die er erg snel was en heel leuk was ingepakt!

Prima verzorgd

Hele goede service

Mooie kleding, makkelijk bestelproces, goed retourproces, vriendelijke en klantgerichte klantenservice.

Goed geregeld, prima bezorging

Zie bovenstaande opmerking

Heerlijke winkel om te komen, duidelijke website en zeer correctie afhandeling en communicatie

Bijzonder vriendelijk. Afgezien van de mooie kleren, is de communicatie snel en duidelijk. Trendiesbyme is een heel fijne, ruime winkel om te komen, met een grote collectie. Afgezien daarvan word ik altijd vriendelijk en professioneel geholpen. Door een vervelende val met als gevolg een op meerdere plekken gebroken enkel, moest ik snel een aantal broeken met wijde pijpen hebben. Op de site vond ik twee mooie, zeer verschillende, broeken die ook nog in mijn maat beschikbaar waren. Bestellen was makkelijk en de dag erna had ik de broeken in huis. Keurig verpakt, met een leuk kaartje met de groeten en een cadeautje!

Fijne site!

Zeer tevreden met bestelproces en aflevering!

Snel geleverd en goede verzorging. Leuk een kaartje erbij

Super netjes en snel geleverd.

Via webshop besteld, snel en netjes verstuurd. Ik ben erg tevreden over de manier waarop het pakket is geleverd.Zag er keurig netjes uit.

Alles heel goed verlopen!

Alles heel goed verlopen!!

Super snelle levering en leuk ingepakt!

Super snelle levering en leuk ingepakt!

Pakket werd vlot bezorgd

De jurk paste prima en ik ben er erg blij mee.

Geweldige service

het door mij bestelde asje was te groot. Door even te bellen werd de juiste maat gerserveerd en nog dezelfde dag toegestuurd.Telefonisch contact was erg prettig.

Super fijne service!

Een winkel waar ik was geweest toen we op vakantie waren in Harderwijk. Vriendelijke mensen en een hele mooie winkel. De webshop service is net zo goed als in de winkel. Je kunt hier met een gerust hart bestellen. Het wordt snel verstuurd en er zit een leuk cadeautje bij.

Zeer betrouwbaar

Mijn trui besteld en heb zelden een pakket gekregen dat met zoveel zorg was ingepakt. Een persoonlijk briefje en een kadootje. Dikke pluim!

Geweldig!!

Broek besteld, in eerste instantie on de verkeerde maat. Meteen gebeld en kon gelukkig nog verandrlerd worden. Heel attent. Toen kwam mijn pakketje binnen. Zoo mooi ingepakt, het voelde als een cadeau voor mezelf!! Echt een aanrader om bij dit mooie familiebedrijf te bestellen :-)

Goede ervaring bij deze webwinkel qua verzending. Helaas was de jurk te groot en moest weer terug. Ook dit proces liep soepel. Snel geld terug.

Wat een leuke site om te bestellen

Jas besteld, kwam de volgende dag, keurig netjes verpakt en met een leuke attentie binnen. Helaas moest de jas weer retour, dit was een ook supersnel proces. Retour werd snel verwerkt. Ik zeker nog een keer bestellen en als ik in de buurt ben ga ik gewoon persoonlijk kijken en shoppen.

Snelle bezorging

Eerste keer iets besteld en dat was uitstekend