Fijne site!

Zeer tevreden met bestelproces en aflevering!

Snel geleverd en goede verzorging. Leuk een kaartje erbij

Super netjes en snel geleverd.

Via webshop besteld, snel en netjes verstuurd. Ik ben erg tevreden over de manier waarop het pakket is geleverd.Zag er keurig netjes uit.

Alles heel goed verlopen!

Alles heel goed verlopen!!

Super snelle levering en leuk ingepakt!

Super snelle levering en leuk ingepakt!

Pakket werd vlot bezorgd

De jurk paste prima en ik ben er erg blij mee.

Geweldige service

het door mij bestelde asje was te groot. Door even te bellen werd de juiste maat gerserveerd en nog dezelfde dag toegestuurd.Telefonisch contact was erg prettig.

Super fijne service!

Een winkel waar ik was geweest toen we op vakantie waren in Harderwijk. Vriendelijke mensen en een hele mooie winkel. De webshop service is net zo goed als in de winkel. Je kunt hier met een gerust hart bestellen. Het wordt snel verstuurd en er zit een leuk cadeautje bij.

Zeer betrouwbaar

Mijn trui besteld en heb zelden een pakket gekregen dat met zoveel zorg was ingepakt. Een persoonlijk briefje en een kadootje. Dikke pluim!

Geweldig!!

Broek besteld, in eerste instantie on de verkeerde maat. Meteen gebeld en kon gelukkig nog verandrlerd worden. Heel attent. Toen kwam mijn pakketje binnen. Zoo mooi ingepakt, het voelde als een cadeau voor mezelf!! Echt een aanrader om bij dit mooie familiebedrijf te bestellen :-)

Goede ervaring bij deze webwinkel qua verzending. Helaas was de jurk te groot en moest weer terug. Ook dit proces liep soepel. Snel geld terug.

Wat een leuke site om te bestellen

Jas besteld, kwam de volgende dag, keurig netjes verpakt en met een leuke attentie binnen. Helaas moest de jas weer retour, dit was een ook supersnel proces. Retour werd snel verwerkt. Ik zeker nog een keer bestellen en als ik in de buurt ben ga ik gewoon persoonlijk kijken en shoppen.

Snelle bezorging

Eerste keer iets besteld en dat was uitstekend

Supee snelle levering

De levering van mijn bestelling was mega snel, keurig verpakt en met een kleine attentie. Top!

Zeer lekker gegeten. Prachtige bordjes, een streling voor het oog en onze smaakpapillen.

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden maar ook weer niet bestookt met mailtjes en…. de blouse is prachtig! Jammer dat de winkel niet in de buurt zit. Ik zou graag een keer komen winkelen

Snelle levering en keurig verpakt.

Zie boven.

Feestje om uit te pakken!

Pakket is voorzien van persoonlijke noot.

Fijne snelle goeie hulp!!

Een mooi fijn team wat erg goed helpt. Snelle verzending van mooie kleding erg blij mee!

Mooi verpakt en nog kleine verrassing erbij echt super nog nooit gehad!!

Service met aandacht

Zowel in de winkel als in de webshop aandacht en gevoel voor mij als klant. Online hulp nodig? Geen probleem, het team staat klaar om te helpen. Een webshop bestelling is een feestje om uit te pakken. De persoonlijke touch spat er vanaf.

Nette bezorging Aardige medewerkers

fantastisch

Heel stijlvol, professioneel gezellig ingepakt

Duidelijke website, snelle levering! Mooi en netjes verpakt.

Via webshop trui besteld, en de volgende dag al geleverd. Ook netjes verpakt met zeepje