10

Direct geholpen

Ik ben tevreden met de aankoop.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service

Er was de verkeerde kleur rollator geleverd. Super snel opgelost

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Fijne service ik ben zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
9

tijdig geleverd

Rolator installatie verliep goed. Draaicirkel laat verplaatsing toe in beperkte aartementsruimte.

  • Aanbevelen? Ja
9

Tot nog toe prima

Bij u een rollator gekocht, is even wennen, maar het komt wel goed.

  • Aanbevelen? Ja
9

Kan er goed mee lopen

De rollator is mooi afgewerkt ziet er mooi uit

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Netjes en snel geleverd Goede webshop en goede prijs !

  • Aanbevelen? Ja
8

Super

Ben prettig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Aankoop rollator

De verkoopster nam alle tijd voor ons en had verstand van het product.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en goede kwaliteit.

Goede service en goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Supper mooi en goed te gebruiken

Hij is netjes afgeleverd hij is mooi en goed te gebruiken en fijn ligt gewich

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed

Keurig op tijd goede verpakking makkelijk in elkaar te zetten top

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer goede ervaring

ik ben zeer tevreden ov er de voorlichting en afhandeling van het door mij bestelde product

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Goed op de hoogte gehouden van de bestelling en nette aflevering.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed verzorgd

Goed verzorgd en een snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed produkt en op tijd bezorgd

goed produkt , op tijd bezorgd, het goede,

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en snelle service

Een goed product en zeer snel bezorgd en duidelijke handleiding , prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Mijn ervaring is uitstekend

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer vlotte levering

Zeer vlotte levering

  • Aanbevelen? Ja
3

Slecht

Voor de service moet je hier niet naar toe gaan. 30 dagen bedenktijd, helemaal niet.

  • Aanbevelen? Nee
9

Super snelle service

Heel blij dat onze bestelling zo snel geleverd kon worden.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

de service is prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Ik heb 2 dagen langer moeten wachten op het pakket DHL had nog al ruw gedaan met de doos Deze was kapot en opnieuw ingepakt Dat is DHL zijn schuld Voortaan op de verpakking zetten dat het voorzichtig moet zijn Het is geen dubbeltje Al hij beschadigd was hadden jullie hem terug moeten nemen, heel veel gezeur en langer wachten Gelukkig is het goed afgelopen voor zover ik kan zien Ik heb hem nog niet gebruikt Ik hoop dat hij OK is anders laat ik het jullie weten Gr. Corry

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Snelle levering,100% tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Snel en netjes geleverd afterpay werkte perfect douche kruk voldoet uitstekend

  • Aanbevelen? Ja