Ik heb een gewatteerde rolstoel poncho gekocht voor mijn moeder. Zodat ze lekker warm en droog zit in als ze in de rolstoel zit. Ze is er erg blij mee
Ging eenvoudig door keuzes heen en verliep probleemloos tm levering en plaatsing
De geleverde douche stang voldeed aan de verwachting. Wel hebben we het terug gestuurd. Omdat door persoonlijke omstandigheden de douche stang niet meer nodig was.
Kreeg een e-mail dat de bestelling gereed lag in de winkel. Helaas, werd de beloofde 24-48 uur niiet gehaald. Het werd ongeveer 96uur.
Conform toezegging op website juist geleverd.
Prima geadviseerd. Jammer genoeg was de rugband niet op voorraad.
Snel gevonden wat ik wilde hebben en snelle levering!
de toezending was snel, evenals het terugstorten. Het retourneren was problematisch omdat ik geen antwoordnummer had kunnen vinden op de website, op zoek moest naar een winkel waar ik kon retourneren, en ik moest betalen voor het terugzenden. Dat kostte me teveel tijd voor een tachtigjarige senior. Dus aanbevelen zal ik maar wel met een aantekening.
snel en goeg
Mijn vragen werden direct beantwoord of er werd actie ondernomen
Alles ging goed!
De rollator die ik kocht, een topproduct! De makkelijke bestelling, snelle levering, duidelijke beschrijving. Daarnaast de overzichtelijke site. Heel tevreden met het resultaat! En dát voor deze prijs! Waarom geen 5 ☆? 'Die is voor de meester...'
Heb de stoel retour gedaan omdat cliënt te klein en de stoel te hoog is.
Duidelijke omschrijving op website. Snelle levering
goede ervaring hier mee
goed verpakt, prima kwaliteit , op tijd bezorgd
Vlot geleverd voldoet helemaal aan de verwachting
Bij mijn aankoop belde ik diverse keren voor info. Altijd vriendelijk en geduldig te woord gestaan.
Ik kreeg factuur op mijn adres. Net als deze. beoordeling. Ik heb hierover ook gemaild. Dit e mailadres is fout. .
Prima
Het is snel geleverd en secuur
levering en alle afspraken corect na gekomen
De rollator bevalt goed. Prijs-kwaliteitverhouding is heel goed.
Mijn rolator werd snel en netjes geleverd
De site was ok, de aankoop verliep vlot, maar helaas nog steeds geen dienblad geleverd.