IK VIND HET APPERAAT MINDER STABIEL EN BIJ HET TRAPPEN LIJKT HET TE SLIPPEN.
Ik heb 17 September een rollator besteld voor mijn bejaarde vader. Mijn vader kan niks zonder zijn rollator. Tot op heden nog niks ontvangen en geen reactie meer. Dreigt naar oplichting uit te draaien. Weg mijn €89. Mvgr John
Het bestelde artikel, een douchekruk, voldoet aan alle verwachtingen en is superhandig in het gebruik. Het artikel werd de volgende dag al bezorgd. Superblij mee!
goede snelle levering, ik ben tevreden. ik zag nu een nieuw nog lichter model in jullie winkel, wel weer een gedoe om te ruilen.
Een bestelling geplaatst, helaas was het bij de leverancier niet meer op voorraad. Maar de Thuiszorgwinkelxl bood een hele goede oplossing. Ik ben zeer tevreden!
Ik kan alleen maar mededelen dat het prima is gegaan.
goede en snelle service , tevreden
Keurig volgens afspraak
De ene dag besteld en de andere dag precies volgens het schema van aflevering werd de rollator bezorg. De montage verliep vlot en de andere dag heb ik de rollator bij mij zus gebracht die er erg gelukkig mee was.
NVT.
Alles prima alleen betere instructie assessoirs !
De service is uitstekend
Prima stoel, maar ik kom er niet mee over de drempel van de douche.
Perfect geleverd
Goede kwaliteit en supersnelle levering
Keurig afgeleverd
Bestelling prima in orde
Met spoed een rolstoel nodig en Bram deed echt zijn best om deze op tijd bij ons te krijgen. Dank je wel
Makkelijke stoel om te gebruiken, wij willen hem niet meer missen.
Attent en vlot
De rollator is heel goed wendbaar, heel makkelijk in gebruik.
Gebeld en ons probleem voorgelegd. Binnen enkele ogenblikken wisten wij het: hier moeten we zijn.
Goede site, snelle bezorging
de halve ster aftrek is gelegen in het feit dat bepaalde accessoires niet meegeleverd kunnen worden. Maar hoopvol stemt het feit dat een medewerker belooft zijn uiterste best te doen die uit het buitenland naar Nederland te halen. Prettig contact, zowel per mail als persoonlijk! Maar dat PostNl er vervolgens een ongelooflijke zooi van gemaakt heeft valt diep te betreuren!!
ik vind een beetje jammer dat de stok niet zelfstandig kan staan