8

Goed en snel bezorgd,duidelijke uitleg

Eerste keer meegewerkt, maar zeker voor herhaling vatbaar. Mooie toiletverhoger voor een leuke prijs, simpel en makkelijk te installeren. Bedankt voor het snelle bezorgen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Optijd geleverd ook

  • Aanbevelen? Ja
10

compact en handig toestel

Compact en handig toestel

  • Aanbevelen? Ja
8

prima

Mijn rollator bevalt prima.

  • Aanbevelen? Ja
9

Aflevering

Zeer goed product en prijs en bovendien ZEER snelle aflevering

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect en vriendelijke behandeling

ben zeer tevreden over mijn rollator

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle levering, product zoals verwacht

snelle levering, product zoals verwacht

  • Aanbevelen? Ja
8

Eenvoudig bestelproces en kordaat geleverd.

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle servies, uitstekend product

De rolstoel was goed verpakt en prijs kwaliteit verhouding is goed.

  • Aanbevelen? Ja
9

aan 1 kant heel goed en aan de andere kant super slecht maar dat is tot volle tevredenheid opgelost

Na de eerste review contact gehad met een medewerker van Thuiszorgwinkelxl.nl en de gang van zaken besproken. Bij hun is er intern iets niet helemaal goed gegaan met het behandelen van de email(s) die ik gestuurd heb, degene die er aan bezig is geweest heeft de zaak niet afgehandeld en voor de anderen stond mijn mail op in behandeling. Duizend excuses en een toezegging dat de afhandeling van de mails extra toezicht gaat krijgen zodat dit in de toekomst vermeden kan worden. Op mijn klacht is een perfecte oplossing getroffen waar ik voor de volle 100% tevreden ben. Een staaltje van klantvriendelijkheid ten top, ik heb weer alle vertrouwen in dit bedrijf en zal in de toekomst met een gerust een volgende bestelling plaatsen. De levering van de door mij bestelde producten werd super snel afgehandeld en inderdaad de volgende dag bezorgd. Wat dat betreft, niets dan lof maar dan... De avond van de levering (6 juli 2021) heb ik een mail gestuurd naar het adres [email protected]. Daar wordt o.a. aangegeven dat er via 24 uur antwoord gegeven zal worden, niet op gehoord, 8 juli nogmaals een mail gestuurd en vermeld dat ook 6 juli al een mail gestuurd is, ook hierop niets gehoord. 14 juli wederom een mail gestuurd en tot op heden, 16 juli 2021, nog steeds geen antwoord op mijn vragen gekregen. Ik kan dit nou niet bepaald een klantvriendelijke instelling vinden om de klant zo te negeren. Volgens mij is het niet meer dan normaal dat er gereageerd wordt op vragen van de klant. Ik ben dan ook heel erg teleurgesteld in de handelswijze van Thuiszorgwinkelxl, krijg het gevoel van zolang het ons geld oplevert moeten we snel handelen en zodra dat niet meer het geval is hoeven we ons om die klant niet meer druk te maken. Kan dan ook niet echt positief over Thuiszorgwinkelxl meer spreken en voel me als klant 100% genegeerd. Ik ben benieuwd of deze negatieve beoordeling geplaatst gaat worden zodat iedereen kan weten dat men niet op enige reactie na de levering hoeft te rekenen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en vertouwbaar

Goede kwaliteit snel gelevert en goede pruduct

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer positief

de toiletophoger ontvangen en zijn er erg blij mee, het opstaan is een stuk makkellijker en vooral de armleuningen helpen hierbij. mocht ik in de toekomst iets nodig hebben weet ik waar ik zijn moet, ook wat betreft de service zijn wij dik tevreden. Hartelijke Groet, Fam: van der Spek.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service ook telefonisch.

Gisteren de andere rollator al ontvangen. En deze hoogte is goed voor mij. Bedankt voor de snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer goed

Bestelling besteld en heel snel goed verpot ONTVANGEN

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer netjes en correct geholpen

Niks meer aan doen was perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

De service is helemaal top!

De rollator is oké en werd volgens afspraak geleverd

  • Aanbevelen? Ja
7

zie hier onder

hij bevalt prima ik ben er erg blij mee en mijn partner ook ha ha.

  • Aanbevelen? Ja
2

matig

mijn man kan niet goed douchen en heeft een stoel te ondersteuning ontvangen. Deze stoel past net in de douche-cabine. Een standaard formaat. Hij heeft inmiddels zijn been tot bloedens gestoten aan de deur. een ander formaat zou meer helpend zijn.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima,heel tevreden!

Goed,gaat zoals beloofd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles zeer goed naar wens

Helemaal super ,snelle bezorging, goede beschrijving erbij !!zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed

-wat op de site staat is daadwerkelijk leverbaar -snelle levering -goede prijs

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst kreeg iki het bericht dat mijn pakket aan Post NL was afgegeven. De volgende dag werd het pakket al bij mij thuis afgeleverd. Het betrof een rollator. Een fluitje van een cent om deze te monteren. De onderdelen waren allen aanwezig. Verder liep de rollator als een zonnetje. Mijn vrouw was er zeer blij en tevreden mee. Dus van ons beiden 5 sterren verdiend. Prima service. Hartelijk dank namens ons.

  • Aanbevelen? Ja
10

Online winkelen zoals je altijd zou wensen

Zeer vriendelijk en persoonlijk telefonisch contact. Verdere afhandeling van de bestelling, die uit meerdere onderdelen bestond, volgens afspraak en razendsnel verstuurd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Vriendelijk te woord gestaan. Alles verliep zoals gehoopt/ verwacht!

  • Aanbevelen? Ja
1

Niet echt geweldig

Rolator besteld, toen telefonisch een dienblad en tas na besteld. Dat was maandag, geld gelijk overgemaakt, tussendoor gebeld omdat t niet kwam. Blijkt het niet doorgekoppelt te zijn en leek alsof ik nog niet betaald had. Komt t vrijdag aan was t de rollator al stuk. Weer gebeldvoor retouradres en meteen weer terug gestuurd. Diezelfde dag nog. En nu is geld er nog niet, dus als je vraag hoe was je ervaring zeg ik, nou niet fantastisch. Maandag maar weer bellen met meneer Bram die vrijdag zei dat hij t uit ging zoeke en later op die dag weer van zich zou laten horen. Moet ik nu nog horen. Beetje jammer. Dus nee ben er niet zo over te spreken.

  • Aanbevelen? Nee