10

Prima rollator en de levering was ook prima.

Goede leverancier. Omschrijving en levering ook prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede aankoop

Mijn man is blij met het art.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed product, lastig te installeren

De toiletverhoger is een prima product wellicht een wat smalle ruimte tussen de armsteunen. Het installeren ging niet vanzelf

  • Aanbevelen? Ja
10

8

Ik ben er goed tevreden over.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
7

goed

de bezorging was pas na 3 dagen. Er stond volgende dag in huis, maar dat klopte niet. vrijdag besteld en kwam pas woensdag (zonder weekend was dat 3 dagen)

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

was alles goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede servers

Goede website en snelle levering. Ik had nog vragen.dus even gebeld en werd vriendelijke te woord gestaan

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel

Goed en snel

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed product

Degelijke goed uitziende stoel snelle levertijd

  • Aanbevelen? Ja
9

prima rollater goede hoogte

aanbevolen bij vriendin en deze heeft hem ook besteld

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Ik ben heel blij met de fijne warme pantoffels voor mijn man.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top !!!

Goede service !!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Zieonderstaandetekst

Wel al in elkaar gezet.Lijkt nuttig. Nog niet gebruik ivm ziekenhuis en revalidatie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Bestelling tot tevredenheid uitgevoerd.

Plezierig telefonisch contact ervaren. Oplossingsgericht gehandeld. Geleverd zoals aangegeven en verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Adequaat

  • Aanbevelen? Ja
4

te laat

Helaas kwam de bestelling te laat, we hebben de door u geleverde rolstoel niet kunnen gebruiken, Moeder is per ambulance verplaatst en opgenomen in verpleeghuis. ligt nu voorlopig in verpleegbed.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Rolstoel gekocht en geleverd gekregen. Rolstoel is bij levering defect de schroef om de handgreep op goede hoogte vast te zetten is ondeugdelijk gelast dus kan deze niet worden vastgezet. Contact opgenomen met Wiener Shops omdat ik hem retour wil sturen en gevraagd om een antwoordnummer want dit is volgens retourformulier kosteloos. Ik moet zelf de retour kosten betalen want het kosteloos retourneren is alleen als je een nieuwe stoel koopt. Dit staat niet op het retourformulier. Toch retour gestuurd. Na 2,5 week contact opgenomen met de vraag wanneer ook mijn geld terug gestort krijg. Na uitzoeken blijkt de stoel wel in ontvangst te zijn genomen maar nog niet verwerkt. Geld inmiddels terug maar draai wel zelf op voor verzendkosten 13,90 euro welke ik heb moeten maken door hun slechte levering. Pas op: ook bij retour zendingen zijn de meest belachelijke eisen waaraan je moet voldoen, bijvoorbeeld kleur van het plakband waarmee je de doos dichtplakt, waarbij ze het recht voorhouden om 25% van de aankoop prijs in te houden. Dus ronduit een slechte ervaring.

  • Aanbevelen? Nee
10

prima!!

mooi product, en vlotte levering!! Zeer tevreden!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Keurig geholpen

Alles prima geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Zeer tevreden met mijn rolstoel m5 en rollator

  • Aanbevelen? Ja
7

Mooie rolstoel voor een goede prijs

Vinden en bestellen ging snel. Helaas duurde de levering langer dan op de site beloofd en kregen we ook de T&T code niet automatisch in de mail. Na een belletje kwam die alsnog en konden we volgen wanneer de levering bezorgd zou worden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Oke

Te treden

  • Aanbevelen? Ja
8

zeer vlotte levering en vriendelijk personeel

het koste weinig moeite om het product (een opklapbare rolstoel) te bestellen en geleverd te krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle reactie

Onderdeel defect binnen 2 weken Mail gestuurd en binnen 3 uur een reactie terug gehad.. super service

  • Aanbevelen? Ja