Goede leverancier. Omschrijving en levering ook prima
Mijn man is blij met het art.
De toiletverhoger is een prima product wellicht een wat smalle ruimte tussen de armsteunen. Het installeren ging niet vanzelf
Ik ben er goed tevreden over.
Goed geholpen
de bezorging was pas na 3 dagen. Er stond volgende dag in huis, maar dat klopte niet. vrijdag besteld en kwam pas woensdag (zonder weekend was dat 3 dagen)
was alles goed
Goede website en snelle levering. Ik had nog vragen.dus even gebeld en werd vriendelijke te woord gestaan
Goed en snel
Degelijke goed uitziende stoel snelle levertijd
aanbevolen bij vriendin en deze heeft hem ook besteld
Ik ben heel blij met de fijne warme pantoffels voor mijn man.
Goede service !!!
Wel al in elkaar gezet.Lijkt nuttig. Nog niet gebruik ivm ziekenhuis en revalidatie.
Plezierig telefonisch contact ervaren. Oplossingsgericht gehandeld. Geleverd zoals aangegeven en verwacht.
Adequaat
Helaas kwam de bestelling te laat, we hebben de door u geleverde rolstoel niet kunnen gebruiken, Moeder is per ambulance verplaatst en opgenomen in verpleeghuis. ligt nu voorlopig in verpleegbed.
Beste Jacomien, Dat is vervelend om te horen. Ik zie dat u de rolstoel heeft besteld op 3 april en dat deze bestelling net na 14.00 uur bij ons binnengekomen. Waardoor de rolstoel op 4 april is verzonden, en netjes de dag erna is bezorgd. Met vriendelijke groet, Thuiszorgwinkelxl.nl
Rolstoel gekocht en geleverd gekregen. Rolstoel is bij levering defect de schroef om de handgreep op goede hoogte vast te zetten is ondeugdelijk gelast dus kan deze niet worden vastgezet. Contact opgenomen met Wiener Shops omdat ik hem retour wil sturen en gevraagd om een antwoordnummer want dit is volgens retourformulier kosteloos. Ik moet zelf de retour kosten betalen want het kosteloos retourneren is alleen als je een nieuwe stoel koopt. Dit staat niet op het retourformulier. Toch retour gestuurd. Na 2,5 week contact opgenomen met de vraag wanneer ook mijn geld terug gestort krijg. Na uitzoeken blijkt de stoel wel in ontvangst te zijn genomen maar nog niet verwerkt. Geld inmiddels terug maar draai wel zelf op voor verzendkosten 13,90 euro welke ik heb moeten maken door hun slechte levering. Pas op: ook bij retour zendingen zijn de meest belachelijke eisen waaraan je moet voldoen, bijvoorbeeld kleur van het plakband waarmee je de doos dichtplakt, waarbij ze het recht voorhouden om 25% van de aankoop prijs in te houden. Dus ronduit een slechte ervaring.
Beste Frank, U heeft bij ons een rolstoel besteld. Deze was defect bij ontvangst, helaas kan dit gebeuren. Hoe vervelend ook natuurlijk. Wij hebben u aangeboden dat dit opgelost zou worden en dat u dan een nieuwe rolstoel zou ontvangen. Maar u heeft ervoor gekozen om geen nieuwe te willen ontvangen. Dat kan natuurlijk. Echter valt het dan onder het retourrecht van 14dagen en zijn de kosten voor het retourneren voor eigen rekening. Hopende u voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Thuiszorgwinkelxl.nl
mooi product, en vlotte levering!! Zeer tevreden!!
Alles prima geregeld
Zeer tevreden met mijn rolstoel m5 en rollator
Vinden en bestellen ging snel. Helaas duurde de levering langer dan op de site beloofd en kregen we ook de T&T code niet automatisch in de mail. Na een belletje kwam die alsnog en konden we volgen wanneer de levering bezorgd zou worden.
Te treden
het koste weinig moeite om het product (een opklapbare rolstoel) te bestellen en geleverd te krijgen.
Onderdeel defect binnen 2 weken Mail gestuurd en binnen 3 uur een reactie terug gehad.. super service
Originele beoordeling
Een rollator gekocht en binnen 2 weken was het zit gedeelte kapot. Hierover een mail verstuurd met foto maar geen reactie mogen ontvangen.