Voor mijn moeder een rolstoel besteld, die ze vervolgens (doordat ze in het ziekenhuis belandde en daarvan niet meer thuis is gekomen), niet meer nodig had. Contact opgenomen met thuiszorgwinkelxl waarbij ik de situatie heb uitgelegd (de retour datum was inmiddels verstreken, doordat de zorg voor mijn moeder eerste prioriteit was), met de vraag of de rolstoel (die nog ongeopend in de verpakking zat) kon worden teruggestuurd. De aankoopbon met aankoopdatum had ik in de bijlage meegestuurd. In een reactie per mail werd gezegd dat de rolstoel binnen 14 dagen retour gestuurd kon worden. Geen woord werd gerept over dat de aankoopdatum te lang was geleden (Aankoopbon zat immers bij de vraag.) Rolstoel dus binnen 14 dagen op eigen kosten geretourneerd, volgens track en trace door thuiszorgwinkelxl in ontvangst genomen, maar vervolgens niks meer van thuiszorgwinkelxl vernomen. Bij navraag kreeg ik een kort, onbeschoft mailtje met de mededeling dat ik het binnen 14 dagen na ontvangstdatum had terug moeten sturen! Ofwel, dit 'fijne' bedrijf neemt wél je spullen weer terug, maar doen vervolgens of ze gek zijn. Wordt vervolgd...
Ik bestel bijna nooit iets online. Dit was voor mij dus best spannend. Er ging even iets fout. De track en trace had ik niet ontvangen. Maar met 1 telefoontje naar de thuiszorgwinkel was dit geregeld. Heel vriendelijk personeel. Bezorging verliep ook vlekkeloos.
Goed aanbod en bijzonder vriendelijke medewerking
Netjes en snel
Een prima service. Ik kreeg de laatste e mail betreffende de levering niet binnen. Een hele vriendelijke man heeft me in een paar minuten geholpen.
Mijn eerste indruk was goed ! Goede service en vriendelijk ter woord gestaan , een 10 dus !!
Erg goed
Snel
Beoordeling komt onmiddellijk na bestelling !? Slecht 1 item geleverd en 2 besteld.
Eerste bestelling waarover zeer tevreden.
Ondanks het super slechte telefonisch bereik, zijn wij toch naar tevredenheid geholpen.
Bestelling gedaan zal andere dag bezorgd worden maar dat is niet gebeurt.
Doos stuk , 7 werkdagen wachten Twee keer “zogezegd” Aangeboden (terwijl er constant iemand thuis was Uiteindelijk na drie maal doorgeven ophaalpunt gelukt en kapotte doos op te halen
Transparante en correcte communicatie en snelle levering
Nogmaals prima rollator, maar onbegrijpelijk dat hij zo wordt afgeleverd, hij remde totaal niet.
Rollator besteld rond 12 uur en volgende morgen al ontvangen. Rollator voldoet aan de verwachting en erg handig om mee te nemen op reis/ in de auto. Ben zeer tevreden . Thuiszorgwinkelxl.nl is een aanrader.
Conform het bestelde alles op tijd geleverd.
Goede service en klantvriendelijk
Supersnelle bezorging. Blij mee. Precies wart ik ervan verwachte. Makkelijke bevestiging.
Blijft deze bezorgtheid aan de mensen aanbieden
Had geen verzendbevestiging gehad. Uiteindelijk zelf telefonisch contact gezocht met de vraag wanneer mijn rollator geleverd wordt.
Mijn wandelstok steekt erg boven de handgrepen uit. Dat is erg jammer. Ik kan geen oplossing bedenken. Verder ben ik er blij mee!
Perfect
Heerlijk licht ben 85 jaar en til hem alleen in mijn auto
snel en keurig bezorgt en goed verpakt