gewoon goed
Mijn bestelling zeer vlot
De rollator, ziet er prima uit precies zoals afgebeeld op internet, op tijd geleverd en keurig verpakt.
Telefonisch goed bereikbaar voor vragen en product is snel geleverd. Heel fijn.
Als ik een Track and Trace code had gekregen was alles perfect gegaan en had de rollator geen 2dagen op afhaalservice gestaan. Voor de rest alleen maar lof!!!!
Vriendelijk ontvangen en goed geholpen, min punt is dat er weinig rolstoelen stonden. Ik zou dan ook bij aanbeveling aan andere, aanraden eerst contact op te nemen of er genoeg rolstoelen in de showroom staan, heb je een beter vergelijk.
Klantgericht, goede service, meedenkend
Een rollator besteld voor mijn moeder, deze is snel en keurig bezorgd.
Montage prima en snel gegaan. Geen nagatieve dingen.
Goed product voor een goede prijs. Snelle levering. Voldoet aan de verwachtingen.
Snelle levering
goede service
Erg blij was ik dat ik kon telefoneren en vragen stellen. Uitstekend en geduldig geholpen. Zeer goed geslaagd. Ontzettend blij met de hulpmiddelen.
ben zeer snel en correcht geholpen en te woord gestaan
Goed
Ik heb deze rugzak/ rolstoel tas gekocht om mee op vakantie te nemen. Ik ga dit jaar alleen op vakantie en dan is dat gemakkelijk om aan mijn rolstoel te hangen en mee in de vlieger te nemen. Ik ga volgende week naar Berlijn en ga dan die tas ook meenemen.
Nog niet geprobeerd maar montage in bad prima
Prima service, materiaal zoals verwacht en can prima kwaliteit
Snelle levering en service
Het eten is beter als in resterant van de valk. Trooper
een goed advies op onze vragen en snelle afhandeling.
Wcverhoger kapot binnen gekregen vervolgens telefonisch contact gehad met advies een mail te sturen. Mail gestuurd en na ruim een week nog steeds niets vernomen. Het vermoeden is dat dit pakket al eerder is verzonden. Doos was al kapot/ open bij ontvangst.
Vriendelijk telefonisch te woord gestaan. Vlotte bediening in de winkel.
Prima spullen
de.bestelling van de rolstoel met kussen, tas en netje,was snel in orde… echter tas en netje niet te monteren, dus retourgezonden..ZELF RETOURTICKET MOETEN REGELEN EN BETALEN. 4x moeten bellen voor afwikkeling. AFWIKKELING HIELD IN DAT HET NETJE KAPOT WAS DUS GEEN VERGOEDING. DE TAS EN HET NETJE HADDEN NOOIT MEEGEZONDEN MOETEN WORDEN.BEIDE PASTEN NIET,OP DE ROLSTOEL. NETJE €15,— werd NIET VERGOED.NOOIT ZAL,IK DIT BEDRIJF KUNNEN AANBEVELEN…slechte klantbenadering en daaroor nu al geen vertrouwen in eventuele storing tijdens de 2 jaar garantieperiode.