6

goed

gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Mijn bestelling zeer vlot

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima, verzorgd op tijd en de rollator ziet er precies uit als de foto op internet

De rollator, ziet er prima uit precies zoals afgebeeld op internet, op tijd geleverd en keurig verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
9

vooral snel

Telefonisch goed bereikbaar voor vragen en product is snel geleverd. Heel fijn.

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig, maar net geen 5 sterren

Als ik een Track and Trace code had gekregen was alles perfect gegaan en had de rollator geen 2dagen op afhaalservice gestaan. Voor de rest alleen maar lof!!!!

  • Aanbevelen? Ja
6

Ben heel fijn geholpen.

Vriendelijk ontvangen en goed geholpen, min punt is dat er weinig rolstoelen stonden. Ik zou dan ook bij aanbeveling aan andere, aanraden eerst contact op te nemen of er genoeg rolstoelen in de showroom staan, heb je een beter vergelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Klantgericht, goede service, meedenkend

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goede ervaring

Een rollator besteld voor mijn moeder, deze is snel en keurig bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Kwaliteit-Prijsverhouding uitstekend.

Montage prima en snel gegaan. Geen nagatieve dingen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service en een goed product

Goed product voor een goede prijs. Snelle levering. Voldoet aan de verwachtingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
8

redelijk snel geleverd

goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Sympathiek en uitmuntend geholpen door personeel

Erg blij was ik dat ik kon telefoneren en vragen stellen. Uitstekend en geduldig geholpen. Zeer goed geslaagd. Ontzettend blij met de hulpmiddelen.

  • Aanbevelen? Ja
8

zeer corechte winkel alles snel geregelt een 9

ben zeer snel en correcht geholpen en te woord gestaan

  • Aanbevelen? Ja
9

Info over het artikel is duidelijk en blijkt achteraf ook te kloppen

Goed

  • Aanbevelen? Ja
8

De tas ziet er goed uit maar ik heb ze nog niet gebruikt daarom kan ik ook nog niet oordelen.

Ik heb deze rugzak/ rolstoel tas gekocht om mee op vakantie te nemen. Ik ga dit jaar alleen op vakantie en dan is dat gemakkelijk om aan mijn rolstoel te hangen en mee in de vlieger te nemen. Ik ga volgende week naar Berlijn en ga dan die tas ook meenemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Sterk en snel geleverd

Nog niet geprobeerd maar montage in bad prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Levering uitstekend en volgens afspraak

Prima service, materiaal zoals verwacht en can prima kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goef

Snelle levering en service

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Het eten is beter als in resterant van de valk. Trooper

  • Aanbevelen? Ja
10

kort en goed advies

een goed advies op onze vragen en snelle afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
1

Teleurstellend

Wcverhoger kapot binnen gekregen vervolgens telefonisch contact gehad met advies een mail te sturen. Mail gestuurd en na ruim een week nog steeds niets vernomen. Het vermoeden is dat dit pakket al eerder is verzonden. Doos was al kapot/ open bij ontvangst.

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijk te woord gestaan, vlotte bediening.

Vriendelijk telefonisch te woord gestaan. Vlotte bediening in de winkel.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede service

Prima spullen

  • Aanbevelen? Ja
1

ZEER SLECHTE OPVOLGING RETOURZENDING TAS/netje rolstoel

de.bestelling van de rolstoel met kussen, tas en netje,was snel in orde… echter tas en netje niet te monteren, dus retourgezonden..ZELF RETOURTICKET MOETEN REGELEN EN BETALEN. 4x moeten bellen voor afwikkeling. AFWIKKELING HIELD IN DAT HET NETJE KAPOT WAS DUS GEEN VERGOEDING. DE TAS EN HET NETJE HADDEN NOOIT MEEGEZONDEN MOETEN WORDEN.BEIDE PASTEN NIET,OP DE ROLSTOEL. NETJE €15,— werd NIET VERGOED.NOOIT ZAL,IK DIT BEDRIJF KUNNEN AANBEVELEN…slechte klantbenadering en daaroor nu al geen vertrouwen in eventuele storing tijdens de 2 jaar garantieperiode.

  • Aanbevelen? Nee