9

Een kwalitatieve rolsroel snel geleverd

Ik heb hartfalen en Parkinson. Dat laatste is onder controle, maar de hartfalen laat me niet toe om meer dan honderd meter in een normaal tempo te lopen. Om met mijn vrouw verder te kunnen wandelen, stelde zij mij voor een rolstoel te kopen, op voorwaarde dat die achterin haar auto kon worden opgeborgen. We plaatsten een bestelling bij Thuiszorgwinkelxl.nl na veel vergelijkingen te hebben gedaan : de rolstoel moest licht zijn, opvouwbaar en afneembare achterwielen hebben. Het enige jammere is dat de instructies bedoeld zijn voor degene die de rolstoel gebruikt, niet voor degene die de onderdelen in elkaar moet zetten, en slechts in het Nederlands.

  • Aanbevelen? Ja
8

correcte levering

Het product is zoals beschreven. Levering was correct naar België paar dagen moeten wachten

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles netjes naar wens .

Een hele goeie ervaring

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Ik ken deze wikkel niet.Had geen hoge verwachtingen.Maar des te meer was het voor me een aangename verrassing dat de levering zo vlot en goed ging

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig

perfect verzorgd

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle en goede service!

Mooi product, werd snel geleverd. Ook de service was uitstekend, de factuur moest iets aangepast worden , dit werd ook heel snel geregeld, top !

  • Aanbevelen? Ja
7

Gekocht voor mijn moeder . De rollator kon ze niet zelf in elkaar zetten

Mijn moeder vindt het een fijne rollator. Goed inklapbaar en licht . Indien nodig kan je erop zitten en heeft een goede ruggesteun

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Veel geholpen bij herstel aandoening maar nog steeds in gebruik door gemak zitverhoger. Snelle levering en in goede staat ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Prima rollator die ik kocht voormij 87 jarige zuster. Zij vond hem goed verstelbaar en makkelijk op te vouwen inbijv. een taxi.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed , zoals verwacht …..

Het enige minder positieve punt is , zoals een trieste gewoonte lijkt te worden , de poging van de bezorger om de ontvanger “naar de hoofdingang van het gebouw” te laten komen om zelf zijn pakket ( van 15 kg ) op te komen halen ( rigoureus geweigerd ) Het zou helpen uw contract met deze onverlaten zodanig te organiseren , dat ze leren begrijpen ,dat de ingang van een woning altijd de toegang tot die woning zelf is ( dus niet de flat of woongemeenschap ) , we wonen niet in een bazaar ……. De koper meent daarvoor te betalen , en indien de bezorger voor zulke diensten te weinig geld krijgt moet u deze dienst beter vergoeden ( en de koper daarvoor weer laten betalen ) Bezorging van Online aankopen wordt zo langzamerhand een irritatie ipv een mooie aanvulling van de mogelijkheden tot aankoop , zeker in het geval van uw soort artikelen , sommige artikelen worden juist vanwege mobiliteitsproblemen gekocht …..

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben tevreden met mijn aankoop

Ik heb een Rolstoel bij jullie gekocht en ben hier zeer tevreden mee. Hij is licht, compact om te vervoeren in de auto en zeer goed in gebruik.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect geregeld

Goed bereikbaar deskundig personeel snelle afwerking

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer correct en zeer snel en bovendien een zeer nette prijs.

Zie bovenstaand!

  • Aanbevelen? Ja
3

Niet goed

Er zijn 2 stukken die ontbreken de rooster voor de buis aan de voorkant ,heb direct gebeld foto's doorgestuurd maar nog geen antwoord gehad .

  • Aanbevelen? Nee
7

Geen

Tot nu toe besteld en goed afgeleverd.Afwachten hoe het in de toekomst met eventuele klachten verloopt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima bedrijf.

Een vlotte en nauwkeurige verwerking van de opdracht.

  • Aanbevelen? Ja
10

UITSTEKEND

Zeer nette schoenen van een goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima product en levering

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede prijs kwaliteit verhouding

Deze heb ik gekocht voor mijn moeder als cadeau en zij is heel blij ermee,

  • Aanbevelen? Ja
9

Mijn hulp in nood.

handig karretje.

  • Aanbevelen? Ja
9

prachtig op tijd en super informatie

goede kwaliteit!

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles prima.

Mijn buurman had een rollator voor mij besteld. Alles is goed en snel verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top service

Prima service en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service en supersnelle bezorging!

Uitstekende service en supersnelle bezorging.

  • Aanbevelen? Ja
7

Ruim voldoende

Ruim voldoende

  • Aanbevelen? Ja