8

Erg vriendelijk en behulpzzaam

Ik ben blij dat ik gedurende mijn ziekzijn gebruik heb kunnen maken van de thuiszorgwinkel in Weert. Het heeft zeker bijgedragen tot het herstel. Alle hulpmiddelen die ik dacht nodig te hebben kon ik binnen een dag gebruiken. En dit maakte het zelfstandig thuis herstellen 100% mogelijk. Dank daarvoor. Het enige minpunt is dat de leenperiode beperkt was. Doordat ik een tweede operatie nodig had duurde de hersteltijd langer en dreigde de leenperiode in het gedrang te komen. Gelukkig kon ik van bepaalde hulpmiddelen de leenperiode verlenen. Andere hulpmiddelen konden alleen verlengd worden door huur. Die prijzen zien was wel schrikken. Ik heb vervolgens op Marktplaats gekeken en daar enkele hulpmiddelen gekocht. Die kostprijzen heb ik er inmiddels uit. Als mijn zorgverzekering ruimhartige was geweest was het laatste niet nodig geweest. Jammer. Maar dit alles neemt niet weg dat ik toch dolblij was met de inzet en medewerking van de thuiszorgwinkel. Dat ze nog maar lang hun spullen mogen blijven uitlenen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle vlotte levering

Volgende dag geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed geregeld.

Korte wachttijd, product was prima in orde, en ben er heel erg blij mee. Heb nu ook een plateau besteld voor op de rollator.

  • Aanbevelen? Ja
8

N.v.t

N.v.t

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer goede customer service

ontbrekend stuk in levering binnen de week toegeleverd

  • Aanbevelen? Ja
8

Duidelijke omschrijving van product

Goede ervaring met deze webshop Alleen de retourzending is eigen kosten

  • Aanbevelen? Ja
8

Uiteindelijk gehoor

Wat extra communicatie en toen begon mijn vraag door te dringen. Vervolgens perfect afgewikkeld.

  • Aanbevelen? Ja
1

HEEL SLECHT!!!

Nog steeds niet ontvangen !!!! Wel betaald !!!!!!

  • Aanbevelen? Nee
8

Fijne rollator

Het is een fijne rollator, maar deze is niet zoals vermeld staat op de site. De rollator is niet dubbel inklapbaar en is een beetje lastig om mee te nemen in de auto

  • Aanbevelen? Ja
1

Klantenservice reageert niet

Artikel teruggestuurd want paste niet. Retour op 19 september bij winkel aangekomen. Helaas geen bevestiging van retour gekregen. Wel emails met de vraag de winkel te beoordelen. Op mijn meerdere emails geen enkele reactie gehad. Als ik genegeerd word verdien je geen sterren.

  • Aanbevelen? Nee
1

Geen retour aanvaard

Ik had een paar pantoffels in een te grote maat besteld. Ik heb met de grootste zorgvuldigheid er 1 gepast. Geretourneerd. Kreeg bericht terug dat ze die volledig beschadigd hadden teruggekregen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed product

Snelle levering van een goed product.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Zoals afgesproken

  • Aanbevelen? Ja
8

Degelijk matriaal

Geleverd op afgesproken tijd

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en , duidelijke uitleg

Ik heb er een rollator en rolstoel gekocht, 100 % tevreden.?

  • Aanbevelen? Ja
9

Probleemloos afhandeling van order

Thuiszorgwinkel en de rolstoel die ik nodig had waren mij aanbevolen door andere gebruiker. De order is probleemloos afgehandeld ende rolstoel voldoet volledig aan de verwachting

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Duidelijk advies en uitleg

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima kwaliteit

Rollator fijn in gebruik.

  • Aanbevelen? Ja
8

Keurig !

We hebben een positieve ervaring gehad het liep allemaal perfect. Vlotte levering. Keurig op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Komt op tijd aan bezorger vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
6

Artikel id prima, aflevering slecht

Het artikel is prima, maar bij het afleveren werd de doos aan de ingang van het gebouw gezet en kon mijn moeder zelf de doos komen ophalen, terwijl de bezorger gewoon naar binnen kon en met de lift het pakket bij de voordeur kon afleveren. Normaal zou dat nog wel kunnen maar bij het afleveren van artikelen voor minder valide mensen is dit ronduit slecht.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prettige ervaring

Snelle levering en een fijne rollator hij is licht en loop er goed achter

  • Aanbevelen? Ja
10

super

gewoon, héél goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Rollator gekocht

Rollator gekocht naar volle tevredenheid Bezorgtijd en reactie termijn oké.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed geholpen .

Het was onze eerste ervaring ,vriendelijk behulpzaam personeel . Dankjewel en probeer op deze wijze door te gaan !

  • Aanbevelen? Ja