Voldoet aan verwachting
Rolstoel werd tegen een scherpe prijs snel en goed verpakt geleverd in kartonnen doos. Uitklappen, voetsteunen erop zetten, rugleuning omhoog, plastic van de voorwielen en hij is klaar voor gebruik.
Goede overzichtelijke website, verzending was goed maar zou wat sneller kunnen. Prijzen zijn ook goed maar niet de goedkoopste.
Een fijne ervaring,snelle levering en een goed artikel.
Vlotte bezorging en afhandeling
Telefonisch goed op de hoogte gebracht
Het artikel moest terug maat was niet goed . Kost 7.25 vezend kosten .helaas dat zij zo . Maar dan krijg je je geld terug min weer 7 euro bezorg kosten worden dan in rekening gebracht .je hebt dus niks maar wel 15 euro lichter
Snelle service. Had problemen met levering van DHL. Thuiszorgwinkel heeft dit super snel voor ons opgelost. Product (rollator) is voor mijn moeder en zij is er blij mee. Als we weer een hulpmiddel nodig hebben ga ik zeker weer op zoek bij deze winkel.
Snel gemakkelijk duidelijk
Wat ik besteld had was er snel, goed verpakt en precies wat ik wilde.
Heb de rollator retour gestuurd maar is nog steeds niet verwerkt en krijg bericht van afterpay te betalen
Goede bezorging, snel en duidelijk wanneer. Fijn product mijn oma zegt dat t fantastisch is voor haar billen.
Alles volgens afspraak geleverd
Zeer vlugge levering.
;;;
Mooie rollator, heb hem nog niet nodig.
2 stuks toiletverhogers met deksel gekocht. Van beide zijn de scharnieren van deksel defect, afgebroken. (gegooid met dozen?? Moet nu verhogers ZONDER deksel gebruiken
alles was zoals ik verwacht had.
valt zeer groot uit,ik ben 172 cm,met handgrepen in de laagste stand is deze nog een fractie te hoog,gelukkig alleen voor binnen. Aanbevolen voor grotere mensen.
Vlotte afhandeling,. Zeer goede begeleiding,, ga zo door,
Snelle levering met uitgebreide montageboekje
Nog niet zolang geleden een rolstoel gekocht en ben daar zeer tevreden over.
Snelle levertijd
Een mooie lichte rollator.Naar aanleiding van een geleende rollator, heb ik dezelfde gekocht.Hij beviel me goed. Helaas maakt de mijne een piepend geluid.We hebben de wielen gesmeerd, maar hij blijft piepen. Het linker handvat zit niet stevig vast. Heeft u hier een oplossing voor? De verpakking is al weggegooid.
Prima ervaring