Mooie website en een snelle levering.
Snelle service goed product dankjewel
Spijtig heb ik een rode rollator besteld. De verpakking was de volgende dag met de papierophaling verdwenen. En nu zit ik met dat nieuw toestel in ijn auto en durft het niet gebruiken. http://www.thuiszorgwinkelxl.nl/
Prima te woord gestaan en snelle bezorging
Zie boven. Ik wens het te retourneren
Ben er tot nog toe blij mee.
snel en goed
Ik wacht nog altijd mijn pak
Super snelle levering en precies wat ik nodig had.
Makelijk te demonteren en mee te nemen duwt fantastisch. dacht de handvatten in hoogte verstelbaar waren.
Keurig verpakt ,snelle levering , ben er heel blij mee .
binnen een dag alles in huis mijn ervaring met jullie is gewoon weg super
Uitstekend contact en geweldige service
mooie rollator die aan de verwachting voldoet
Je kunt snel en efficiënt per telefoon regelen wat je nodig hebt. En in de winkel wordt je goed geholpen. Je krijgt keurige bonnen mee van wat je leent en weer terugbrengt.
het is ok
Bestellen ging heel makkelijk, goed overzichtelijk en duidelijke omschreven van gekozen artikel. Snelle levering en betaling ging allemaal zeer vlot. Mogelijkheid voor contact via mail en/of telefoon ook beschikt. Ruime keuze Ik kan de winkel van harte aan. Online webwinkel en fysieke winkel.
Snelle levering en netjes verpakt
Goed
Op tijd het juiste bezorgd
Snelle aflevering en goede kwaliteit!
Hartelijk bedankt voor de uiterst snelle en correcte levering. Telefonisch contact gehad de dag ervoor met een zeer vriendelijk en behulpzame persoon . 5 sterren zijn ze echt waard.
goede aantrekhulp .Heb er al eerder een gehad.
Ik had een paar pantoffels teruggestuurd, wegens maat te groot en ze even in mijn zetel aangetrokken. Netjes teruggestuurd Na een maand en verschillende mails op vraag voor terugbetaling sturen ze bericht dat de zolen en binnenkant beschadigd zijn en op de koop toe zou ik nog extra moeten betalen om de aankoopsom terug te krijgen. Wat denken die wel? Domme Belgen?
Het was een rollator voor mijn stiefpapa