Zeker goed

Het was makkelijker gedaan. Via de computer 😀

Kostengünstig und schnell

Prima, 'no nonsens': snel en efficiënt, redelijk tarief...:-)!

Ging hartstikke snel allemaal: uitstekende internet applicatie tegen een redelijk tarief...:-)!

Niet te voltooien

Na het invoeren van 2 visumaanvragen voor broer en moeder, dient er een account te worden aangemaakt voor er kan worden betaald via ideal of creditcard. Via mail wordt het account met gebruikersnaam en wachtwoord bevestigd. Maar daar blijft het bij. Betalen is niet mogelijk. Telkens als die knop wordt aangeklikt, wordt het wachtwoord gewist en gezegd dat het wachtwoord moet worden ingevuld. Intussen 6 emails met account en wachtwoordbevestiging ontvangen. Maar betaaloptie blijft uit. Zo is de visumaanvraag hierdoor niet mogelijk. Helaas door naar ander platform.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste heer/mevrouw, Dat is vreemd. U hoeft bij ons namelijk geen account aan te maken. Wanneer u bij ons een aanvraag indient moet u gelijk betalen. U krijgt nadat u betaald heeft een aanvraag nummer. Via 'status van uw aanvraag' kunt u met de aanvraag nummer en de achternaam van de reiziger de status van uw aanvraag zien en wanneer het visum er is downloaden. Het kan soms zijn dat er een storing is tijdens het betalen. We raden u dan aan om het dan nogmaals te proberen of anders contact met ons op te nemen.

Snelle toekenning van onze visa.Tot onze spijt zijn echter op 11 maart onze visa ingetrokken. Een financiele strop. Ik vraag me af of er nog iets terug te claimen valt? Met vriendelijke groet. Karin Falkenberg de Baar

Wel geregeld.

Super snel geregeld.

Tevreden met de afhandeling.

Zeer vlotte afhandeling! Wel zijn jullie erg duur t.o.v. anderen.

Jullie denken mee

Aanvraag ingediend. De volgende dag kreeg ik een telefoontje dat de foto van het paspoort niet in orde was. Direct een scan gestuurd. Telefonisch kwam er een akkoord. Twee dagen later had ik de VISA binnen. Bedankt!!

snel en gemakkelijk

invullen, betalen en klaar, 3 dagen later de visa in mijn mailbox, heel makkelijk

Verlässliche und günstige Form, ein Visum zu bekommen

Alles klappte verlässlich

Eenvoudig en snel !

Eenvoudig en snel in te vullen. Zelfs een kleine vergissing van mij, was heel snel recht gezet. Klein verbeterpunt: het was ons niet duidelijk als de IVL hier ook in zat.

Keurig,binnen3 dagen had ik de Visa ontvangen.

Keurig en snel.

Ongelooflijk!

Binnen 2 dagen na online aanvraag arriveerde het visum in mijn e-mail

Sehr geduldig und schnell

Nach anfänglichem Erhalt einer Nachricht auf niederländisch, wurde der Fehler schnellstens behoben und alles ging sehr zügig.

sehr gute Nutzbarkeit, selbsterklärend und unkompliziert, hilfreich

würde ich wieder nutzen