Snelle toekenning van onze visa.Tot onze spijt zijn echter op 11 maart onze visa ingetrokken. Een financiele strop. Ik vraag me af of er nog iets terug te claimen valt? Met vriendelijke groet. Karin Falkenberg de Baar

Wel geregeld.

Super snel geregeld.

Tevreden met de afhandeling.

Zeer vlotte afhandeling! Wel zijn jullie erg duur t.o.v. anderen.

Jullie denken mee

Aanvraag ingediend. De volgende dag kreeg ik een telefoontje dat de foto van het paspoort niet in orde was. Direct een scan gestuurd. Telefonisch kwam er een akkoord. Twee dagen later had ik de VISA binnen. Bedankt!!

snel en gemakkelijk

invullen, betalen en klaar, 3 dagen later de visa in mijn mailbox, heel makkelijk

Verlässliche und günstige Form, ein Visum zu bekommen

Alles klappte verlässlich

Eenvoudig en snel !

Eenvoudig en snel in te vullen. Zelfs een kleine vergissing van mij, was heel snel recht gezet. Klein verbeterpunt: het was ons niet duidelijk als de IVL hier ook in zat.

Keurig,binnen3 dagen had ik de Visa ontvangen.

Keurig en snel.

Ongelooflijk!

Binnen 2 dagen na online aanvraag arriveerde het visum in mijn e-mail

Sehr geduldig und schnell

Nach anfänglichem Erhalt einer Nachricht auf niederländisch, wurde der Fehler schnellstens behoben und alles ging sehr zügig.

sehr gute Nutzbarkeit, selbsterklärend und unkompliziert, hilfreich

würde ich wieder nutzen

Goede waar voor je geld

Alles gedaan wat werd beloofd. Goede communicatie over de voortgang. Zou zeker aanraden aan vrienden.

volledig tevreden

snelle zakelijke afwerking

Snelle en duidelijke afhandeling van de aanvraag.

Wij zijn zeer tevreden over de snelle afhandeling van de visumaanvraag. Goede duidelijke aanwijzingen en goede prijs!

Alles gut gegangen

Sehr gutes Service. Nur leichte Probleme mit dem Passbild.