Nog altijd niets ontvangen nu al 2 weken en zijn nu in verlof tot 1 september

Op 24/7/2020 heb ik bij Aquariatics een membraan besteld. We zijn vandaag 4/08/2020 en heb nog steeds geen pakketje ontvangen, wel een bericht met factuur. alles was onmiddellijk betaald. Heb ook die bevestiging gekregen. Naar hun website geweest en ze zijn nu in verlof tot 1/09/2020. Dit noem ik geen goede service maar een heel slecht Met dank

réservé

Le délai de livraison parfait, en ce qui concerne la communication de l'entreprise d'une remise de 5% qui se transforme en 5€, malgré le fait que la différence soit minime sur le principe cela est incorrect et de surcroît vous êtes restez sourd à mon mail précédant. En ce qui concerne la remorque, j'ai beaucoup de doutes sur la qualité et la longévité de celle-ci car nous sommes sur une construction très légère. Un pneu est difforme à la réception......

• Nous recommanderiez-vous? Non

Langue

Pour donner mon avis c'est en français mais pour la fiche retour c'est en allemand ............... comme je ne comprends pas je risque de faire un impair rendant caduque cette opération

• Nous recommanderiez-vous? Non

Snelle levering. Goede communicatie

Fijne webshop

Overzichtelijk en goede en snelle levering

goed in orde

Hadden zelf al opgemerkt dat er foutje zat in mijn bestelling en hadden dit al gecorrigeerd. Levering als verwacht en in in orde.

Helder en prima uitleg

Vriendelijke medewerkers. Verstand van zaken en komen afspraken helemaal na.

Snelle service, goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle service, duidelijke website

Alles is prima verlopen, heel correcte en snelle service.

De bestelling verliep vlot en de levering eveneens. Geen enkele bemerking op de geleverde service.

behulpzaam , snelle levering , goede prijzen dus gewoon top

Uitstekende service, scherpe prijs

Ik beveel aan iedereen die zwembadmateriaal nodig heeft aquariatics aan. Al 4 keer besteld. Iedere keer de dag erna geleverd. Indien er iets verkeerd loopt of niet duidelijk is wordt je persoonlijk opgebeld om een oplossing te vinden. Das pas service!

Snel geleverd, alles verliep vlot en correct

Snelle levering en goed materiaal

Top bedrijf

Très bien

De la commande à la livraison OK, très bien

Groot assortiment en snelle levering

Je vindt er wat je zoekt en het wordt snel geleverd. Ook snelle respons op eventuele vragen.

positief

goeie service

Snel en correct

Door mijn fout 2 maal na mekaar moeten bestellen 2 maal snel en probleemloos geleverd Proficiat Mvg Willy

Toppie

Niks veranderen zo door gaan

Snelle verzending, uitstekende kwaliteit voor een goede prijs.

goede service en snelle levering

zeer goed

Eerste bestelling. Geen op of aanmerking. Alles gewoon goed.

Hoewel niet hun corebusiness, toch een prima Pizzaoven geleverd.

Ik ben heel tevreden over de kwaliteit van het geleverde product, artikelnummer: 61999. Vergelijkbare apparaten kosten bij andere webshops al snel 1 tot enkele honderden euro's meer. De oven bakt prima en wordt heet genoeg om goede kwaliteit verse pizza's in te bereiden. Het bestelde is snel geleverd en was prima verpakt. Doordat alles meteen goed was, heb ik geen contact hoeven hebben met de klantenservice van dit bedrijf. Daarover kan ik dan ook geen oordeel geven. Evenals over de duurzaamheid van de oven, want daarvoor heb ik 'm tekort (maar gezien de degelijkheid van het productheb ik daar alle vertrouwen in). Hun webshop kwam mij in eerste instantie wat verouderd over, maar het hele bestelproces verliep vlot en prima, dus daarover geen klagen. Het is functioneel en de aanbiedingen zijn scherp en daar gaat het om.

Goed!

Een goed produkt, netjes verpakt, alle onderdelen aanwezig en zeer snel geleverd!

Prima winkel

Goed, snel en mooi spul

Snel geleverd, goed product

Levering was erg snel en het artikel hebben wij ontvangen zoals omschreven!