Alles goed verlopen.

Perfect, alles goed verlopen.

snel geleverd, goede prijs en goede kwaliteit

gewon helemal moi

Perfect en snel

Vlotte service en snelle levering

Product naar wens en supersnel geleverd

Thumbs up

Pompe a filtre à sable

Très bonne pompe à sable je le recommande. Merci

Satisfait

Bonjour je suis un peux dessus je vous ai commander un article j’ai reçu une partie et l autre partie pas de nouvelles dommage que vous avez pas un service téléphonique pendant vos congé article : enrouleur bâche pas reçu le tube quand je vous ai sonné on m’a dit que sa suivait la commande 2a3jour après et toujours rien je suis obligé d attendre le 16 août pour moi avoir de nouvelles de votre part sinon content de votre service j espère que le problème vas s arranger merci

Alles stuk

We hadden chloortabletten besteld voor het zwembad. De pot was gescheurd, tabletten door midden. Ik heb gemailt maar heb nu nog steeds niets terug.

Top service!!!

Goede producten aan een goede prijs.

Goede webwinkel maar dit was een slecht product

Mijn bestelling betrof een Zandfilter Zwembadfilter met 5-wegsklep + pomp 6m³ (27041). Hier waren verscheidene mankementen aan. De ton lekt. Hier heb ik een naad van het spuitgieten moeten afschuren. De manometer heeft een verkeerd bereik. Zelfs met 38mm darmen maakt deze meer dan 0,5 bar. Sommige eindstukken zijn van glad kunststof. De pompdarm en zwembaddarmen zijn ook van glad PVC dus dit sluit onvoldoende af. De einstukken zouden een O-ring moeten hebben of de darmen moeten van rubber zijn. Als je het niet erg vindt om te doe-het-zelven, is de pomp OK. Een plug-en-play oplossing is het zeker niet. De pomp zelf werkt wel uitstekend, tot nu toe. Ze wordt wel vrij warm, dus ik laat ze niet volcontinu draaien.

Service parfait

Top service hyper rapide je recommandé vivement

Goed en vlug geleverd

Product als omschreven

Spijtig dat we nu transportkosten moeten betalen

Voor de rest alles goed en snel geleverd

goed snel en betaalbaar

het was snel goed en alles oke en redelijke prijs

Rien à dire, excellent

Envoi rapide, matériel de qualité Et j'ai eu un soucis de fuite, j'ai envoyé un mail et on m'a directement téléphone et en français, je précise vous que vous êtes de la région néerlandophone.

Satisfaite

Bj, ravie pour la pompe à sable, peu de bruit, fonctionne très bien,. Par contre petit problème pour le plan de montage, pas en français. Qques gouttes coule des joints, mais rien de bien grave. Très satisfaite

Goede kwaliteits winkel

Groot assortiment van PVC verlijmings producten snel geleverd.

goede kwaliteit

Snel geleverd, goede kwaliteit voor een scherpe prijs

Goed product

Goede ervaring pomp doet wat je vraagt heb wel nog moeten afstellen voor af te slaan want bleef tikken grote en kleine veer

snelle verwerking van het product en goede samenwerking met de post

juist en vlug besteld

's anderendaags was de juiste bestelling in orde.

Helemaal goed

Snel geleverd, prima zandfilter.

Alles netjes en op tijd ontvangen

Het product doet wat het belooft. Is nu geinstalleerd op een bestaande pomp. Was eerst wat septisch vanwege een fout die optrad maar dit bleek snel verholpen te zijn als je de instructies leest.

super

zondag besteld en dinsdag thuis super snel

Geweldig !!!

Levering en materiaal perfect op tijd !!! Zeer tevreden klant !!

Snelle en goede service

Mijn bestelling was binnen twee dagen binnen. Alle lof voor dit bedrijf!