zeer slecht

geen goede verpakking en slechte service, hier bestel ik nooit meer!

• Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Geachte klant, Dank voor uw feedback, kunt u misschien aangeven wat de slechte service zijn en wat het probleem was met de verpakking? We doen juist erg ons best deze kwetsbare producten goed bij de klant te krijgen d.m.v. het aftapen van de deksel met sterke ductape en rondom stevige papierpads te gebruiken in een dikke katonnen doos. Als we weten wat het probleem is dan kunnen we het oplossen en er aan werken In afwachting van uw reactie met vriendelijke groet, Jan-Willem Verf4all.nl

Goede service, snelle levering, gewoon goed.

Staat hierboven.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Ik ken het product

• Beschrijf uw ervaring met het product Geweldig
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Identiek als de vorige levering, dit is gewoon de perfectie: -bestelling is de eenvoud zelve -verpakking in verpakking= klantvriendelijk -levering volgens aangegeven tijd -nederlandse chauffeur is de vriendelijkheid zelve Verbetering is hier hoegenaamd niet meer mogelijk Alle respect voor de geloofsovertuiging

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Kwaliteit was mij bekend
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Foute levering van verf en geen oplossing aangeboden

Er is me de foute verf geleverd en bij navraag bij Verf4All werd me een kortingscode aangeboden om de verf nog eens te kopen. Daarmee moest ik nog eens 150€ uitgeven om uiteindelijk de 10Liter primer te ontvangen die ik wou. Dit kan niet de bedoeling zijn. Ik kan met de verf die ze geleverd hebben niets doen en ben uiteindelijk in een andere webwinkel moeten gaan voor de primer te krijgen die ik nodig had. Dit is jammer vanuit klantvriendelijkheidsstanpunt

Goed verpakt snelle levering

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Ik gebruik het al 35 jaar tot volle tevredenheid

Alles naar wens!

In één woord uitstekend

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Prima!

heel goed

heel erg klant vriendelijk ook aan de telefoon. De artikelen worden goed verpakt verzonden. assortiment is heel groot. Altijd de juiste verf op voorraat

Gewoon goed

nette prijzen en keurig verpakt.

Niets dan lof

Product bij Verf4all gekocht dat niet naar behoren werkte. Naar aanleiding van mijn beoordeling werd contact met mij opgenomen, niet vrijblijvend, maar serieus met als eindresultaat de restitutie van de gemaakte kosten. Mijn conclusie: professioneel bedrijf met hart voor de klant. Voor mij een blijvertje.

• Uw oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met het product Renoflex Oranje 2-in-1 besteld. Met eigen kitspuit kon ik de inhoud van de tube er niet uitknijpen. Daarna de kitspuit van de buurman geleend om nog een poging te wagen. Slechts met de grootst mogelijke moeite kon ik wat inhoud eruit krijgen, totdat ook deze spuit niet meer werkte. N.B. Er is gewerkt conform instructies en condities waaraan dit spul moet voldoen. Dit was echt weggegooid geld.
  • Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Goedendag, Wat vervelend dat het product niet naar wens is! Zou u contact met ons willen opnemen? Misschien is er een verouderd product opgestuurd, daar zouden we graag naar willen kijken met u. We willen niet dat u er een gevoel aan over houdt dat het weggegooid geld is, het is een professioneel en duur product wat goed zou moeten zijn. In afwachting van uw reactie en Met vriendelijke groet, Jan-Willem Verf4all.nl

bestelling is tijdig en goed afgeleverd

Goede producten

• Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Goedendag Hans, Dank voor uw review, helaas hebben we uw eerdere mailtje gemist! Ik zie dat u witte verf besteld had, kunt u aangeven welke kleur u gehad heeft, als we een verkeerde kleur hebben geleverd krijgt u zeker uw geld terug. In afwachting van uw reactie Met vriendelijke groet, Jan-Willem Jansen Verf4all.nl

Goede verf, snel ontvangen en milieuvriendelijk verpakt! Top!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Goed dekkend!

Goede ervaring

Ik had u2 bescherming nodig en vrienden hadden deze besteld bij verf4all Ik heb het ook besteld en goed ontvangen ben zeer tevreden

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Ben tevreden met het resultaat alleen afwachten op langer termijn
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Snel besteld, en snel gehaald. Alles naar wens

• Beschrijf uw ervaring met het product Prima
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Besteld, goedkoop en snel in huis

De verf was gunstig geprijsd en de levering was netjes verpakt en snel in huis

• Beschrijf uw ervaring met het product Prima verf
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Gewoon zoals het moet: super!!

Goede en snelle levering, gewoon een aanrader. A. De Rijcke

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed intrekkende beits
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Sneller laten weten dat een product niet voorradig is en dat het later komt.

Omdat het product niet voorradig was heb ik zelf een mail moeten sturen wanneer het verzonden werd. Wel netjes ontvangen alleen het beloofde roerstokje ben ik nog aan het zoeken.

• Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Snelle en correcte levering.

Helaas eerst verkeerde bestelling gedaan. Teruggestuurd en nieuwe juiste kleur besteld.

Matig

Spullen van Sikkens zijn natuurlijk prima en de prijs bij Verf4all is netjes. De afhandeling is echter matig. Een dame die met huilende kinderen op de achtergrond afspraken voor het bezorgadres vergeet zijn niet echt professioneel te noemen.

• Beschrijf uw ervaring met het product Product is prima
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Goedendag, Vervelend om te horen dat u op deze manier te woord bent gestaan, het kan kloppen dat het wat chaotisch overkwam omdat mijn vrouw ivm ziek personeel u zelf te woord heeft gestaan. Het is inderdaad niet professioneel, excuses daarvoor! We doen onze best u te helpen en u kunt ervan op aan dat dit niet de normale manier van comminuceren is. Het is mij niet bekent wat u met de medewerker heeft afgesproken, maar ik betreur het zeer dat het niet is nagekomen of vergeten. Excuses daarvoor hartelijke groet, Janwillem verf4all.nl

Uitstekend houtbescherming

Fijne service

Ik had per ongeluk een verkeerd adres opgegeven. Nadat mijn pakketje terug naar Verf4all was verstuurd, hebben ze het alsnog kosteloos naar het juiste adres toegestuurd!

• Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Kwaliteit voor een goede prijs

Mijn eerste bestelling bij dit bedrijf. Kwaliteit. Snelle levering. Goede prijs. Je weet dat je niet teveel betaald voor de beste kwaliteit verf.

Prima snel geleverd

Top verf

• Beschrijf uw ervaring met het product Schildert fijn
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Verf aan huis: hoe cool is dat.

Snelle levering van super verfprodukt aan een lage prijs, thuis gebracht? Beter kan niet.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product alpha topcoat van sikkens: Na negen jaar een extra laagje op de gevel. Tot de zomer van 2030 dus. Succes.