Ik ben prettig verrast door de geweldige service!

Ik had met spoed een bed nodig voor mijn vader in een zorginstelling. Op woensdag contact opgenomen met Eurobedden en het probleem uitgelegd. De planner zou zijn best doen en berichten over de mogelijkheden. Vrijdagavond werd er gebeld dat het bed op woensdag bezorgd kon worden. Hulde voor de service, betrokkenheid en keurige aflevering!

hele goede ervaring

Heb het bed besteld, en de levering was er binnen een week. Ook de persoon die het bed leverde, was vriendelijk en deskundig

• Levering

Prachtige kwaliteit en hele goede service

Half hoogslaper Pino is een bed van hele goede kwaliteit. Heel blij mee en je ziet geen schroef. Ook hele duidelijke gebruiksaanwijzing. We hadden zelf per ongeluk beschadiging gemaakt. Binnen een dag klein potje verf gekregen. Zo top allemaal!

• Levering

Mooi, degelijk bed en goede service!

Goede communicatie over latere levering bed (was niet op voorraad), snel in elkaar gezet door vriendelijke monteur en bed is heel mooi, stevig en degelijke kwaliteit ( Vipak Pino 2 persoons hoogslaper)

Prima bedrijf - goede communicatie

Bed was zoals verwacht. Levering was snel. De aangegeven tijd werd prima nagekomen.

• Levering

We hadden met spoed een bed nodig voor mijn vader die een kamer kreeg in een verzorgingshuis. Ik werd netjes terug gebeld en heb eerlijk advies gekregen. Het bed kwam snel en werd keurig in elkaar gezet. Mijn vader is helemaal blij met dit bed en wij natuurlijk ook. Ze bestaan dus nog, eerlijke bedrijven. Toppers.

• Levering

Snelle service en goed in elkaar gezet bed. Blij mee!!

Net gedaan dus, goede en snelle service en vriendelijke monteur.

• Levering

Binnen een week na bestellen geleverd. Netjes bezorgd op de 3e etage. Meteen gemonteerd door de monteur. Service en afhandeling dus erg goed.

• Levering

Klasse stapelbed, voor een scherpe prijs!

Onze kleindochters popelen om te komen logeren in het nieuwe Viking-stapelbed. De foto's via WApp verstuurd vielen erg in de smaak. Als oma & opa zijn we met de meiden blij met hun nieuwe bed bij ons, logeren wordt nu vast één groot feest. Door ervaren klusser in 2 uur in elkaar door goede instructie-folder.

SUPER !!!!!!!!!!!!

Een hele vriendelijke jongen die Marcel. We hebben vandaag voor onze kleindochter Julie een heel mooi bed mogen ontvangen. Opa heeft het in elkaar gezet en ging eigenlijk van alleen. Alle gaatjes waren al voorgeboord. Ik kan dit zeer zeker aanbevelen.

• Levering

We zijn erg blij met het bed voor onze zoon en de fijne service.

Szybko ,sprawnie .

Szybko ,sprawnie dobry kontakt z klientem .

• Poleciłbyś nas? Yes

Topsevice & kwaliteit

Heb lastminute een bed besteld ze leverde dit binnen 1 dag naar betaling en het bed was binnen een half uur in elkaar gezet!

• Levering

Super snelle en goede service

Een echte aanrader! snelle bezorging van het bed en matrassen en exact op de aangegeven tijd. geleverde spullen van goede kwaliteit.

Goede service en contact

Na mijn online bestelling kreeg ik keurig een telefoontje dat het bed niet op voorraad was en dus de leverweek verder in de toekomst zou liggen. Dat kwam ons prima uit aangezien we nog aan het verbouwen waren. Toen deze verbouwing wat uit liep prima kunnen schakelen en een nieuwe datum af kunnen spreken. Verder een specifieke tijd van levering door gekregen dus geen halve dag wachten of je wel of niet de deur uit kon.

Uitstekende en flexibele service

Prettige en adequate communicatie, meedenkend en zoekend naar oplossingen.

• Levering

Zeer tevreden over de service. Bedden van goede kwaliteit en betaalbaar.

Uitstekend!

Accuraat en flexibiliteit ivm afspraak en correct afhandelen

• Levering

Goede informatie. snelle levering en een prima kwaliteit bed

na lang zoeken een Kajuitbed gevonden bij Eurobedden met de juiste afmetingen. Gezien de prijs enige aarzeling, kan dat wel zo voordelig? Afgelopen week bed ontvangen en in elkaar gezet. Duidelijke beschrijving, in elkaar zetten redelijk eenvoudig en een prima resultaat

• Levering

mooie hoogslaper met een snelle levering

Wij hebben een hoogslaper besteld en snel geleverd gekregen. Deze heb ik zelf gemonteerd en dit ging erg makkelijk met de beschrijving die erbij zat. Wij zijn goed geïnformeerd door Marcel en komen zeker nog kijken in de showroom voor die mooie boxspring.

Very nice quality

We liked the bed we got for our son, it's very sturdy. The delivery was fine, very flexible with arrangements. The assembly steps were easy to follow, and when two missing hinges were reported, I got a quick response and the hinges were sent by mail and delivered to us in a couple of days.

Fijne goede service.

Bed zoals verwacht, Verder fijn en goed contact gehad en geholpen.

• Levering

formidabele service en zeer vriendelijke monteurs

Vanaf het moment van bestellen tot aan het plaatsen van de 2 hoogslapers liep alles op rolletjes. Dit bedrijf heeft service en kwaliteit hoog in het vaandel staan en ik beveel ze dan ook van harte aan!

• Levering

Super service en top communicatie!

Onze last minute bestelling werd volgens afspraak geleverd, zelfs met nog een wijziging van ons tussendoor.

TOP

Kwaliteit van het bed, communicatie voor verkoop, vriendelijkheid, communicatie tijdens montage. Alles helemaal in orde.