Netjes

Snelle reactie en beleefd

Geweldige service!!

Van het aankopen van het stapelbed tot de levering was alles naar wens. Zeker een aanrader!

Komen de afspraak na...

Geweldig en een goede service...

• Levering

Van te voren gebeld zoals afgesproken. Vriendelijke jongeman en het bed werd professioneel en snel gemonteerd. Erg blij met bed. Prima kleur en kwaliteit lijkt goed.

goede prijs/kwaliteit verhouding

Kwaliteit is uitstekend prijs is betaalbaar montage voorschriften zijn duidelijk aardige personeel zowel via de mail als de bezorgers. ben zeer tevreden zeker een aanrader. Houden zo!

• Levering

Snelle levering en altijd snel en vriendelijk geholpen

• Levering

Goed geholpen, fijne en snelle service

• Levering

Goeie service goeie bezorging kortom zeker een aanrader

• Levering

Ik ben een tevreden klant.

Bij dit bedrijf 2 bedden + bodems gekocht. Alles vlot verlopen inclusief de communicatie. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Na levering bleek bij 1 bed een beschadiging. Dit per mail vermeld. Direct een reactie, ik ga een nieuw gedeelte voor u bestellen en dit is ook volgens afspraak keurig geleverd. Ik ben dus een tevreden klant.

• Levering

Top bedrijf en mooi product

2 hoogslapers gekocht met een prachtig resultaat . Super tevreden over het contact met Eurobedden. Goede communicatie en complete levering. Alles volgens afspraak en betaling bij aflevering.

• Levering

Snelle levering en goede service!

Super snelle levering van een halve hoogslaper voor ons zoontje. Mooi bed voor een goede prijs. Bij het monteren bleek een foutje te zitten in een van de schroeven waardoor ook een plankje beschadigd raakte. Even gebeld en op de mail gezet welke schroef en plankje het betrof en het werd dezelfde dag nog opgestuurd. Goede service!

uitstekend

Zeer tevreden, goed contact, mooie kwaliteit voor weinig geld.

• Levering

klein probleem, supersnel naar tevredenheid opgelost

We hebben een boekenkastje besteld voor onze dochter, bij het openmaken van de doos bleek de handleiding en 1 klein onderdeeltje te missen (dat kon Eurobedden natuurlijk niet weten). Gemaild naar Eurobedden, en binnen een uur (op zondag!) antwoord. De volgende dag gelijk een pdf van de handleiding ontvangen. Kortom, erg tevreden!

• Levering

Erg tevreden, goede service!

We hebben al vaker matrassen en nu ook een nieuw bed gekocht bij Eurobedden. Goede levering, vriendelijke bezorgers.

• Levering

Nadat ik de plaatsing had geplaatst, kon ik ten alle tijde contact met hen opnemen en hier vragen over stellen. Dit ervaarde ik als zeer prettig. Ook was het bij mij het geval, dat 1 gordijn vuil bevatte. Dit aangekaart en er werd meteen een nieuwe gestuurd. Top service.

zeer goed

doen wat ze beloven

Erg goede kwaliteit van de meubels, super service

Erg goede kwaliteit van de meubels, super service

Helemaal top

Kwaliteit voor een leuke prijs! Kinderen waren heel blij met het mooie bed. En de klantenservice is ook top!

Super goede service. Waren zeer goed bereikbaar. Ze hebben goede prijzen. Ze hebben echt oog voor de klant. Alles was naar wens en Ik kan ze iedereen aanbevelen.

Caresse boxspring gekocht Super service Goede prijs Goede kwaliteit

Geweldige service.

Ik heb een senioren bed voor mijn moeder besteld.Deze werd keurig geleverd en gemonteerd.kwalitijd van het bed was ook naar wens. ik ga zeker Eurobedden aan bevelen.

Goede kwaliteit en en korte levertijd. Zijn hier heel blij mee!

Prima service van een betrouwbaar bedrijf!

Op zoek naar een boxspring voor mijn dochter viel onze keus op Eurobedden: een betrouwbaar bedrijf, dicht in de buurt, ruim assortiment en prima beoordelingen. We kregen heel goed advies over de mogelijkheden. Hoewel de levertijd vanwege de Coronasituatie wat langer zou zijn, bleek dit mee te vallen. We hadden het bed sneller dan verwacht. Keurig thuisbezorgd. Prima bed, voordelige prijs, goede service en ... een blije dochter! ;-)

Helemaal top!

Mijn dochter wilde al heel lang een hoogslaper. Na veel sites bekeken te hebben kwam ik steeds weer uit bij de yolo halfhoogslaper roze. Dit bed is zo multifunctioneel. Dit bed besteld, volgende dag meteen mailtje in welke week hij bezorgd zou worden en in die week is het ook bezorgd. Naderhand had ik nog een vraag en ook hier wordt direct op geantwoord. Mijn dochter is super blij met haar nieuwe bed. Topbed en topservice. Niets over te klagen. Dus zeker een aanrader.

Perfecte service van begin tot eind

Ik communiceerde vooral met Marcel en dat ging heel vlot. Ik had enkele vragen en die werden steeds zeer snel en correct beantwoord. Bestelling werd ook keurig en stipt geleverd op het afgesproken moment. Wat mij betreft tiptop service, een echte aanrader!