Lekker Bapao

Lekker kip bapao en ook rund bapao! Ik ben blij dat we hier halal bapao kunnen hebben! hopelijk hebben ze meer producten in meer supermarkten in nederland.

zeer klantgericht en enthousiasme!

Fijne samenwerking met een creatieve enthousiaste ondernemer!

Lekkere broodjes!

Goede broodjes

Was oké

Oke broodjes alleen jammer dat het bladerdeeg op meerdere plekken gebroken was bij aankomst. Lekker maar echt erg prijzig.. persoonlijk zou ik het niet nog een keer bestellen

Alles smaakt top en de service is uitmuntend!

Alles smaakt top en de service is uitmuntend!

Heerlijk behalve…

Eindelijk de kans gehad om worste- en saucijzenbroodjes te eten! İk had worstebroodjes, saucijzenbroodjes, mexicanobroodjes en baklava. Mijn tip aan Kadir is vind een andere leverancier voor baklava! İk heb nog nooit zulke gore baklava gegeten. Rest was heerlijk!

Heerlijk

Mijn man en kids zijn gek op frikandelbroodjes. En ieder x van buiten kopen was ook geen optie voor mij omdat het niet overal halal te verkrijgen is. We zijn heel blij dat kadirs food deze mogelijkheid bied. Ze smaken ook nog een vele malen beter dan wat j buiten koopt. Nu kunnen we ieder weekend smullen van de heerlijke broodjes.

Lekkere worstenbroodjes en saucijzenbroodjes

Worstenbroodjes smaken goed. Saucijzenbroodjes zijn goed gekruid.

Heerlijk!

Mijn man vind alles lekker wat ik bij jullie besteld, bapao is nu dagelijks lunch lekker makkelijk nu hij thuis werkt.

Heerlijk

Goed op smaak en lekker

Heerlijk, absoluut fan van Kadir's worstenbroodjes!

Eindelijk een ongelooflijk lekker worstenbroodje zonder varkensvlees. Wegens allergie al tijden op zoek geweest maar dit zijn verreweg de lekkerste. Ook de bezorging, bevroren producten, is helemaal top!

Heerlijk verse broodjes!

Broodjes komen perfect ingepakt aan. Netjes en vers, en bovenal super lekker!

Proberen waard

De volgende producten had ik besteld: Worstenbroodje Frikandelbroodje Salades: rund met teriyaki en rund met saté. Bapao broodjes: kip en rund Bezorging was enorm snel. Goed ingepakt en er zaten koelelementen in. Daarnaast was er ook een kaart toegevoegd met de bereidingswijze(super handig). Worstenbroodje vond ik persoonlijk niet het bestellen waard, maar smaken verschillen. Frikandelbroodje geef ik een 10, erg lekker. De salades vond ik ook lekker en de bapao broodjes zijn zeker het proberen waard. Ik zal zeker vaker de frikandelbroodjes bestellen. Succes met verder groeien Kadir Food!

Nieuw

Wij hadden salades en aantal hartige broodjes besteld. Alles kwam al te laat bezorgd vanwege de feestdagen. De salades kwamen half bevroren aan nadat ze ontdooit waren waren de salades niet eetbaar meer. Maar wel super goed afgehandeld door het bedrijf. We kregen weer nieuwe salades opgestuurd gekregen helaas daar wel weer twee salades over datum. De saucijzenbroodjes waren hier wel een groot favoriet.

Dag Nasira, allereerst excuses voor de vertraging en bevroren levering. Het was enorm druk de afgelopen feestdagen en zijn tot de conclusie gekomen dat we dit volgend jaar anders moeten doen. Wat betreft de salades. Dit is slecht en had nooit gemogen. Wij gaan daarom uw bestelling vergoeden. Nogmaals excuses en wellicht tot ziens.

Wat een topservice en een vriendelijke man

Voor een klant van ons worstenbroodjes besteld om direct (warm) mee te nemen (niet ervan uitgaand dat het bevroren worstenbroodjes zijn). Kadir, heeft alsnog de broodjes opgewarmd voor ons. Ze smaakten heerlijk! Wij zullen vaker bestellen bij jullie! Je

Superlekker

Snelle duidelijke en heerlijke service en producten

Snel geleverd.. diepvriesvers en heerlijke halal producten.

In een woord HEERLIJK!!!

Echt lekkere rundvlees worstenbroodjes!

Mijn gezin en ik zijn dol op worstenbroodjes, maar we eten liever geen varkensvlees. Op zoek gaande naar een alternatief, kwam ik uit bij Kadir’s. Ik bestelde een aantal stuks en deze werden snel bezorgd. En ze zijn super lekker! Een écht Brabants worstenbroodjes zoals we gewend waren, maar dan met rundvlees. En dat was niet droog, hoewel we dat van tevoren even vreesden. Nu nog (meer) verkooppunten in de buurt (Utrecht). Ik heb het al bij PicNic voorgesteld als in te kopen product. Wij blijven deze voortaan eten!

Jammer

De worstenbroodjes vind k wel lekker. Betreft de kip bapoa had ik beter verwacht de komijn neemt hierin de overhand. Terwijl normaal gesproken zouden ze kerrie achtig moeten smaken en stukjes kip inplaats van gemalen kip.

Geweldig en eenvoudig

Het was makkelijk te bereiden en lekker.

Allemaal zijn lekker

De broodjes zijn heel groot. 1 is genoeg voor een lunch. Smaakt heel lekker.

Slecht

In die de vlees zaten aleemaal harde stukjes

Beste heer Ilias, Erg vervelend om te horen. We ontvangen graag een sample van de producten waar de harde stukjes in zaten. U kunt deze per post sturen naar: ETHNY BV Antwoordnummer 10359 5200 VB 'S-HERTOGENBOSCH Let op! Postzegel is niet nodig. We zien uw terugkoppeling graag tegemoet. Stay safe, ETHNY BV Ruiterskampweg 6e 5222 BB 's-Hertogenbosch M +31 73 203 2026 | E [email protected] | W www.kadir.nl

Ze hebben super lekkere saucijzenbroodjes en frikandellenbroodjes! Ook de service bij kadir is echt top! Ik liep ergens tegen aan en er werd vanuit Kadir gelijk naar een oplossing gezocht. Ik raad het iedereen aan om hier hun producten te bestellen!

Lekker smakelijk

Lekker gekruid en het heeft een zachte structuur.

Supersnel en heerlijk

Zo fijn om ook eens worstenbroodjes te kunnen eten waar geen varkensvlees in zit. Ze waren heerlijk! Ik lees goede berichten over de bapao, dus die bestel ik de volgende keer erbij. De bestelling en levering van de foodbox ging eenvoudig en snel. Het zou mooi zijn als de producten ook in Groningen te koop zouden zijn. De webshop is een goed alternatief.