Smakelijke broodjes en vriendelijke service

Als โ€œechteโ€ Brabander ;) was ik erg benieuwd naar de broodjes van Kadir. De levering van onze bestelling ging in eerste instantie niet helemaal goed, maar was vervolgens fantastisch opgelost. Heerlijke producten, zeker aan te raden!

Amazing quality!

The products are fresh and amazing!

SUPER LEKKER

Heerlijk. Heel blij mee ga het zeker vaker kopen. Waardeer de moeite die Kadir genomen heeft om de worstenbroodjes te ontwikkelen. Leuk verpakt en op tijd bezorgd. Super lekker.

Heerlijk!

Ik heb worstenbroodjes besteld en ze waren heel lekker. Ik heb meteen een nieuwe bestelling geplaatst voor 40 stuks! Verder is de bezorging ook heel netjes. Je kan alles goed volgen en het is snel geleverd. Top service en tevreden!

Heerlijke en goede halal producten met een eigen touch eraan!

Eindelijk niet meer de standaard halal producten dankzij Kadirโ€™s, worstenbroodjes, heerlijke spreads en kan niet wachten op de broodjes bapao! Blijf verrassen met de nieuwe producten, ga zo door!

Een heerlijke ontdekking

Kadir, vandaag je worstenbroodjes bij de Jumbo Cuijk meegenomen, ik viel voor het rundvlees. Ik ben om, voor mij nooit meer een ander en eigenlijk ongelofelijk dat deze niet eerder op de markt zijn gebracht, een geluk voor jou! Mvg Nicole

A dream come true

Altijd al benieuwd geweest wat men zo geweldig vond aan worstenbroodjes. Helaas mag ik geen varkensvlees en de vega was niet zo geweldig. Toevallig kadirfood ontdekt en al gauw was het verkrijgbaar in onze stad! Heb heel de vriezer vol ermee. Zelfs de nederlandse vrienden proeven geen verschil. Ideaal voor iedereen die geen varkensvlees mag of lust. Dankzij Kadir kan ik ook eindelijk (mee)genieten van een worstenbroodje.

Lekker worstenbroodjes

Erg goed idee: halal worstenbroodjes! Jammer dat ze hier in Veghel lastig te verkrijgen zijn, bezorgdienst was een prima uitkomst!

Verrukkelijk

Heel dankbaar dat je worsten broodjes en andere halal snacks maakt. Nogmaals Hartelijk groet en ga zo door! A Osman

Lekker worstenbrood

Worstenbrood is lekker! Wel iets aan de receptuur veranderd volgens mij, lijkt minder gekruid dan voorheen en het gehakt wat harder dan voorheen. Nog steeds wel lekker worstenbrood. Jammer dat niet geheel diepvries geleverd wordt. Was half ontdooid, jammer.

Aanrader!!

Ik had de worstenbroodjes en baklava besteld. Allebei aanraders!

Kwalitatief goede en lekkere snacks

Makkelijke bestelling, snelle levering. Producten zijn gekoeld bezorgd.

Heerlijke broodjes en goede bezorgservice

Heerlijke broodjes en goede bezorgservice. De baklava was ook lekker!

Boven verwachting goed

Als Brabantse op zoek naar echte Brabantse worstenbroodjes, maar varkensvlees verdraagt mn man niet. Deze nu geprobeerd en boven verwachting goed. Zeker voor herhaling vatbaar.

Snelle bezorging! Ochtend besteld avond al in huis

Top gerechten!

Topp!!!!

Heerlijk, vers en goed verpakt

Ik kan de worstenbroodjes en saucijzenbroodjes aanbevelen. Het smaakt erg goed. Het wordt ook meteen volgende dag, netjes verpakt bezorgd.

Snelle levering en lekkere broodjes!

Ik was positief verrast met de broodjes. Vooral het deeg is lekker.

Niet anders verwacht gewoon goed!

Er was een misverstand met mijn bestelling waardoor deze niet op tijd geleverd zou worden wat op zich niet een heel groot probleem zou zijn. Maar Kadir kwam met een top oplossing en heeft mijn bestelling de volgende ochtend persoonlijk bezorgd .Top Service Super bedankt en de worstenbroodjes waren heerlijk.

jij bedankt voor het geduld ๐Ÿ™! Goed om te horen dat ze smaakten. Smakelijke groet, Kadir

toppie!

de bestelling netjes (gekoeld) en snel geleverd en vooral... ze zijn superlekker!!! omdat ik geen varkensvlees eet een uitkomst om ook te kunnen genieten van echt Brabants worstenbrood! thanx Kadir!

ons missie is: HAPPY FOOD VOOR IEDEREEN! bedankt voor de bestelling en hopelijk tot snel ๐Ÿ˜‰. Smakelijke groet, Kadir

Snelle service ! heerlijke producten!

Top service!

Hier doen we het voor ๐Ÿ™๐Ÿพ. Smakelijke groet, Kadir

Goede kwaliteit worstenbroodjes

Goede en betrouwbare service en lekkere worstenbroodjes

Beste John (trouwe klant), bedankt voor de vertrouwen. Smakelijke groet, Kadir

Superrrr lekker!!

Dit is gewoon even stukje zevende hemel, die lekker ruikende worstenbroodjes als je langs de bakker loopt en het water loopt in je mond! Haha. Maar nu gewoon in eigen keuken heerlijk. Ga zo door en tot snel!

Beste Cherish, bedankt voor deze mooie woorden. Hier doen we het voor ๐Ÿ™๐Ÿพ. Smakelijke groet, Kadir